Jump to content

Manual motor Metrom de bicicleta M2.35.2


owene
 Share

Recommended Posts

Am cumparat in 2002 ultimul exemplar din magazinul uzinei, avea exact seria care apare in manual la poza cu seria :crack: atasez manualul. Daca nu e de interes, ignore :-) Poate extrageti info pentru motoare similare produse de Metrom.

 

post-16788-0-20349100-1364400754_thumb.jpg

post-16788-0-95429900-1364400764_thumb.jpg

post-16788-0-60554100-1364400773_thumb.jpg

post-16788-0-79386200-1364400784_thumb.jpg

post-16788-0-31414300-1364400796_thumb.jpg

post-16788-0-75526000-1364400806_thumb.jpg

post-16788-0-29126500-1364400818_thumb.jpg

post-16788-0-08645500-1364400842_thumb.jpg

post-16788-0-46173300-1364400830_thumb.jpg

post-16788-0-12738900-1364400744_thumb.jpg

post-16788-0-89319400-1364400954_thumb.jpg

post-16788-0-35055200-1364400943_thumb.jpg

post-16788-0-26459200-1364400967_thumb.jpg

 

Asfalt uscat!

Link to comment
Share on other sites

Motorasul tau se numeste Kiew D4, 38ccm, 1c.p ,e de fabricatie Sovietica/Federatia Rusa

si se mai gasesc piese pe la comercianti din Rep. Moldova.

 

Cel de care spune Ferike este predecesorul la Uz. 2 (Uzina nr. 2 Brasov) ,ulterior Metrom,

si se monteaza pe roata din spate.

 

Din pacate sunt prea putine poze pe net cu modelul respectiv (Uz.2).

Nici macar un manual nu am/nu am gasit.

Cand am timp am s-a pun eu ceva poze cu Uz2 daca tot sa descis topic de motoare Metrom.

 

1981,%2016%20ianuarie.%20Vizita%20de%20l

-dreapta jos e prezentat si motorul de Minimobra

Salut. Oare motorasul de aici /index.php?/topic/692528-motor-minimobra/ merge pus pe o bicicleta ? ca cea din poze..

Kiew D4, 38ccm, 1c.p.

leningrad2.jpg



Manual nu am gasit,doar o reclama:

russ_hilfsmotor_werbung.jpg

Edited by hufo
Link to comment
Share on other sites

Eu nu mai inteleg nimic, sau voi...

 

Daca M2.35.2 este UZ2 dar facut mai tarziu la Metrom, eu ce naiba am pus?

 

Poze cu al meu, deja hacuit, dar sa va faceti o idee, dar sigur se gasesc poze pe net.

 

post-16788-0-68781800-1364475012_thumb.jpg

 

post-16788-0-47618800-1364475013_thumb.jpg

 

Vreau sa va spun ca pretul a fost exorbitant pentru anul in care l-am luat, 5.200.000 lei, la banii astia si acum dupa 10 ani de inflatie te gandesti daca ii merita sau nu. Probabil nu. De-aia nu prea sa gasesc, ca nu s-a ingesuit nici naiba sa cumpere la banii aia.

 

 



Cel de care spune Ferike este predecesorul la Uz. 2 (Uzina nr. 2 Brasov) ,ulterior Metrom,

si se monteaza pe roata din spate.

Horiculutz, Uzina 2 nu a devenit ulterior Metrom, cat timp existau concomitent in capete diferite ale Brasovului. Asta daca te referi la uzine care a fost predecesoarea uneia, si in acelasi timp ulterioara aceleiasi :alcy: Daca te referi la motoare, ca a existat modelul UZ2, iar nu se intelege nimic, M2 care e predecesor lui UZ2, care a devenit ulterior M2. Tunelul timpului.

Daca vorbesc de motor am spus clar ce naba: M2.35.2 - Metrom. Motorasul este mai exact un conglomerat asamblat final la Metrom, care contine asa: Piston, segmenti de la Mefin Sinaia, carburator de la Uzina2, aprindere electronica de drujba romaneasca by Electroprecizia Sacele, bloc motor si restul cine stie de unde, posibil de la Zarnesti.

 

Eu nu am facut postarea pentru polemica. Nu am facut topic despre motoare Metrom in general.

Am avut ceva de dat la liber, da' vad ca nu e tocmai o idee buna, iese scandal iar daca daca e gratis=nu are valoare.

 

Faceti cum vreti...

Link to comment
Share on other sites

Ferike eu ziceam ca e interesant motorasul tau dat fiind faptul ca inaintea lui s-a mai fabricat altul ,tot la Bv. si se pare ca nu se aseamana.Pacat ,deoarece caut de mult timp un manual sau o fisa tehnica.

Ce ai inteles tu din postarea mea e alceva,si nici nu ma chinui sa inteleg ce ai inteles tu.

Cu fabriciile din Brasov nu ma stiu dar e bine ca ne-ai facut 'lumina in tunel'.

Nu ai facut deloc polemica.Dimpotriva, vad postarea destul de utila.

Multi nici nu stiu de existenta acestor motoare ,toti stiu de Minimobra, Mobra si Hoinar.

Postez si eu o poza cu al meu:ok_54427.jpg

Link to comment
Share on other sites

Scuze ca ma bag si eu ca musca in offtopic... dar demult cochetez cu ideea sa adaptez un motor similar pe bicicleta...

Pentru o astfel de "bicicleta" nu trebuie sa ai numar? sa fie inregistrata la primarie sau la politie? Nu risti dosar penal ca circuli fara numar?

 

"ART.6.In sensul prezentei ordonante de urgenta, expresiile si termenii de mai jos au urmatorul inteles:
6.autovehicul - vehiculul echipat cu motor in scopul deplasarii pe drum;
10.bicicleta - vehiculul prevazut cu doua roti, propulsat exclusiv prin forta musculara, cu ajutorul pedalelor sau manivelelor;
21.moped - vehiculul cu doua, trei sau patru roti, a carui viteza maxima prin constructie nu depaseste 45 km/h si care este echipat cu un motor cu ardere interna, cu aprindere prin scanteie, cu o capacitate cilindrica ce nu depaseste 50 cmc sau cu un alt motor cu ardere interna ori, dupa caz, electric, a carui putere nominala este de cel mult 4 kW;"

 

deci bicicleta cu motor intra la MOPED...

 

Si atunci vine a doua intrebare: Pe baza caror acte inregistrezi bicicleta cu motor la primarie?

Edited by ruxi2k
Link to comment
Share on other sites

@hufo - e un diminutiv pe care nu-l folosesc, am apasat butonul rosu dar insisti....

 

ai spus ca nu te chinui sa intelegi ce am inteles eu. Sa-ti traduc in romana ce ai scris tu, cu analiza subiect si predicat

 

cel de care spune Ferike este predecesorul la Uz. 2 // (Uzina nr. 2 Brasov) ,ulterior Metrom,

 

predecesor == cel dinaintea

ulterior == cel de dupa

 

2 propozitii - prima cu litere ingrosate, este depre motoare, a doua este despre uzine. A doua am lamurit-o, la prima eu zic ca e taman invers. Deci se merita sa te chinui, sa iasa bine.

 

 

Redevenind seriosi, se vede ca s-a mentinut linia generala a cilindrului, iar la ambreiajul centrifugal aveam si eu un capac dinacela rotund dar daca ma incurca... Nu am poze dinainte de operatie.

 

Asfalt uscat!

Link to comment
Share on other sites

Da ,am gresit formularea, merci mult .Ma refeream la faptul ca M2.35.2 -ul (Metrom) este predecesorul Uz.2(doi)-ului.

[ Vezi ca Horiculutz se scrie cu ț si nu cu tz ]

Cilindrul este cumva similar celui de Minimobra ?

Edited by hufo
Link to comment
Share on other sites

-Motorasul postat de Owene , are cilindru asemanator cu minimobra. Dar nui la fel :P Acuma am revizioant pozele dar nu...

-Pana acuma , eu unul , nu am vazut/stiut de acest motoras . Ma bucur ca a postat colegul Owene poze + manual cu acest motoras simpatic !

 

@ruxi2k- Motopartuitoarele astea se incadreaza la Ciclomotoare, care , dupa lege se pot folosii fara a fi inscrise la primarie. DAR...si in legea respectiva (o am pe undeva scoala la imprimanta) e obligatorie sa porti casca de protectie si utilajul sa fie dotat cu ochi de pisica , eventual cu far/stop (pentru a fi observat in trafic) In rest... cam atat.. benzina/ulei .. si 25km/h :bike-037:

Edited by Fishy86
Link to comment
Share on other sites

exterior nu-i la fel, de exemplu M are o prindere turnata direct pe cilindru. In interior o fi la fel, dispunere ferestre etc, sau cel putin similara. Pana la urma e un motoras 2T, toate-s cam la fel. Cand o sa se uzeze piston, segmenti, o sa fie o mare aventura sa gasescpiese compatibile.

 

Nu cred ca s-au fabricat din ratiuni economice, cerere mare, ci s-a combinat entuziasmul vreunui colectiv de proiectare cu disperarea fabricii ca nu se cumpara mai nimic din ce produce, iar in 1998 deja se stia ca MOBRA nu se va mai produce, s-au gandit ca la nisa 35cc pe bicicleta se mai poate produce 2T. Doar ca ao aparut scuterele si toate calculele s-au dat peste cap.

 

Pe placuta de serie scrie ca e proiect 1998, iar certificarile sunt din 1999. Eu am stat cu ochii pe raft cam un an pe motorul asta inainte sa-l cumpar, ca era scump, altul nu s-a mai expus ca mai treceam pe acolo, cautam bujii vechi, si sunt curios cate s-au vandut. Ca daca din gresala am cumparat unicul motor din seria asta(suna absurd, totusi, dar seria motorului este cea din poza manualului unde e seria, nu se mai vede acum ca e scanat.) si l-am si hacuit, imi vine sa plang. Nu imi permit inca sa cumpar ceva si sa nu folosesc, acum satisface un rol bine definit Totusi sunt sigur ca au fost cateva motoare, nu multe, doar ca nu am vazut niciunul pe biciclete, iar bicicleta IMPEX SUISSE SRL nu am vazut-o niciodata. ... restul motoarelor cine stie prin ce depozit zac, sau au ajuns la remat deja. Daca sunteti interesati, spuneti, si o sa va fac poze detaliate, si filmulet cand ii mai dau drumul, suna frumos.

 

Cum naiba pot scrie DUPA un Quote???

 

-Motorasul postat de Owene , are cilindru asemanator cu minimobra. Dar nui la fel :P Acuma am revizioant pozele dar nu...

Poze din alte unghiuri, tot din 2008 cand ma mutam dintr-un garaj in altul

 

post-16788-0-27026400-1364551255_thumb.jpgpost-16788-0-11030500-1364551256_thumb.jpgpost-16788-0-98223100-1364551256_thumb.jpgpost-16788-0-77222000-1364551257_thumb.jpgpost-16788-0-32266700-1364551259_thumb.jpgpost-16788-0-89903000-1364551268_thumb.jpgpost-16788-0-10374100-1364551270_thumb.jpg



7609998_1_644x461_motor-bicicleta-metrom

 

Probabil asta e versiunea 1 (de vanzare pe un telefon mobil)

 

http://mercador.ro/oferta/motor-bicicleta-metrom-nou-IDw6FQ.html

Edited by owene
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
  • 2 months later...
  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...