pytmarius Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Va salut din nou. Am o problema de cate ori desfac carcasa la filtru de aer gasesc ulei in ea nu mult. de la ce sa fie vine prin carb. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 e un furtun care vine din motor... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Va salut din nou. Am o problema de cate ori desfac carcasa la filtru de aer gasesc ulei in ea nu mult. de la ce sa fie vine prin carb. Uleiul din filtru vine de la epuratorul de gaze din motor. Verifica nivelul si calitatea uleiului din motor, sa nu miroasa a benzina. Un alt factor ar fi turatiile la care il "urci", pt ca se creaza supra presiune la turatii mari. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tibi_c Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 uleiul iti va mirosi a benzina, ca doar nu o sa miroase a elevantica, dar uita-te sa nu ai si peste nivel, ca mi s-a intamplat mie odata sa completez cu ulei cand era pe cric lateral nu pe cel central, si nu m-am gandit ca ii inclinata si asta ma "fura", si am patit la fel. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytmarius Postat Aprilie 9, 2013 Autor Share Postat Aprilie 9, 2013 Ok. am inteles ma gandeam ca pe la epurator, nivelul este bun sub linia de la plin. va multumesc. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leloy Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Intr-adevar , uleiul miroase a produs petrolier, fiindca asta si este,,,,,insa conteaza nivelul uleiului, calitatea acestuia, si turatiile la care -l ridici. Iar un ultim motiv , ar fii uzura motorului, intru-cat acest ulei provine de la epurator , prin care se recircula gazele de carter formate in carter ( vapori de ulei ) ca urmare a functionarii motorului. Incearca initial cu alt tip de ulei , superior calitativ, si bineinteles alta marca .E ca si la oameni,,,unii prefera coniacul , altii berea, vinul, si nu orice i-ti cade bine !!!! Unele marci de motociclete, respectiv de conserve (auto) , recomanda anumite marci, fabricanti de uleiuri , pentru motorizarile produse. Daca fenomenul persista, masoara-i compresia motorului, si masuratorile rezultate i-ti pot arata gradul de uzura . Multa bafta !!!! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytmarius Postat Aprilie 9, 2013 Autor Share Postat Aprilie 9, 2013 Mersi mult. Anul trecut i-am bagat repsol 15w40 iar anul asta i-am bagat valvoline 20w50 sa fie asta o cauza ca-i uleiul mai gros se incalzeste mai greu motorul intr-adevar dar are 40000 km. Am zis ca 10w40 ii prea subtire cum ii racit si pe ulei. Acuma sa vad cand ma plimb mai mult cu el. Asfalt uscat Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate