Jump to content

September

Super Membru
  • Content Count

    1,076
  • Joined

  • Last visited

About September

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    BMW R 1200 GS / K 1200 GT / K 1600 GTL

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    BMW R1200 GSBMW K1200 GT

Recent Profile Visitors

967 profile views
  1. Amărâți ăștia de la Yamaha, frâne second-hand, aer umed de la Rimini nu gaz pur să umfle cauciucurile. Buget de pandemie. Și MM de ce-o fi căzut de 2 ori în prima cursă, pentru că stăpânea imperial situația? A împins și el cât a putut limita, ca toți băieții ăștia și gata. Nu-l văd câștigând detașat când se va întoarce. (Și cu toate minusurile absențelor)
  2. F (forța) = m (masa corpului) x a (accelerația la care este supus corpul) Când corpul este în cădere liberă accelerația a=9.8m/s^2. Să o deosebim, o numim g. Îi zicem accelerația gravitațională. In cazul ăsta forța care acționează asupra corpului este G=mg. O numim Greutate. Când dai de asfalt, te oprești foaaarte repede. Cazi cu 1g pe direcția vertical în jos, iar la impact, asfaltul acționează asupra ta cu o forță enormă, în sus, care produce o accelerație mare să te oprească în câțiva mm, cât este de groasă partea deformabilă a ce ai tu acolo. Costum
  3. 23g, la oprire când dai cu cârca de asfalt. Asfaltul nu-i elastic să amortizeze. Doare. Știm toți foarte bine... Singurul element elastic sunt protecțiile, mușchii. Oasele mai puțin. Vârful ăla a fost și de la deschiderea airbag-ului. Șocurile sunt admise. Poți suporta instantaneu 50-100g sau mai mult. Parcă pe la 130g era mortal, depinde de direcția șocului. Unele direcții sunt suportate mai bine. Sunt greu de suportat acelerațiile susținute. Avioanele de vânătoare sunt proiectate la suprasarcini de 9g continue. Sarcina ultimă este d
  4. Meregalli. Da, Mav a crescut în ochii mei ca om. Când a zis, cursa trecută că și-a pus mainile în cap, era să-l înjur, în sensul că eram convins că o zice la figurat. Până am văzut poza. Apoi acum, credeam că a avut doar senzația că a rămas fără frână (cum să rămâi fără frână in MotoGp? ), până la declarația lui Alex.
  5. Hondele ce drac de control al tracțiunii au de nu "topesc" cauciucurile alea, cu sistemul lor stop & go?
  6. Sigur că are voie, dar cu "dreptatea" lui stupidă a rămas fără puncte, ca și Morbi. Are ceva cwaie, dar n-are minte. Nu va fi niciodată vreun campion. La intimidare mergea la ăia mici. Aici între rechini ești doar o gâză enervantă.
  7. Rossi va trăi 100 de ani sănătos după încercarea asta. A văzut cu coada ochiului că vine proiectilul, a frânat a îndreptat-o, a evitat glonțul lui Morbi, apoi exact pe locul unde ar fi trebuit să fie, a căzut maldărul lui Zarco...
  8. 1. Zarco a devenit noul Bautista. Ăla de care trebuie să te ferești ca nu știi ce tâmpenii face. 2. Vinales o fi apăsat din greșeală setarea C de ploaie... Și-a dat seama după 4 ture. Nu înțelegea ce se întâmplă, ca de obicei...
  9. După o accidentare, apare o problemă ciudată, hormonală. La 7 zile după fractura cominutivă deschisă, piciorul stâng (ăla rupt) și doar el, a scăzut de la 62 cm perimetru la 54. Celălalt nu. Și nici restul corpului. Ca și cum creierul știe că este rupt și îi scade forța să nu-l folosești. Flotările alea, nu le făcea de nebun. Probabil este singura metodă să nu pierzi deloc masa musculară.
  10. Flotările alea erau cu sprijin doar în placă și șuruburi... Nu a fost gândită pentru asta, imediat. După 6 săptămâni mi-au scos fixatorul extern și încă 6 cu tijă, să pot merge în baston. Apoi forțând, la indicația unui nătărău de conferențiar, am mai tras încă 3 săptămâni. Abia după 2 ani, n-am mai simțit nici o deosebire. Sigur, preistorie, dar osul este os se reface în legea lui. Cred că Marc a pus sezonul în cui, cu graba lor.
  11. Umbli de obicei cu cutiile din lateral montate?
×
×
  • Create New...