cata84 Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Buna,Catalin ma numesc,urmaresc de ceva vreme motociclism.ro,dar din umbra,nu ma arunc la comentarii aiurea,dar acum a venit si randul meu sa am probleme si sa cer sfaturi aici.Problema sta in felul urmator:am achizitionat un Blade din '97 in octombrie 2012<l-am luat,m-am dat cu el la sat,cand mergeam pe acolo,ca in oras unde stau nu avea rostul sa il tin ca plateam chirie la garaj>l-am mai pornit,pana intr-o zi cand ma plimbam cu el a murit in mers,s-a aprins martorul de la ulei,cand am dat sa il pornesc se auzea un zgomot ciudat din el,ca si de metal,iar nivelul uleiului era sub nivel.L-am dus impins pana acasa,am zis ca am ramas fara benzina,acasa am reusit sa il pornesc,martorul de ulei nu imi era aprins ,sa imi indice ca are probleme cu uleiul sau ca nu mai are.Am "omorat" bateria incercand in alta zi,am cuplat bateria la masina,a pornit,a scos un fum negru pret de cateva secunde apoi s-a stabilizat,nu mai era negru.L-am oprit,am cumparat alta baterie,i-am schimbat uleiul+filtrul iar de aici a inceput aventura ( cand sa il pornesc cu noua baterie nu mai vrea,invarte dar nu vrea,am incercat de cateva ori,tot nimic.Am scos bujiile,erau afumate-curatat,am dat drumul si la carburatoare sa curga apa cu benzina,dau sa porneasca,invarte dar nimic,a pocnit o data toba,presupun ca de la gazele de pe esapament.Am schimbat filtrul de benzina,am incercat sa o alimentez si pe direct dar parca nu isi trage benzina-sa prinda aer fals,desi nu vad pe unde???Desi am bagat 4 litrii de ulei in ea nivelul de ulei este la jumatate-desi e recomandat 3.6 litrii.Avea si alte sigurante puse decat cele care sunt recomandate-cele care sunt indicate.Deja nu mai stiu ce sa ii fac,iar la carb nu ma bag,ca daca le dereglez,am pus-o iar bani de mecanic nu am,ca si asa nu ma dau afara din casa banii,strans banut cu banut sa imi cumpar mobra-de ce 919?Acesta l-am gasit in bugetul pe care l-am avut la momentul respectiv-am detinut si alte mobre-deci nu sunt incepator-desi toata viata ma voi simti asa,ca tot voi invata una alta tot timpul.Stiu ca pt unii sunt pamant si ma astept la comentarii "grele" de la unii dt voi dar asta e...Nu ma supar iar daca am facut greseli gramaticale-scuze.Nu stiu ce sa mai incerc sa ii fac,eventual niste sugestii si va raspund daca am incercat sau nu...orice sugestie e binevenita...Va multumesc,o seara placuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C210288A Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Sfatul meu ar fi sa te duci la un mecanic, forumul nu iti repara motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 E inecata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 e normal, e honda! acum pe un ton mai serios: -bujiile se ard pe aragaz, nu se curata cu peria de sarma! -nivelul de ulei se verifica numai cu motorul cald, acum ai prea mult in ea! -cand ti s-a oprit cum s-a oprit? a murit deodata, a dar vreun rateu, etc? -asa, doar din ce ai spus tu e posibil sa-ti fi intrat benzina in ulei. cuie pontou care nu inchid cum trebuie. dar e doar o presupunere, da mai multe detalii! cu consumul de benzina cum stai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Sfatul meu ar fi sa te duci la un mecanic, forumul nu iti repara motorul. Are mare dreptate... totusi incearca sa vezi daca ai scanteie pe toate bujiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 (editat) Cu bateria noua nu ti-a luat-o pentru ca nu avea suficient curent, daca e noua nu inseamna ca e incarcata full. Avea curent sa invarta dar nu cat sa iti dea si scanteie buna. Eventual incearca iar cu bateria de la masina in paralel, dar incearca din prima asa, nu dupa ce ai dat de 5 ori pe bateria ei. Cum a pornit ai si scos cablurile. Editat Martie 19, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata84 Postat Martie 20, 2013 Autor Share Postat Martie 20, 2013 (editat) salut,scuze daca nu am dat reply,dar era cazut serverul, Sfatul meu ar fi sa te duci la un mecanic, forumul nu iti repara motorul. stiu,dar problema financiara ma apasa...plus ca ce am vazut prin Tm,la fel pot sa incerc si eu... E inecata. cum pot sa o "deznec" prin impingere+soc netras si robinet oprit ? e normal, e honda! acum pe un ton mai serios: -bujiile se ard pe aragaz, nu se curata cu peria de sarma! -nivelul de ulei se verifica numai cu motorul cald, acum ai prea mult in ea! -cand ti s-a oprit cum s-a oprit? a murit deodata, a dar vreun rateu, etc? -asa, doar din ce ai spus tu e posibil sa-ti fi intrat benzina in ulei. cuie pontou care nu inchid cum trebuie. dar e doar o presupunere, da mai multe detalii! cu consumul de benzina cum stai? pai mergeam cu ea si pur si simplu s-a oprit,ca si cum nu ar mai fi avut benzina-atat-consumul inca nu il stiu ca e luata de curand si nu am apucat sa ii fac contorul...iar referitor la faptul benzinei,nu isi trage benzina din rezervor,am filtru de la robinet pana la intrarea in carb,iar filtrul acela nu se umple si nici nu vad sa traga benzina...dupa ce am pus bujiile din nou pe ea,a dat 2 de ori semne ca ar vrea apoi nimic si nici benzina nu isi trage Multumesc celor care au raspuns... Cu bateria noua nu ti-a luat-o pentru ca nu avea suficient curent, daca e noua nu inseamna ca e incarcata full. Avea curent sa invarta dar nu cat sa iti dea si scanteie buna. Eventual incearca iar cu bateria de la masina in paralel, dar incearca din prima asa, nu dupa ce ai dat de 5 ori pe bateria ei. Cum a pornit ai si scos cablurile. am dat si cu bateria de masina in paralel,si tot nu vroia... Editat Martie 20, 2013 de cata84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 modelul asta are pompa electrica sau vacuumatica? nu se alimenteaza. dai benzina din sticla direct in bateria de carburatoare.daca merge prin eliminari succesive (pompa,filtru,robinet) vezi de unde este. bafta. ps.sticla sa fie mai sus decat bateria de carburatoare si ai mare grija sa nu ia foc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata84 Postat Martie 31, 2013 Autor Share Postat Martie 31, 2013 (editat) vacuum,daca nu ii dau de cap,am sa incerc si solutia ta,ms @ Black gata Am rezolvat-o,am reusit sa o pornesc,multumesc tuturor de sfaturi,ce senzatie placuta a fost cand a plecat... Editat Martie 31, 2013 de cata84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Cauza?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata84 Postat Iulie 31, 2013 Autor Share Postat Iulie 31, 2013 a fost innecata+ o mizerie pe filtru de benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 this will happen again very soon....din poze pare clar un motor forjalit....de la umpec de mizerie in filtru nu moare motocicleta in mers,...serios.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.