BikerXX Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Si tu crezi ca mai vrea neaparat V2 cu 70-80 de cai dupa ce gusta fructul oprit (140 de cai, frane si suspensii brici de pe Gixxer) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Si tu crezi ca mai vrea neaparat V2 cu 70-80 de cai dupa ce gusta fructul oprit (140 de cai, frane si suspensii brici de pe Gixxer) ? Da. Eu as putea sa revin oricand la SV, dupa ce am avut RSV 140 cai nu inseamna nimic daca nu stii sa mergi si daca nu te intereseaza mergi TARE pe strada. un SV modificat iti poate oferi satisfactii foarte mari, fara sa ai nevoie de 140 cai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Corect, dar modificarile costa mult, daca pui componente de calitate (si cam trebuie sa pui, altfel dai o palma rahanului) si scad simtitor valoarea mobretei la revanzare (in RRomanica). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Oricum Vlad e constient ca NU mai vinde SV ul...... e impacat deja:) adica ce face din el si sa-l puna la vanzare,isi bate joc de el si din munca depusa.... Si sa stii ca modificarile lui nu costa asa mult,raportat la cat cer astia inca pe un 749..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 nu stiu cat ai putea lua pe unul modificatParerea mea e ca daca te apuci sa modifici un motor nu e cazul sa speri ca o sa gasesti pe cineva care sa aprecieze, in caz ca vrei sa-l vinzi. Mai ales la un SV650, care e motor de incepator. Daca dai peste un cumparator care a citit toate idiotenile de pe forum, daca aude ca i-ai schimbat aia si aia isi aminteste rapid de topicul in care minca rahat vreun specialist ca daca are piese schimbate sa nu care cumva sa-l cumperi ca e cazut, megateapa, are ralantiul cazut in baie si coclederu defect complet. Exagerez si eu, da' in general cumparatorul mediu de SV nu e-n stare sa aprecieze modificarile. Scuze de off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 (editat) Pai n-am zis la modul ca-s eu ciumeg nu stiu ce (n-as avea tot Bandit daca as fi). Doar ca asta e imaginea motoarelor de 600 < 100 CP. Gindeste-te ca pina si despre Banditul de 1200 unii decreteaza cu emfaza "boring...", parca iti creste ratingul daca zici de-un motor > 1000 cc si > 100 CP ca e pt. p.izde Eu m-am dat o singura data intr-o parcare cu SV650 si in afara de pozitie (is si obisnuit cu ghidon lat si jos) nu mi-a displacut nimic, se simte usor, are centrul de greutate favorabil (comparat cu barca mea), trage cit de cit la ture joase, frine ok... Editat Aprilie 15, 2014 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Aprilie 19, 2014 Autor Share Postat Aprilie 19, 2014 Bun, sa lamuresc treaba. La 1200e sau cat e "pretul pietei" pentru un sv dinasta clar nu merita vanduta. Am de gand anul asta sa scot din ea tot ce poate si de la anul va ramane motocicleta de "suflet"... probabil o voi face naked sau ce-mi va mai trece atunci prin cap. Dar pana atunci, franele sunt slabe si asta se simte mai ales de cand am montat 2ct-ul. Dupa ce incalzesc bine anvelopele trebuie sa strang sanatos maneta (la franari puternice) si n-am absolut nici un feeling la mana. Franele prind bine, sunt aerisite, lichidul e schimbat iar placutele sunt sinterizate. N-am incercat alt SV dar cam oricare alta mobra incercata avea frane mai bune (Hornet, ER6, KTM690...). Eu ma gandeam sa incep cu pompa de frana si incet incet sa schimb toata fata. Pareri? Acum ca am dat o tura cu noua suspensie, ma gandesc oare de ce nu am schimbat-o mai devreme... update: mi-a ajuns in final si anvelopa spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 29, 2014 Autor Share Postat Mai 29, 2014 (editat) Totusi mi-ar place un DR650, un schimb ceva? Mai urc niste poze de toata jena si un video la fel de slab cu o pornire la cald... -- sunet decalat, telefon de doi lei. LE: In ultima poza se vede culoarea reala. Editat Mai 29, 2014 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 zi-mi si mie ceva despre proprietarul de KTM 690 , ce model de 690 e ? SM/SMR/SMC/SMC-R ? (ultima poza a treia motocicleta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 29, 2014 Autor Share Postat Mai 29, 2014 Dammit, oriunde mergem atrage atentia... E o mica bestie, 690 Duke din 2010 luat de la Dementor si are o toba nesimtita Akrapovich... spune-mi ce altceva te mai intereseaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Dammit, oriunde mergem atrage atentia... E o mica bestie, 690 Duke din 2010 luat de la Dementor si are o toba nesimtita Akrapovich... spune-mi ce altceva te mai intereseaza? Nimic ) ma interesa doar daca era din categoria vizata (SM/SMR/SMC/SMC-R) :* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 3, 2014 Autor Share Postat Iunie 3, 2014 Am scos doar aparatul in teste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Cum e anvelopa spate fata de precedenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 3, 2014 Autor Share Postat Iunie 3, 2014 Inainte am avut Diablo Strada, era si aia decenta daca o incalzeai bine dar asta e fenomenala. Se incalzeste repede, are aderenta buna incepand cu 15 grade C si ajunge mult mai greu in capete. Deocamdata am in jur de 1500 - 2000 km cu setul asta si nu se vede deloc uzura pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Ce ai acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 4, 2014 Autor Share Postat Iunie 4, 2014 Michelin Pilot Power 2CT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 (editat) l-ai bibilit frumos cum e cu suspensia pe spate? a coborat/ridicat mobra in vreun fel? e mai tare sau cum se comporta? Despre pompa de frana poti sa vorbesti cu Iceman de pe topicul nostru, cu el am vb si zicea ca are radiala de 19 de vreo 2 ani. Si eu ma documentez sa vad cum sta treaba cu pompa de frana ca m-ar tenta una de 19, sau macar una luata de pe R6. Front swap cam toti SVistii ne dorim, dar costa ceva bani din care nu se stie cat iti scoti ulterior.. plus ca o furca SH trebuie servisata de cuzineti, simeringuri, lichide care mananca multi bani de manopera dupa achizitie. Editat Iunie 4, 2014 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 4, 2014 Autor Share Postat Iunie 4, 2014 N-a coborat sau urcat deloc, suspensia de zx6r 2004 are aceeasi lungime cu cea de sv 99-02 stock (+ - 2mm) - nu mai topaie spatele pe denivelari, efectul ala de pogo. - nu se mai balanseaza spatele in accelerare cand esti inclinat. - o poti regla de la moale la foarte tare dar e mai comoda decat cea stock indiferent de setare. Singura problema e ca intradevar devine foarte evident ca suspensia fata e nasoala. Decat sa servisez furca asta mai bine mai adun ceva bani si o schimb cu totul, va fi un upgrade pentru sufletul meu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 (editat) l-ai bibilit frumos cum e cu suspensia pe spate? a coborat/ridicat mobra in vreun fel? e mai tare sau cum se comporta? Despre pompa de frana poti sa vorbesti cu Iceman de pe topicul nostru, cu el am vb si zicea ca are radiala de 19 de vreo 2 ani. Si eu ma documentez sa vad cum sta treaba cu pompa de frana ca m-ar tenta una de 19, sau macar una luata de pe R6. Front swap cam toti SVistii ne dorim, dar costa ceva bani din care nu se stie cat iti scoti ulterior.. plus ca o furca SH trebuie servisata de cuzineti, simeringuri, lichide care mananca multi bani de manopera dupa achizitie. ai dreptate aici,si eu visam cand aveam SV, la un front swap si mi-am dat seama, ca pe langa faptul ca te costa ceva bani,furca aia (SH) pe care o iei,trebuie servisata, ca degeaba pui fata complete de gixer, daca fata aia provine de pe o mobra care n-a fost niciodata servisata la furca... Mai castigat iesi cu alte arcuri si ulei etc... + pompa de frana si furtune cu insertie metalica N-a coborat sau urcat deloc, suspensia de zx6r 2004 are aceeasi lungime cu cea de sv 99-02 stock (+ - 2mm) - nu mai topaie spatele pe denivelari, efectul ala de pogo. - nu se mai balanseaza spatele in accelerare cand esti inclinat. - o poti regla de la moale la foarte tare dar e mai comoda decat cea stock indiferent de setare. Singura problema e ca intradevar devine foarte evident ca suspensia fata e nasoala. Decat sa servisez furca asta mai bine mai adun ceva bani si o schimb cu totul, va fi un upgrade pentru sufletul meu ) daca ar fi sa fiu interesat de un SV 1st gen, cred ca asta al tau ar fi primul pe lista. Poate nu ti-as oferi cat ceri exact, dar din bun simt si respect pt ce ai facut cu el ti-as oferi un pret corect pt el (motorul) si pt tine, pt ca daca e SV care merita niste bani, e asta. eu zic sa scapi de mizeriile alea de gume si daca tot te dai mai sport cu el, baga si tu niste D211 sh de la baeti mai bine Editat Iunie 4, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 9, 2014 Autor Share Postat Iunie 9, 2014 1500 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Iar?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 10, 2014 Autor Share Postat Iunie 10, 2014 Pai ma mananca sa incerc un DR, sunt atatea locuri faine pe care le privesc de la distanta, de pe asfalt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Pai ma mananca sa incerc un DR, sunt atatea locuri faine pe care le privesc de la distanta, de pe asfalt... de aia te intrebasem de KTM ala )))) 690 enduro FTW !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 10, 2014 Autor Share Postat Iunie 10, 2014 Ma multumesc cu un DR deocamdata... planul e sa iau si o remorca sa-l iau cu mine in excursii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Ahaaa...adica asa: http://photos.imageevent.com/motorbiker/newspics4/Honda-Gold-Wing-and-Trailer.jpg sau asa? http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2010/09/goldwingretriever.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.