crazy_mouse_87 Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 problema una motocicleta yamaha xt 125. -monocilindru 4 timpi porneste merge cativa km dupa care incepe sa se comporte de parca ramane fara benzina , rateuri , tot tacamu dupa care se opreste imediat. o las cateva minute si porneste iar...merge cativa km aceeasi treaba bujia este in stare buna (noua) - verificata nu e afumata nu e albicioasa carburator curatat rezervor curatat pompa benzina schimbata (noua)- acum cateva ore debea am reusit sa o aduc de la ploiesti la bucuresti aseara am lasato in ploiesti intr-o benzinarie. Este reglat plutitorul si scoate cam 40 ml benzina Ce este drept de aproape de fiecare data cand se oprea carburatorul avea doar cateva picaturi de benzina. ce poate sa fie. Se intampla in principal cand este cald motoru. ieri am facut a3 in 4 ore cu N opriri azi dn1 intr-o ora cu 6 opriri pe parcurs ?! ce banuiti ca este?! urmeaza sa o duc la doctor sa o faca bine ca eu nu reusesc sa ii dau de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Salut, incearca sa deschizi busonul de la rezervor imediat cand se opreste. Daca face vacum inseamna ca ai orificiul ala mic de aerisire al rezervorului infundat/ obturat; la fel patea un amic cu fz6, a curatat busonul si merge ceas. Bafta PS:Poate nu-i de acolo...las pe altii mai priceputi sa-si dea cu parerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Face vid in rezervor sau furtunul de alimentare este gatuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 pompa de benzina pe xt /:)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_mouse_87 Postat Mai 3, 2013 Autor Share Postat Mai 3, 2013 scuzele mele! pompa vacuum, nu pompa benzina... am dat o gaurica cu un ac in buson (chiar langa lacasul unde intra cheia in buson) este ff probabil sa fie de la vidul care se crea in rezervor... o sa ies mai tarziu la un drum lung sa vad dac face la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.