adi_mot Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Salut, Azi am iesit la o plimbare cu moto din dotare (GSXR 600 SRAD din 1997). Am fost pe DN pana la ploiesti, apoi m-am intors pe autostrada in bucuresti. Pe autostrada s-a intamplat minunea, si anume nu vroia sa treaca de 140 km/h. Nu crestea nici turatia peste vreo 7-8000 nici viteza peste 140. (Mentionez ca anul trecut mergea bine moto). Apoi de nervi si spume, gandindu-ma ca poate am uitat eu sa conduc, am retrogradat in a 5-a, si am accelerat. Nu puternic, ci cursiv. Dupa ceva timp (nu foarte lung), am simtit cum creste puterea brusc (nu brutal), si s-a dus pana in 180 unde m-am oprit eu. Din momentul ala si pana cand am parcat motoreta nu s-a mai intamplat sa am blocaje de acceleratie. Mentionez ca motocicleta este recent scoasa de la revizie, unde s-a schimbat uleiul, s-au curatat, reglat, sincronizat carburile si altele gen placute, cauciucuri & stuff. Vreau si eu parerea voastra asupra acestei probleme... Am mai auzit si alte pareri, gen ca a mers innecata pe dn, probabil de la subturare, ca vreun gunoi prin carburi, desi a fost revizuita dupa cum spuneam mai sus, ca nu stiu ce membrane pe la carburi... Eu ma gandesc oare sa ii schimb si filtrul de benzina? A si inca un detaliu, poate ajuta.. Moto peste iarna a stat cu vreo 5 litri in rezervor, apoi i-am facut eu plinul zilele trecute. Cand s-a facut revizia, s-au mai adaugat de catre mecanic vreo 2 litrii de benzina. Hai ca am scris o intreaga poveste. Sper ca nu v-am plictisit. Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 (editat) Posibil ceva apa in benzina pentru acele momente cand nu a vrut sa mearga. Cu cat turatia si incarcarea motorului este mai mare cu atat forta de aspirare a benzinei din carburi este mai mare si poate ridica si picaturile de apa din baza paharului. O data ce a consumat-o torul a revenit la normal. Este una din ipoteze pentru problema ta. Editat Aprilie 20, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Aprilie 20, 2013 Autor Share Postat Aprilie 20, 2013 LE: la intrarea in buc am vazut ca imi crescuse si relanti-ul, undeva pe la 2000 ture. L-am dat eu mai mic 1300-1500 ture. Multumesc mult TNG. Ca de obicei mi-ai dat sfaturi iar cu prima ocazie cand voi trece prin ciolpani parca? ma voi opri la tine ca sa iti dau nu o bere ci o naveta. Numai sa imi lasi pe PM cu ajung la tine... Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 LE: la intrarea in buc am vazut ca imi crescuse si relanti-ul, undeva pe la 2000 ture. L-am dat eu mai mic 1300-1500 ture. Multumesc mult TNG. Ca de obicei mi-ai dat sfaturi iar cu prima ocazie cand voi trece prin ciolpani parca? ma voi opri la tine ca sa iti dau nu o bere ci o naveta. Numai sa imi lasi pe PM cu ajung la tine... Multumesc, Sa fii sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 poate nu ti-a lucrat o bujie o vreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Aprilie 21, 2013 Autor Share Postat Aprilie 21, 2013 astea nu le-am schimbat... inca.. sunt pe lista desi pe tot parcursul a stat la relanti frumos, nu a dat in nas deloc... dar oricum le schimb multumesc frumos pentu sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.