Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


September

Super Membru
  • Content Count

    935
  • Joined

  • Last visited

About September

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    BMW R 1200 GS / K 1200 GT / K 1600 GTL

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    BMW R1200 GSBMW K1200 GT

Recent Profile Visitors

532 profile views
  1. Cursa din Qatar a ținut 42' 36'' 9 adică 2556.9s Primele 5 moto, Ducati, Honda, Honda2, Suzuki, Yamaha au trecut în 0.6s adică 0.0234% Se mai poate considera ceva, oricât de mic, nerelevant?
  2. Iți dai seama că în Argentina toți vor avea "făraşe pentru răcire" în teste. Cei mai avantajați vor fi cei de la yamaha, pentru că ei încă nu au "nimerit cifrele" și au supraînvârtire în toate fazele de accelerație.
  3. Ca și lanțul. Creează un moment al forței, care da, comprimă arcul.
  4. Au scos prostia cu "popo..." când voiam să scriem "curte", "curent"...
  5. Nu-i un simplu plastic. Este pe o parte și pare comandat de electronica/hidraulica mobrei. Dacă nu bat câmpii. Iar spatele, este lat și direct în curentul de aer, categoric are funcție aerodinamică. Stabilizează motocicleta pe viraj? Permite aplicarea unei forțe mai mari pe frânare, în primul moment la viteză mare?
  6. Da, nu m-am gândit până acum la problema asta. Vezi GigaFactory de la Tesla. La bateriile staționare (30% mai voluminoase) vezi John B. Goodenough, au reușit cu Clor-Ion 15000 de cicluri, fără scaderea capacității de încărcare. Clorul este insensibil la oxigen, ieftin și democratic, multe țări îl găsesc dacă au o mare lângă ele. Ar fi și un motiv pentru retragerea din Afganistan...
  7. Așa-mi testam mingiile noi de tenis. Una lui Bulă. Dacă o rădea în 5 minute nu jucam cu ele. Și nu mai cumpărăm altele de la firma aia.
  8. Nu mobra, electronica. De fapt softistu' care nu înțelege. L-au adus pe băiatul ăla din WSBK. Pare că direcția este bună. Sper să nu-i vedem limita prea devreme.
  9. De câțiva ani, ăștia trăiesc sub un "clopot", într-o lume a lor, protejată. Ăsta a fost contactul cu lumea exterioară, reală. O lume concurențială, la nivelul la care credeau ei/el că sunt. 5 secunde. Atât a rezistat. Antena 5...
  10. 1. În Spania tariful de autostradă este 15€/100km. Foarte puțini le folosesc. Sunt goale. Pentru că te poate costa transportul mai mult decat cazarea. De exemplu, pe 400km de autostradă taxele sunt 60€ și benzina 30-40 depinde cum mergi şi de unde o iei. Total 90-100€. Cazarea fiind 55€/zi... Astfel toată rețeaua veche, locală/națională de 2 benzi trebuie să preia traficul, devenind groaznic de aglomerată și lentă chiar și pentru un motor cu cutii laterale. 2. Media pe autostradă o poți calcula la 100km/h, cu plecare/sosire oraș și pauze de cafea/țigară, dar pe naționale poate scadea la 30-40, în aglomerația bară la bară pe ambele sensuri (să nu poți depăși), fum de eșapament și 40-55 de grade la nivelul asfaltului, vara, în sudul Spaniei, cu pasager în spate... 3. Plata la stațiile de taxare se face doar cu card de credit, sau cash. Multe rețele (sunt diferite) refuză cardul de debit. (Au un buton de asistență si uneori vine un nenea cu un POS, dar durează)
  11. Am facut tura anul ăsta. De la Granada am făcut Cordoba și Sevilla. De aici ocolul prin Gibraltar. Tarifa (dezamăgitor, nu-i vreun NordKapp, mergi pe lângă niște oameni care stau la plajă) Am sărit Madridul. Și de acolo Portugalia. Lisabona, Sintra, Cabo da Roca, Porto. (Vânt, oameni triști, mâncare comună, față de Spania) Santiago de Compostella, Zaragoza, am trecut Pirineii prin mijloc, peste ei, pe lângă Monte Perdido spre Millau, apoi traseul tău. Mai-Iunie. Vreme plăcută. Toate biletele luate online din timp, gen Sagrada, Alhambra, etc. De acum. Hotel: booking, last minute. Ne-a ajutat în Barcelona, din timp nu am gasit, bune, sub 150€. Last minute, lângă Sagrada, 60€... Am planificat în fiecare zi să ajung la 14 să iau hotelul. La 15, la talpă prin oraş, la 19 terasă. Astfel că, în funcție de distanță plecam între 7 si 9. Autostrazile din Spania, cu plată 15€/100km, goale. Italia 10€, Franța 5€. Am facut tura anul ăsta. De la Granada am făcut Cordoba și Sevilla. De aici ocolul prin Gibraltar. Tarifa (dezamăgitor, nu-i vreun NordKapp, mergi pe lângă niște oameni care stau la plajă) Am sărit Madridul. Și de acolo Portugalia. Lisabona, Sintra, Cabo da Roca, Porto. (Vânt, oameni triști, mâncare comună, față de Spania) Santiago de Compostella, Zaragoza, am trecut Pirineii prin mijloc, peste ei, pe lângă Monte Perdido spre Millau, apoi traseul tău. Mai-Iunie. Vreme plăcută. Toate biletele luate online din timp, gen Sagrada, Alhambra, etc. De acum. Hotel: booking, last minute. Ne-a ajutat în Barcelona, din timp nu am gasit, bune, sub 150€. Last minute, lângă Sagrada, 60€... Am planificat în fiecare zi să ajung la 14 să iau hotelul. La 15, la talpă prin oraş, la 19 terasă. Astfel că, în funcție de distanță plecam între 7 si 9. Autostrazile din Spania, cu plată 15€/100km, goale. Italia 10€, Franța 5€. Ah, și 2 disk-lock-uri mari, cu alarmă. Hoteluri cu parcare dacă se poate. Piei ispită. Atenție, nu pune disk-lock-ul cât timp discul este fierbinte. Electronica nu este protejată termic. O iau razna după o vreme.
×
×
  • Create New...