myry99 Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 salut! ieri am intampinat o problema cu motorul meu...: acum 3 zile m-am hotarat sa ii schimb semeringurile la furca fiindca pierdeam ulei groaznic..am schimbat tot..pus la loc tot..ieri sa ies in proba si sa se aseze franele un pic si sa vad cum se comporta furca....bag 1 dau 20-30 frana...am repetat de 5-6 ori....am zis sa ies pe sosea sa incerc si la viteza un pic mai mare..bag 1 40-50 ( calc ambreajul ) frana ... pornesc din nou cam pe la 50 frana , dar am uitat sa cald ambreajul s cand am ajuns la 8-9km/h a vibrat asa...pana sa il calc s-a auzit un zgomot foarte urat in motor si s-a oprit..apas butonul de pornire...clanc clanc clanc...bendixul cupla dar nu mai invartea...parca se blocase motorul...ajung acasa , am mai insistat un pic a inceput sa invarta...parca invarte mai tare...dar nu mai porneste...am mai pus benzina..trag socul sa ii dau...nu vrea....da niste rateuri uriase pe toba si flacari....desfac sa vad bujiile...ude toate..le verific toate da scanteie( le-am schimbat acum 200km ) le pun....la fel rateuri si avand filtrul de aer jos, am observat ca da flacari si benzina ( banuiesc ) inapoi pe la prinderea filtrului de aer...daca ma uit in carburatoare vad numai flacari...ce sa aiba??? sa fie ceva din distributie?....mergea perfect...astept raspunsuri ! multumesc anticipat Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpuv Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 din pacate, se pare ca da- dupa simptome a sarit distributia de la punct fa un test de compresie Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Martie 24, 2013 Autor Share Postat Martie 24, 2013 are compresie...adica pornea mereu din prima..si la cald si la rece..acum se aude cum invarte altfel...asa am zis si eu ca a sarit de la punct...acum poate a mai patit cineva si are o idee Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpuv Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 are compresie...adica pornea mereu din prima..si la cald si la rece..acum se aude cum invarte altfel...asa am zis si eu ca a sarit de la punct...acum poate a mai patit cineva si are o idee da avea compresie.....-..... dar ai verif si acu dupa? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Martie 24, 2013 Autor Share Postat Martie 24, 2013 cand am dat bujiile jos am pus degetul...si are...dar la aparat sau ceva nu am verificat..nu cred ca este din compresie...cum as putea sa observ daca e sarita de la punct? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kioseac Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 du-te la service. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 cand am dat bujiile jos am pus degetul...si are...dar la aparat sau ceva nu am verificat..nu cred ca este din compresie...cum as putea sa observ daca e sarita de la punct? descarci un manual de reparatie ,il studieze bine mai ales partea care te intereseaza ,si desfaci capacul de la tachetii etc, Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Martie 24, 2013 Autor Share Postat Martie 24, 2013 pe mine m-ar interesa cum se pune la punct..pistonul 1 sus...in rest ce mai vine? am desfacut capacelul ala mic de la distributie si lantul este la locul lui..se poate sa fi sarit? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 du-te la service. Cel mai bun sfat. Myry, e greu sa accepti ca esti depasit de situatiie si ca ar fi cel mai bine sa o duci la unul de meserie? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Martie 24, 2013 Autor Share Postat Martie 24, 2013 tata este inginer mecanic....are cine sa mi-o faca..doar ca este plecat pentru cateva zile si mi-am propus sa adun niste informatii Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radulaz Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 no...atunci, ii obla treaba...la poli numa pa motoare de r6 fac studentii practica! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 dac-i inginer mecanic omul asteapta-l sa vina acasa si lasa prostiile! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 daca e sarita de la punct....nu cred ca mai are cum sa aiba compresie Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rider111 Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 dupa ce zici se poate sa fi sarit de la punct si sa ai ceva supape carne , poti verifica punand distributia la punctul mort(TDC) si cu un pistol de aer sa bagi aer in camera de ardere pe la bujii.daca auzi ca scapa e clar. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Martie 24, 2013 Autor Share Postat Martie 24, 2013 cand dau la automat nu se aude ca ar bate intr-o supapa... da am sa-l astept..dar voiam sa adun informatii in privinta punerii la punct !! o sa verific si supapele, multumesc de raspunsuri Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 o pui la doua puncte! )) ce mari informatii crezi ca gasesti pe un forum? ia frumos manualul, scrie acolo ce si cum... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rider111 Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 cand dau la automat nu se aude ca ar bate intr-o supapa... da am sa-l astept..dar voiam sa adun informatii in privinta punerii la punct !! o sa verific si supapele, multumesc de raspunsuri .pana sa il calc s-a auzit un zgomot foarte urat in motor si s-a oprit..apas butonul de pornire...clanc clanc clanc...bendixul cupla dar nu mai invartea...parca se blocase motorul...ajung acasa , am mai insistat un pic a inceput sa invarta...parca invarte mai tare...dar nu mai porneste. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 si acum ii mai tii palma la ''prietenul ala al tau'' foarte bun care nu ti-ar fi vandut un motor cu probleme? intai cutia...acum asta.... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Martie 24, 2013 Autor Share Postat Martie 24, 2013 deci...nimeni nu stie.. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 deci...nimeni nu stie.. Tu chiar vrei diagnostic online? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Martie 24, 2013 Autor Share Postat Martie 24, 2013 nu vreau diagnostic online...ma gandeam ca poate cineva de aici a mai facut motoare de yamaha , si are idee cum trebuie pus la punct...si imi explica direct ! dar se pare ca lumea intelege lucrurile altfel.. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick89 Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 Da jos capacul de la chiulasa, daca poti sa vezi rotile de la axele cu came e oki, dai capacul de pe dreapta de la vibrochen jos si cu o cheie il pui pe semne jos acolo. Daca sus rotile dintate sunt si ele pe semne atunci nu crd ca a sarit de la punct ! Nu este o diferenta foarte mare intre motoare,crd ca nu o sa aibe probleme tatal tau daca zici ca este inginer mecanic ! Cel mai bine scoti manualul de pe net cum te au sfatuit colegii forumisti ! Sa ne ti la curent ! Spor la treaba Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 si acum ii mai tii palma la ''prietenul ala al tau'' foarte bun care nu ti-ar fi vandut un motor cu probleme? intai cutia...acum asta.... Siii...si de data asta tat'su e plecat! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 bad luck huh? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
onlyjapan Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 100% o sa gasesti supape strambe ,mai ales ca in descrierea facuta de tine la inceput ne spuneai ca motorul a "clancanit" si ca iti dadea impreia ca e blocat.un amic a patit exact acelasi lucru cu un kawa din 99 si a gasit chiulasa praf inclusiv un piston spart.distributia e foarte simplu de pus la punct dar din ce vad tu nu prea ai notiuni de mecanica asa ca mai bine duo in servis pentru ca e posibil sa faci stricaciuni mai mari. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate