Sari la conținut

Sună a problemă!


boy9881
 Share

Postări Recomandate

Salutare. Am si eu o problema, de ceva vreme imi tot tzacanea ceva la motor.. e un sunet neregulat, ca si cand ai lovi cu o cheie mica o bucata de metal. La inceput nu prea tzacanea asa tare dar de cateva zile a inceput sa tzacane mai tare si des.. Am sa pun o inregistrare cu sunetul propriu-zis ( sper sa se auda cat de cat bine) ..

 

Tin sa precizez ca anul trecut am mai patit ceva de genu.. S-a rupt o lamela de la powervalve si dadea pistonul in ea( tot un sunet dde acest fel producea) .. Acum am verificat lemelele si arata bine, nu sunt rupte, au ungere buna.. nu este un sunet produs de la ceva trepidatii, totul e strans bine.

 

 

Daca aveti ceva idei despre ce ar putea sa fie , sau daca a mai patit careva asa ceva, va rog sa-mi spuneti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din post-ul intial am inteles ca-i vorba de motor in 2t... deci nu se pune problema de distributie... :)

da..e vorba de un motor in 2 timpi

 

lantul de distributie.. ? Cauta pe youtube filmulete sa vezi daca suna cum suna la tine... cam chain rattle, bafta!

nu e lantul fiindca tot asa face si cand sta pe loc nu doar in miscare ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

My bad, daca era 4t puteam sa bag mana in foc ca era de la distributie dar fiind in 2t nu stiu ce sa zic, poate cel mai bine ar fi sa o duci la un mecanic sa iti zica ce si cum.

 

 


Ce lant de distributie ai tu la 2T!?

 

Ho, nu sariti ca am corectat greseala.

Editat de Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea era pt @boy :D care face o mica confuzie se pare

Confuzie in ce sens?? Nu prea inteleg...

 

Ce lant de distributie ai tu la 2T!?

pai nu prea stiu.. ce stiu e ca pinionul de la roata are 50 de dinti si cel din fata are 12..de lant nu stiu nimic, adica ce marca este sau ce tip este?? Scuze!!, sunt incepator si cel de la care am cumparat-o nu mi-a zis mai nimic despre motocicleta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confuzie in ce sens?? Nu prea inteleg...

 

pai nu prea stiu.. ce stiu e ca pinionul de la roata are 50 de dinti si cel din fata are 12..de lant nu stiu nimic, adica ce marca este sau ce tip este?? Scuze!!, sunt incepator si cel de la care am cumparat-o nu mi-a zis mai nimic despre motocicleta..

 

Noi ne refeream la lantul de distributie nu la lantul de la roata :D. Tu nu ai lant de distributie pentru ca ai motor in 2 timpi ( fara valve, ax came etc )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru identifica locul tacanitului, divide et impera, separa subansamblele.

 

- pornesti motorul, tacane.

- Trage ambreiajul, mai tacane? Daca da, singurele piese in miscare sunt ambielaj, biela, piston. tragi un pic gazul scurt, daca tacanitul urmeaza turatia in frecventa e una, daca nu hmm. Statistic asa e de la bolt piston, rulmenti de biela dusi, cementare ciobita prin ochiul de biela.

- pot "latra" segmentii de la uzura santului lor din piston.

- Poate clampani suber de carburator, doar daca e carb vechi si uzat, mira-m-as, pune un deget pe carb vezi daca simti tacanit in carb.

 

Vezi un pic acolo si daca simti ca e in cilindru, chiulasa jos si ia la privit si masurat. Nu o sa vezi rulmentii de ambielaj dar vezi pistonul, boltul, ochiull de sus al bielei, uzuri din cilindru si daca ai buza de uzura, poti baga lera pe langa segmenti, poti trage-impinge de biela sa vezi de are joc...

 

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi ne refeream la lantul de distributie nu la lantul de la roata :D. Tu nu ai lant de distributie pentru ca ai motor in 2 timpi ( fara valve, ax came etc )

aaa, da... stiu, e la pt punerea in miscare a valvelor pt motoare in 4 timpi

 

a venit si inregistrarea..

http://www.youtube.com/watch?v=B3InBXQmzVU

 

Pentru identifica locul tacanitului, divide et impera, separa subansamblele.

 

- pornesti motorul, tacane.

- Trage ambreiajul, mai tacane? Daca da, singurele piese in miscare sunt ambielaj, biela, piston. tragi un pic gazul scurt, daca tacanitul urmeaza turatia in frecventa e una, daca nu hmm. Statistic asa e de la bolt piston, rulmenti de biela dusi, cementare ciobita prin ochiul de biela.

- pot "latra" segmentii de la uzura santului lor din piston.

- Poate clampani suber de carburator, doar daca e carb vechi si uzat, mira-m-as, pune un deget pe carb vezi daca simti tacanit in carb.

 

Vezi un pic acolo si daca simti ca e in cilindru, chiulasa jos si ia la privit si masurat. Nu o sa vezi rulmentii de ambielaj dar vezi pistonul, boltul, ochiull de sus al bielei, uzuri din cilindru si daca ai buza de uzura, poti baga lera pe langa segmenti, poti trage-impinge de biela sa vezi de are joc...

 

bafta.

azi am pornit-o din nou si e din ce in ce mai rau( zduraie tot mai tare,nu mai e de pornit).. din spusele tale ar fi rulmenti de la ambielaj , bolt piston.. carburatorul e verificat, e inregula iar segmentii pica deoarece am copresie f buna si porneste f usor (din prima pedala)... Multumesc pt sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...