Sari la conținut

probleme r6


myry99
 Share

Postări Recomandate

salut! ieri am intampinat o problema cu motorul meu...:

 

acum 3 zile m-am hotarat sa ii schimb semeringurile la furca fiindca pierdeam ulei groaznic..am schimbat tot..pus la loc tot..ieri sa ies in proba si sa se aseze franele un pic si sa vad cum se comporta furca....bag 1 dau 20-30 frana...am repetat de 5-6 ori....am zis sa ies pe sosea sa incerc si la viteza un pic mai mare..bag 1 40-50 ( calc ambreajul ) frana ... pornesc din nou cam pe la 50 frana , dar am uitat sa cald ambreajul s cand am ajuns la 8-9km/h a vibrat asa...pana sa il calc s-a auzit un zgomot foarte urat in motor si s-a oprit..apas butonul de pornire...clanc clanc clanc...bendixul cupla dar nu mai invartea...parca se blocase motorul...ajung acasa , am mai insistat un pic a inceput sa invarta...parca invarte mai tare...dar nu mai porneste...am mai pus benzina..trag socul sa ii dau...nu vrea....da niste rateuri uriase pe toba si flacari....desfac sa vad bujiile...ude toate..le verific toate da scanteie( le-am schimbat acum 200km ) le pun....la fel rateuri si avand filtrul de aer jos, am observat ca da flacari si benzina ( banuiesc ) inapoi pe la prinderea filtrului de aer...daca ma uit in carburatoare vad numai flacari...ce sa aiba???

 

sa fie ceva din distributie?....mergea perfect...astept raspunsuri ! multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 134
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

are compresie...adica pornea mereu din prima..si la cald si la rece..acum se aude cum invarte altfel...asa am zis si eu ca a sarit de la punct...acum poate a mai patit cineva si are o idee

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are compresie...adica pornea mereu din prima..si la cald si la rece..acum se aude cum invarte altfel...asa am zis si eu ca a sarit de la punct...acum poate a mai patit cineva si are o idee

da avea compresie.....-..... dar ai verif si acu dupa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am dat bujiile jos am pus degetul...si are...dar la aparat sau ceva nu am verificat..nu cred ca este din compresie...cum as putea sa observ daca e sarita de la punct?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am dat bujiile jos am pus degetul...si are...dar la aparat sau ceva nu am verificat..nu cred ca este din compresie...cum as putea sa observ daca e sarita de la punct?

descarci un manual de reparatie ,il studieze bine mai ales partea care te intereseaza ,si desfaci capacul de la tachetii etc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe mine m-ar interesa cum se pune la punct..pistonul 1 sus...in rest ce mai vine? am desfacut capacelul ala mic de la distributie si lantul este la locul lui..se poate sa fi sarit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce zici se poate sa fi sarit de la punct si sa ai ceva supape carne , poti verifica punand distributia la punctul mort(TDC) si cu un pistol de aer sa bagi aer in camera de ardere pe la bujii.daca auzi ca scapa e clar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand dau la automat nu se aude ca ar bate intr-o supapa...

 

da am sa-l astept..dar voiam sa adun informatii in privinta punerii la punct !! o sa verific si supapele, multumesc de raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand dau la automat nu se aude ca ar bate intr-o supapa...

 

da am sa-l astept..dar voiam sa adun informatii in privinta punerii la punct !! o sa verific si supapele, multumesc de raspunsuri

.pana sa il calc s-a auzit un zgomot foarte urat in motor si s-a oprit..apas butonul de pornire...clanc clanc clanc...bendixul cupla dar nu mai invartea...parca se blocase motorul...ajung acasa , am mai insistat un pic a inceput sa invarta...parca invarte mai tare...dar nu mai porneste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau diagnostic online...ma gandeam ca poate cineva de aici a mai facut motoare de yamaha , si are idee cum trebuie pus la punct...si imi explica direct ! dar se pare ca lumea intelege lucrurile altfel..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da jos capacul de la chiulasa, daca poti sa vezi rotile de la axele cu came e oki, dai capacul de pe dreapta de la vibrochen jos si cu o cheie il pui pe semne jos acolo. Daca sus rotile dintate sunt si ele pe semne atunci nu crd ca a sarit de la punct ! Nu este o diferenta foarte mare intre motoare,crd ca nu o sa aibe probleme tatal tau daca zici ca este inginer mecanic ! Cel mai bine scoti manualul de pe net cum te au sfatuit colegii forumisti ! Sa ne ti la curent ! Spor la treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

100% o sa gasesti supape strambe ,mai ales ca in descrierea facuta de tine la inceput ne spuneai ca motorul a "clancanit" si ca iti dadea impreia ca e blocat.un amic a patit exact acelasi lucru cu un kawa din 99 si a gasit chiulasa praf inclusiv un piston spart.distributia e foarte simplu de pus la punct dar din ce vad tu nu prea ai notiuni de mecanica asa ca mai bine duo in servis pentru ca e posibil sa faci stricaciuni mai mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...