smok3 Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Intalnirea o sa fie ca de fiecare data la OMV`ul de pe soseaua Giurgiului de la City Mall, daca sunt amatori de o plimbare indiferent de vreme sau amatori de bai termale( cine a mai fost stie cu ce se lasa ) vineri in jurul orei 11:30 ne vedem in benzinarie, la ora 12 ridicam cricurile si o luam din loc. Traseul este binecunoscut: la dus Bucuresti-Giurgiu-Ruse-Varna-Sf. Constantin & Elena, la intors ramane sa stabilim la nivel de grup si normal de vreme, cazare in statiune (recomand hotel Hanat, sa stam mai grupati) Intoarecerea duminica ziua-seara cum putem si cum ne simtim dupa mahmureala ...mahmurela normal de apa termala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 cam care ar fi costurile? cat e cazarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Martie 13, 2013 Autor Share Postat Martie 13, 2013 (editat) camera dubla este de 60 E pe 2 nopti cu micul dejun inclus, benzina pt 600 km dus-intors acolo depinde de tine ce vrei sa mananci/bei si intrarea la piscna 6 leva pe noapte http://www.alegebulgaria.ro/hotel-hanat-3_constantin-si-elena_bulgaria Editat Martie 13, 2013 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 pe la ce ora plecarea, eu zic sa ne vedem un pic mai in fata decat de obicei. nu la omv ci la mol(giurgiului) ca e pe partea dreapta si e mai "aerisit" vremea se anunta super http://www.weather.com/weather/tenday/Bucharest+ROXX0003:1:RO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...