VlaDI87 Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Aprox 3,2 - 3,5 L, pana a ajuns la jumatatea gemuletului. De scos am scos asa putin pt ca restu' mi s-a scurs pe asfalt cand am dat cu ea de pamant si am spart capacul stator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 (editat) Dupa ce ai facut operatiunea ai mers cu motorul sau nu? Kawasaki are prostul obicei de a amorsa instalatia destul de ciudat, senzorul ramane aprins pana turezi un pic motorul apoi se stinge ... patit nu doar o data. Editat Mai 14, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VlaDI87 Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 (editat) Nu am mers cu ea, doar am pornito si oprito de mai multe ori. Ideea e ca pana acum nu mi-a facut problema asta. Tind sa cred ca e din cauza faptului ca a stat cu 1 L max 2 L de ulei in ea vreo 2 luni, de cand am cazut (cel ramas care nu s-a scurs prin capacul stator spart). Temerea mea e sa nu cumva sa fie afectata pompa de ulei sau ceva, avand in vedere ca atunci cand pornesc motorul, uleiul nu dispare de la gemuletul acela, ci sta linistit acolo. Voi vedea sambata dupa ce o amorsez prin metoda slabirii filtrului de ulei. LE: Gata. Am reusit sa scap de martorul de ulei. Am schimbat filtrul, am facut operatiunea cu pornitul motorului si desfiletarea filtrului, acum totul a revenit la normal. Un weekend superb in continuare va urez Editat Mai 17, 2014 de VlaDI87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.