Jump to content

September

Super Membru
  • Content Count

    968
  • Joined

  • Last visited

About September

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    BMW R 1200 GS / K 1200 GT / K 1600 GTL

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    BMW R1200 GSBMW K1200 GT

Recent Profile Visitors

639 profile views
  1. Nici o inserție de aluminiu ductil în CF-ul ăla...
  2. Vorbim de K 1200-1300 GT? Puncte slabe: Maneta ambreiaj dură. Prin oraș în aglomerație este sâcâitor. Protecția la vânt slabă. De la 140 la 180 îmi arunca aerul pe la barbie sub cască cu tendința de ridicare a ei. Te bagi sub parbriz și rezolvi. Confort pasager redus. Direcția mai greoaie la viteze foarte mici. Poziție la ghidon cam în mâini. Poți să mai reglezi ușor înălțimea ghidonului. Poziție pe șa ciudată: în față este ok ca senzație dar șaua este îngustă și amorțești repede, în spate unde șaua este lată stai prea în mâini și apare o vulnerabilitate la vânt. Dar eu sunt atipic, am 1.97m... Ah, în oraș vara la foarte cald, la punctul mort apare oscilația în turație, dacă atingi accelerația urcă pe la 3000 (o bagi în a 1-a strângi frâna dai drumul la ambreiaj o aduci în ralanti, dar dacă atingi accelerația și n-ai plecat, urcă iar) problemă nerezolvată de Bavaria. Puncte tari: Motor superb. Elastic și progresiv. Stabilitate excelentă la viteze foarte mari. Zona 180-240km/h. Accelerație de miar. Zâmbet garantat.
  3. @Adrian M: vreo 3000€ cu manoperă și TVA. _Tex_ în istorie mi-a rămas de 3 ori între 4 și 5 la schimbarea în forjă, dar incomplet. A 3-a oară, am auzit un "tink" pe la Narvik și am găsit o bucățică de jumătate de mm3 dintr-un dinte, pe magnetul din bușon la schimbul de ulei acasă. Asta acum 40000km.
  4. Geoană fusese recrutat de CIA in post la New York, de acolo azi NATO, iar Băse declarase public la ProTv în anii 90: Hă, hă, vă trebuie camion măi să cărați tot ce am scris eu în post la Anvers. Astea fiind la adevăruri istorice. Not fun.
  5. Când este căzută pe partea cealaltă este simplu: O ridici, o trântești pe partea corectă apoi pui cricu' și o ridici cum te învață ăștia...
  6. Vom vedea dacă Loredana, cât va mai sta la Honda, va face ceva, în sensul să-l bată pe MM. Dacă-și repară oasele. Atunci vom ști dacă Honda-i călăribilă.
  7. Rossi și MM în penultimul tur, au frânat și se invitau unul pe altul să treacă în față. Miller cu ei, dar nu-l băgau în seamă. Au stat secunde bune. Timpul rămas, sub un minut. MM avea deja locul 2, dar Rossi doar 12... Neavând încotro Rossi pleacă, MM după la 30m, Miller și el după ei. Trec în extremis, linia de start pentru ultimul tur și... totul pe o carte. Hard față, soft spate. Rossi 1, MM hiper agresiv într-o şicană unde a recuperat 15 m, noul nr. 1, Miller 3.
  8. @Method Când toate motocicletele accelerează cu roata de față la 3 cm de asfalt, pe unde crezi că trece rezultanta forțelor, cu tot cu apăsarea aero? Deși piloții stau înspre față, cu casca în parbriz...
  9. Interesant. Asfaltul este mai aderent anul ăsta. Yamaha are setările de la CT cu datele din anii trecuți. Surpriză. Acelerează mai bine, viteza lor maximă nu mai este cu 15km/h sub concurența Honda/Ducati, ci doar cu 5. Cu alte cuvinte motorul yamaha poate. Dar n-au om să stăpânească electronica. Supraînvârt roțile, n-au tracțiune și distrug cauciucurile repede. Asfaltul fiind mai aderent aici, cifrele s-au potrivit.
  10. Când nu te cunoaște, îți încarcă el încărcătorul, îl pune pe stand apoi se așează în partea ta dreaptă spate. Poziția cea mai sigură pentru el. De la incidentul UTI, au arma încărcată în toc iar privirea lor te scanează și evaluează continuu. Clar nu dorm pe ei. E bine.
  11. Scoate toată electronica de pe ele și în rest liber. Să vezi spectacol.
×
×
  • Create New...