boicustefan Postat Aprilie 12, 2013 Autor Share Postat Aprilie 12, 2013 Toti care zic ca erau "aplecati" si au frinat, nu isi dau seama ce inseamna cu adevarat a fi aplecat. 20-30grd inclinare se poate frina muuult, mult mai mult decit isi imagineaza. Problema e dozajul frinei, reglarea manetei de frina, modelul pompei de frina, si , cel mai important, CAUCIUCUL. Acesta trebuie sa fie MOALE, MOALE, MOALE. Dar astea tin doar 5-6000km si facv gaura mare in buzunar. Riderii vor cauciucuri care sa tina si 25 000km. Cica ei merg incet, au grija, dar daca altcineva nu are grija de ei, intervin situatii de genul acesta. Si daca riderii n u merg in poligon sa exerseze frinarea de urgenta,.... Ghiciti ce se intimpla? Garantat 100% ca cineva va cistiga din reparatia mobrei sau a riderului. m-am hotarat si la smaeb daca nu gasesc ceva reduceri la gume imi iau luni din magazine ... alaltaieri RENDA(motocicletuta mea) a primit papucei noi .. Michelin pilot road 3 dot xx13 ca sa nu mai apara discutii privind starea gumelor pe viitor.glumesc. ma bucur ca am reusit sa imi incalt moto. seara faina si sa ne vedem maine cu totii la smaeb sanatosi. ASFALT USCAT. eu nu voi mai scrie aici pe acest topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 JAGI, Cesar, daca voi credeti ca motociclistul obisnuit va fi salvat in cazul unei situatii limita de un cauciuc racing eu zic ca va inselati, tare rau. Altii sunt factorii primari in cazul unui accident. Cauciucurile sport-touring de azi sunt net superioare cauciucurilor considerate moi acum 10-15 ani sa zicem. Sunt multi alti factori care provoaca un accident inaintea calitatii cauciucurilor. Evident ca ajuta un cauciuc mai bun dar e departe de a fi suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.