Jump to content

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 8 months later...

Salutare,

Am primit mesajul de mai jos si m-am gandit, motovat si de interesul amicilor din trupa, ca ar fi timpul sa vin cu adaosuri la experienta de viata de un an cu Crossrunner.

"Salut, am de gand sa trec si eu de la sv650 la crossrunner. Din ce am citit pe net ar avea consumul marisor :( Imi poti da mai multe detalii despre consum, ciclistica, cum e cu pasager, etc. Plusurile si mai ales minusurile ma intereseaza."


» Post actualizat in 22 Sep 2014 15:49

Consumul actual este de 5 litri la suta. Nu mai sus, nu mai jos. Poate ca, daca as merge mai domestic, ar iesi mai mic. Nu stiu.

Asa cum cred ca scriam candva, am schimbat scaritele orioginale cu unele de la SW-Motech, mai joase si mai in fata cu 1,5 cm, de pe care am dat cauciucul jos. In acest fel fot sa calaresc "in scarite" mai multi kilometri, iar ridicarea-asezarea pe / de pe sa nu mai inseamna vreun efort. M-am multumit cu atat si nu am ridicat si ghidonul cu vreun inaltator etc. ca sa nu ii stric aspectul. :)

Sotia mea adora Crossrunner. Cele doua Varadero pe care le-am avut nu i-au fost pe plac, pe motiv ca "nu au fost confortabile." Tinand cont de parerea cvasi-unanima ca Varadero este o moticicleta facuta pentru confortul pasagerului, se poate deduce cat de izbandit este Crossrunner. Nu am primit niciun comentariu negativ de la pasager si, slava domnului, am facut ceva ture impreuna, din care cea mai lunga a fost una de Ungaria, la bai, cu Mad Dogs si prietenii. :)

Am facut pana acum aproape 17.000 km din care vreo jumatate cu bagaje sau si cu pasager, iar comportamentul dinamic al motocicletei este exemplar. Motorul este cea mai reusita parte a acestei motociclete si furnizeaza multa distractie. Cuplu destul inca de jos, putere dezvoltata frumos la turatii ridicate, cu spectacol de la 6500 de ture in sus.

Pfuii..., zici ca vreau sa o vand, asa o laud...

Link to comment
Share on other sites

Uite, duminica am facut schimb de motoare, pentru vreo 20 km, intre amici. Eu m-am dat cu Yamaha Super Tenere de 1200, de data asta pusa pe "sport". N-as fi crezut ca in treptele mari de viteza poate impinge in asa hal. Mi-a placut.

 

Un prieten, posesor de Yamaha FZR de 1000, o bomba de 150 CP, s-a dat cu Crossrunner si impresia a fost: "foarte manevrabila, foarte usor de controlat si foarte distractiva". Motorul este elastic si "am ajuns foarte repede la 170 de km pe ora". Pozitia este confortabila, ca de drum lung.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Un coleg de forum intreaba:

Din cele cateva optiuni pe care le-as avea, Crossrunner pare cea mai viabila, din mai multe motive. Motorul de pe VFR, aspectul, review`urile pozitive, brand'ul (ca tot am masina honda :) ), etc.

Intrebarea mea, scurta si la obiect - din experienta ta ai recomanda motorul asta unui incepator? Eu am facut scoala pe Kawasaki er6-n de 650cc - 72cp si mi s-a parut f ok, mai putin ca dimensiune, eu avand 1.84m si vreo 93 kg.


» Post actualizat in 22 Nov 2014 14:50

Nu vad de ce Crosunner nu s-ar potrivi unui incepator.

Sunt 100 de cai sub fund, insa sunt livrati uniform, progresiv, gasesc eu. Motorul este ajustat fata de VFR, in sensul ca este optimizat pentru mai multa putere de jos, ca sa se preteze pentru oleaca de "adventure". A pierdut, inteleg eu, din viteza maxima (pe care nu am incercat-o niciodata), poate ca si din reprize (nu stiu), insa rezultatul acestei re-mapari este excelent. Exact la 6.500 de ture, cand nu ajung decat la mare distractie, se deschide al doilea rand de supape si se schimba sunetul in evacuare, iar motorul da un sut bland in spate...

Eu am mers de multe ori pe macadam, chiar cu pasager si nu am simtit vreodata ca motorul ar fi agresiv, in ciuda celor 4 cilindri etc.

 

Atentie, eu am inlocuit scaritele cu altele mai coborate si mai inaintate, astfel incat sa nu imi tin picioarele prea in spate si ma pot ridica in scarite. La inaltimea ta cred ca va trebui sa faci la fel, pentru ca inaltimea seii este (doar) 816 mm, iar pozitia originala a scaritelor este cam prea posterioara. La drum lung e deranjant. Cel putin.

Nu am montat inca vreu inaltaor de ghidon pentru ca nu am vrut sa stric armonia de la bord, insa as face-o, ca sa-mi fie mai confortabil in doua picioare.

 

Cam asta e.

Intreaba-ma pentru mai mult, aici sau pe messenger si iti raspund cu placere. Priceperea mea e in limita experientei de doar 17.000 km petrecuti pe acest motor, intr-un sezon si jumatate.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

De vanzare: /index.php?/topic/721963-honda-crossrunner-vfr800x/

Astept sa vad si modelul nou de Crossrunner. In prezentarile de marketing il gasesc super: https://www.youtube.com/watch?v=-ofLy3HN_pU


» Post actualizat in 28 Jan 2015 20:48

Cu noul Crossrunner in Maroc:


» Post actualizat in 31 Jan 2015 18:40

Articol despre noul Crossrunner: http://www.visordown.com/road-tests-first-rides/first-ride-2015-honda-vfr800x-crossrunner-review/25807.html


» Post actualizat in 01 Feb 2015 18:21

2015 Honda VFR800X Crossrunner on www.Totalmotorcycle.com: http://www.totalmotorcycle.com/motorcycles/2015/2015-Honda-VFR800X-Crossrunner.htm

 

 

post-18972-0-00556100-1422814765_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 years later...

Neata am un Crossrunner 2012 ,10 ooo km si vreau sa-i fac niste îmbunătățiri , in primul rând furca ( o mizerie de furca)

cu ce ulei vine din fabrica , ce ulei folosiți voi pentru furca?

Știți cat ulei intra in furca ? La ce modele mai este întâlnită furca de pe Crossrunner 2011-2014?

Ce ulei de motor folosiți? Manual de reparație sau macar interval service careva? E 105 eur pe eBay ... cam scump si ala ...

Cu un plin de benzina eu ajung la 220-230 km ( cam putin nu? )

Consum average sta la 7,5 pe bord

Daca ai toba sport ( db Killer e montat totdeauna a si sărit o data ) trebuie sa treci neaparat pe la Honda sa umble la injecție pentru optimizare?

» Post actualizat in 04 Jul 2018 06:29

Multumesc anticipat!

post-18814-0-90168100-1530589433_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...