boy9881 Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Salutare. Am si eu o problema, de ceva vreme imi tot tzacanea ceva la motor.. e un sunet neregulat, ca si cand ai lovi cu o cheie mica o bucata de metal. La inceput nu prea tzacanea asa tare dar de cateva zile a inceput sa tzacane mai tare si des.. Am sa pun o inregistrare cu sunetul propriu-zis ( sper sa se auda cat de cat bine) .. Tin sa precizez ca anul trecut am mai patit ceva de genu.. S-a rupt o lamela de la powervalve si dadea pistonul in ea( tot un sunet dde acest fel producea) .. Acum am verificat lemelele si arata bine, nu sunt rupte, au ungere buna.. nu este un sunet produs de la ceva trepidatii, totul e strans bine. Daca aveti ceva idei despre ce ar putea sa fie , sau daca a mai patit careva asa ceva, va rog sa-mi spuneti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionuttsg Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 (editat) rulmentii din cutie , ambielaj. Editat Aprilie 21, 2013 de ionuttsg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boy9881 Postat Aprilie 22, 2013 Autor Share Postat Aprilie 22, 2013 rulmentii din cutie , ambielaj. ms de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 lantul de distributie.. ? Cauta pe youtube filmulete sa vezi daca suna cum suna la tine... cam chain rattle, bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 din post-ul intial am inteles ca-i vorba de motor in 2t... deci nu se pune problema de distributie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boy9881 Postat Aprilie 22, 2013 Autor Share Postat Aprilie 22, 2013 din post-ul intial am inteles ca-i vorba de motor in 2t... deci nu se pune problema de distributie... da..e vorba de un motor in 2 timpi lantul de distributie.. ? Cauta pe youtube filmulete sa vezi daca suna cum suna la tine... cam chain rattle, bafta! nu e lantul fiindca tot asa face si cand sta pe loc nu doar in miscare .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Ce lant de distributie ai tu la 2T!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) My bad, daca era 4t puteam sa bag mana in foc ca era de la distributie dar fiind in 2t nu stiu ce sa zic, poate cel mai bine ar fi sa o duci la un mecanic sa iti zica ce si cum. Ce lant de distributie ai tu la 2T!? Ho, nu sariti ca am corectat greseala. Editat Aprilie 22, 2013 de Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Ho, nu sariti ca am corectat greseala. Intrebarea era pt @boy care face o mica confuzie se pare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boy9881 Postat Aprilie 23, 2013 Autor Share Postat Aprilie 23, 2013 Intrebarea era pt @boy care face o mica confuzie se pare Confuzie in ce sens?? Nu prea inteleg... Ce lant de distributie ai tu la 2T!? pai nu prea stiu.. ce stiu e ca pinionul de la roata are 50 de dinti si cel din fata are 12..de lant nu stiu nimic, adica ce marca este sau ce tip este?? Scuze!!, sunt incepator si cel de la care am cumparat-o nu mi-a zis mai nimic despre motocicleta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Confuzie in ce sens?? Nu prea inteleg... pai nu prea stiu.. ce stiu e ca pinionul de la roata are 50 de dinti si cel din fata are 12..de lant nu stiu nimic, adica ce marca este sau ce tip este?? Scuze!!, sunt incepator si cel de la care am cumparat-o nu mi-a zis mai nimic despre motocicleta.. Noi ne refeream la lantul de distributie nu la lantul de la roata . Tu nu ai lant de distributie pentru ca ai motor in 2 timpi ( fara valve, ax came etc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Pentru identifica locul tacanitului, divide et impera, separa subansamblele. - pornesti motorul, tacane. - Trage ambreiajul, mai tacane? Daca da, singurele piese in miscare sunt ambielaj, biela, piston. tragi un pic gazul scurt, daca tacanitul urmeaza turatia in frecventa e una, daca nu hmm. Statistic asa e de la bolt piston, rulmenti de biela dusi, cementare ciobita prin ochiul de biela. - pot "latra" segmentii de la uzura santului lor din piston. - Poate clampani suber de carburator, doar daca e carb vechi si uzat, mira-m-as, pune un deget pe carb vezi daca simti tacanit in carb. Vezi un pic acolo si daca simti ca e in cilindru, chiulasa jos si ia la privit si masurat. Nu o sa vezi rulmentii de ambielaj dar vezi pistonul, boltul, ochiull de sus al bielei, uzuri din cilindru si daca ai buza de uzura, poti baga lera pe langa segmenti, poti trage-impinge de biela sa vezi de are joc... bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boy9881 Postat Aprilie 24, 2013 Autor Share Postat Aprilie 24, 2013 Noi ne refeream la lantul de distributie nu la lantul de la roata . Tu nu ai lant de distributie pentru ca ai motor in 2 timpi ( fara valve, ax came etc ) aaa, da... stiu, e la pt punerea in miscare a valvelor pt motoare in 4 timpi a venit si inregistrarea.. http://www.youtube.com/watch?v=B3InBXQmzVU Pentru identifica locul tacanitului, divide et impera, separa subansamblele. - pornesti motorul, tacane. - Trage ambreiajul, mai tacane? Daca da, singurele piese in miscare sunt ambielaj, biela, piston. tragi un pic gazul scurt, daca tacanitul urmeaza turatia in frecventa e una, daca nu hmm. Statistic asa e de la bolt piston, rulmenti de biela dusi, cementare ciobita prin ochiul de biela. - pot "latra" segmentii de la uzura santului lor din piston. - Poate clampani suber de carburator, doar daca e carb vechi si uzat, mira-m-as, pune un deget pe carb vezi daca simti tacanit in carb. Vezi un pic acolo si daca simti ca e in cilindru, chiulasa jos si ia la privit si masurat. Nu o sa vezi rulmentii de ambielaj dar vezi pistonul, boltul, ochiull de sus al bielei, uzuri din cilindru si daca ai buza de uzura, poti baga lera pe langa segmenti, poti trage-impinge de biela sa vezi de are joc... bafta. azi am pornit-o din nou si e din ce in ce mai rau( zduraie tot mai tare,nu mai e de pornit).. din spusele tale ar fi rulmenti de la ambielaj , bolt piston.. carburatorul e verificat, e inregula iar segmentii pica deoarece am copresie f buna si porneste f usor (din prima pedala)... Multumesc pt sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 dupa sunet as merge pe rolele de la bolt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boy9881 Postat Aprilie 28, 2013 Autor Share Postat Aprilie 28, 2013 multumesc tuturor pt raspunsuri/pareri.. am aflat in cele din urma cauza sunetului, s-a rupt din nou o lamela de la power si dadea in piston.. de maine tra sa ma apuc de lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.