Sari la conținut

Uleiul potrivit pt. motor racit pe aer


Postări Recomandate

 

 

ok. la pornire, pana se incalzeste scoate putin fum. scoate fum in mers, la schimbarea treptelor dar nu mi-i a trecut prin cap sa il intreb pa cel din spatele meu daca la accelerare sau deccelerare..

 

ce culoare are fumul ala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-i drept, cred ca te-ai dat multe weekend-uri pe pista cu 300v si dupa aia l-ai schimbat nu? Bai ce va mai place sa mancati... :moron:

 

Daca nu sunt in masura sa dau un sfat, tac. Dar avand in vedere cercurile prin care ma invart, imi permit sa-mi exprim parerea. Dar totusi te rog pe tine, sa-mi explici ce am gresit in afirmatia mea legata de 300V, ca apoi sa-ti explic eu mai pe indelete. Vorba lui Balamuc, mai sunt cel putin 100 de secrete de invatat.

Si sper sa vii cu o critica constructiva si cu exemple daca tot esti expert in domeniu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu sunt in masura sa dau un sfat, tac. Dar avand in vedere cercurile prin care ma invart, imi permit sa-mi exprim parerea. Dar totusi te rog pe tine, sa-mi explici ce am gresit in afirmatia mea legata de 300V, ca apoi sa-ti explic eu mai pe indelete. Vorba lui Balamuc, mai sunt cel putin 100 de secrete de invatat.

Si sper sa vii cu o critica constructiva si cu exemple daca tot esti expert in domeniu.

 

Omul are nevoie pentru un stil de mers oras\touring. Faptul ca-l folosesti pe pista, tinut motorul numai in rotatii maxime, atunci da, probabil trebuie schimbat. Care-i diferenta dintre 7100 si 300v?

 

Sincer nu stiu si nici n-as vrea sa stiu in ce cercuri te invarti tu...spune-mi de cate ori te-ai dat tu pe pista si ai schimbat 300v-ul dupa fiecare weekend? Lasa ca ce-ai auzit tu de la x si y...din carti si din auzite voribim multe!

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oras/touring, exact. Pentru ce 300V? Ca asa erau recomandarile de mai sus. La noi totul se invarte in jurul lui Motul300V, dar nu stiu cati au vazut motoare desfacute ce au folosit Motul. Eu am vazut. Si mai e un om din asta, pasionat de fenomen, de curse care a facut un test foarte interrsant unde s-a vazut de ce e in stare Motulul.

Ce vreau eu sa subliniez e ca nu se invarte totul in jurul lui Motul.

Si da, am echipa care merge la curse! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga 15W 50 si ai sa fii multumit, dar nu Motul. E o mizerie de ulei iar ce gasesti pe la noi nu cred ca e original. Ia incearca Motorex sau Bel Ray full syntetic. :)

Iar 300V-ul e ulei de dat la track days. Un week-end si l-ai schimbat.

 

:ok:

dar nu Motul. E o mizerie de ulei iar ce gasesti pe la noi nu cred ca e original

Nu stiu daca Motul e o mizerie de ulei. nu cred. problema este sa nu iei Bunica sau Floriol colorate si ambalate in bidon de Motul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oras/touring, exact. Pentru ce 300V? Ca asa erau recomandarile de mai sus. La noi totul se invarte in jurul lui Motul300V, dar nu stiu cati au vazut motoare desfacute ce au folosit Motul. Eu am vazut. Si mai e un om din asta, pasionat de fenomen, de curse care a facut un test foarte interrsant unde s-a vazut de ce e in stare Motulul.

Ce vreau eu sa subliniez e ca nu se invarte totul in jurul lui Motul.

Si da, am echipa care merge la curse! :)

 

Nu contest si nici nu bag mana in foc ca este un ulei excelent! Nici ca as avea ceva de castigat din asta. Intr-adevar, nu ar trebui sa se invarta totul in jurul Motul, dar eu zic sa nu mai aruncam cu noroi in el si nici sa nu mai vorbim din auzite...

 

Mi-am facut schimbul cu 300V. Chiar sunt curios daca se "evapora" si voi reveni cu detalii.

 

Macar de-am stii cu ce pret derizoriu ajung in Romanica uleiurile si cu ce bomba de pret ne sunt "varate" in magazinele de "profil" :eek:

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De Mobil 1, nu zice nimeni nimic? Eu am folosit 15w50 si am fost multumit de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am folosit in aceeasi motocicleta pe rind, in ordinea asta, incepind cu 0km urmatoarele uleiuri, toate 10w40 full sintetice

repsol->motorex->motul 7100MA2 ->motul 7100 MA

eu nu o sa mai incerc nimic altceva. Ramin la motul 7100MA (cel rosu cu miros de parfum)

Cu asta merge cel mai bine, nu agata, consuma maxim 100ml de le schimb la schimb (approx 6000km ca atit fac pe an)

Cred ca depinde f mult de la motor la motor.

Experienta mea cu repsol si motorex (asta mi s-a parut cel mai penal, la 130km/h incepea sa-mi patineze ambreiajul in depasiri... naspa senzatie..) este una f proasta, d'asta nu as recomanda asa ceva, desi sunt constient ca nu sunt uleiuri proaste probabil doar nu se "pupa" cu motorul/ambreiajul meu, atit.

 

Pe de alta parte, daca scoate fum poti pune si mama uleiului ca nici un ulei nu o sa rezolve problemele mecanice, poate doar sa le mascheze putin cit sa-ti dea timp sa o vinzi.... (asta daca esti "genul")

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am folosit in aceeasi motocicleta pe rind, in ordinea asta, incepind cu 0km urmatoarele uleiuri, toate 10w40 full sintetice

repsol->motorex->motul 7100MA2 ->motul 7100 MA

eu nu o sa mai incerc nimic altceva. Ramin la motul 7100MA (cel rosu cu miros de parfum)

Cu asta merge cel mai bine, nu agata, consuma maxim 100ml de le schimb la schimb (approx 6000km ca atit fac pe an)

Cred ca depinde f mult de la motor la motor.

Experienta mea cu repsol si motorex (asta mi s-a parut cel mai penal, la 130km/h incepea sa-mi patineze ambreiajul in depasiri... naspa senzatie..) este una f proasta, d'asta nu as recomanda asa ceva, desi sunt constient ca nu sunt uleiuri proaste probabil doar nu se "pupa" cu motorul/ambreiajul meu, atit.

 

Pe de alta parte, daca scoate fum poti pune si mama uleiului ca nici un ulei nu o sa rezolve problemele mecanice, poate doar sa le mascheze putin cit sa-ti dea timp sa o vinzi.... (asta daca esti "genul")

DOM'LE foarte interesant ce spui tu aici. la ce te referi cand spui " nu agata" ? la schimbarea vitezelor? pt ca daca da, am patit aceeasi chestie. si, mai mult am patit aceeasi chestie cu patinatul ambreiajului la schimbare din a 4-a in a5-a in forta, fara sa mai iau mana din gaz. SI ACUM O INTREBARE GENERALA PT. TOTI : CREDETI CA E POSIBIL SA ITI PATINEZE AMBREIAJUL DIN CAUZA ULEIULUI VARZA??? stiu ca par novice cu intreb asta( nu ca n-as fi), eu tindeam sa cred ca da, este posibil, dar, am vb cu cineva care repara motoare si zicea ca nu are nici o treaba uleiul varza cu patinatul ambreiajului.( din pacate multi oameni, multe pareri de aceea as vrea raspunsuri de la cei care chiar au patit-o) mersi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu iei mana din gaz in ture inalte e normal sa-ti patineze pana "prinde". inca o chestie: ambreiajul nu (mai) patineaza din cauza uleiurilor cam de 25 de ani... chestie testata si de mine si de altii. inclusiv cu mos2. patineaza daca e pe duca ceva din el. ori discurile, ori arcurile, ori ambele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind ziceam ca agata da, ma refeream la faptul ca agata la schimbarea vitezelor,dar nu mereu.

Nu e nimic pe duca la ambreiajul ala, la vremea respectiva avea intre 4 si 5000km. Dupa schimbarea uleiului (care atunci era proaspat pus) cu alta marca nu am mai avut nici un fel de probleme de patinare sau agatat la schimbarea vitezelor.

De fapt nu patina continuu, era un fenomen destul de ciudat, prindea 1 secunda, patina 1 secunda, iar prindea, iar patina si tot asa pina debreiam sau intram in frina de motor. Cind ti se intimpla asta in depasire si vezi ca ramii pe contrasens ... crede-ma ca schimbi uleiul fix in urmatoare zi.

Nu vreau sa conving pe nimeni de nimic, mai ales ce ulei sa-si bage in motor. La treaba cu uleiurile e cam ca la femei, fiecare cu ce-i place.

Mai important mi se pare faptul ca unii cauta un model de ulei care sa le rezolve probleme tehnice sau de uzura in motor, ceea ce nu va fi cazul in veci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...