easybiker Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 Salut, De ieri m-am apucat sa chopperesc motocicleta. Este un Superbike clasic din 1980 Kawasaki. Motociclete chopperite la greu in anii 70-80. Aveam de ales intre a-l restaura si a-l taia. Am ales sa-l tai. Va fi facut in stilul Frisco. Chopper de strada. Un fel de street fighter stilul anilor `60. Negru,simplu,rezistent,cum spunea un clasic. Initial vroiam sa il fac rigid (sa fabric cadrul) dar din lipsa de buget am ales sa modific cadrul original. Poate la anul.Nu am apucat inca sa tai la el,abia am reusit sa dau instalatia electrica jos fara sa o tai,in cam patru ore de munca. Rezervorul va fi unul de Simsoneta pus sus pe cadru fara sa intre cadrul in interiorul acestuia (arata demential). Aripa de fatza va fi pusa pe roata din spate taiata la jumatatea de sus a rotii. Pe fata nu o sa aiba aripa. Ghidonul va fi un Apehanger din teava subtire cu baza cat se poate de ingusta. Cred ca o sa ii scot evacuarea in 4 tevi(inca ma gandesc) fiind motor in 4 cilindri. Nu va mai avea bord,nici un fel de instrument. Doar farul pe care l-am cumparat deja. Far mic cromat exact stilul din anii `60 cu prindere centrala dedesubt,nu prinderi lateralae. Pe ghidon nu vor mai ramane nici un fel de comenzi decat ambreiaj,pompa de fana si acceleratia. Comenzile pentru far si semnalizari vor fi niste butoane discrete in teava ghidonului. Trebuie sa imi fac cabluri la comanda. Semnalizarile vor fi tip bullet cromate si foarte discrete. Motocicleta va fi lasata cat se poate de jos. Scaritele vor fi in stilul Frisco acolo unde sunt si acum,nu avansate,pentru control mai bun. Vopseaua va fi negru mat si tot aluminiul de pe motocicleta va fi polisat. Scaunul va fi single,dar pentru pasager o sa pun un dreptunghi mic pe aripa de spate (vai de poponeata lui ). O sa intretin topicul cu poze si cu tot ce fac pe masura ce lucrarea evolueaza. Motocicleta se vrea un Frisco stiyle pur si fara compromis. Hardcore total. Mai am multe care vreau sa le fac dar o sa le scriu pe parcurs ca acum m-am plictisit. P.S. Stie cineva numarul lui Klaus.Vreau sa imi fac ghidonul la el.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 Spor la treaba!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 pune niste poze cu el in starea asta un fel de now and after, bafta cu modificarile pe care vrei sa le faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 16, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2006 Pai asa arata pana ieri .Astazi mai este doar motorul pe cadru si roti.Iti vine sa nu-l mai tai nu...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 bravo bre,bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 bravo nene....sa te vedem ce scoti... Klaus: 0727/684905. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 16, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2006 bravo nene....sa te vedem ce scoti... Klaus: 0727/684905. B. Multumesc man! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motormouse Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 asta proiect. baga mare si spor la treaba. asteptam poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 (editat) yeee in sfarsit asteptam sa vedem va iesii, nu uita poza, una ii cat 1000 de cuvinte, multa bafta Editat Noiembrie 16, 2006 de kata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 (editat) am cumparat si io o yamaha radian de 600cc pt nevasta si ma gandeam sa il macelaresc, te tzine un build-off? Editat Noiembrie 17, 2006 de kata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 17, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2006 am cumparat si io o yamaha radian de 600cc pt nevasta si ma gandeam sa il macelaresc, te tzine un build-off? LOL!!! Romanian Build Off.Il rupem pe Ness.Pai tai-o ce mai stai!Vedem ce iasa la sfarsit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
violetbiker Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 (editat) LOL!!! Romanian Build Off. Daca-i Romanian aveti termen doar 10 luni sa le chopperiti. Editat Noiembrie 17, 2006 de violetbiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 Daca termenul e de 10 ani, ma bag si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 17, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2006 Cam asa o sa arate ghidonul.Poate putin mai stramt sus,sa nu fie V-ul asa pronuntat si poate putin mai lung.Maine il sun pe Klaus si o sa ii dau dimensiunile exacte.Nu vreu sa fie un Ape conventional cu baza lata,bla,bla,bla.Cat mai slim.Asta-i poza editata de mine in Paint din poza unui Ape lat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Noiembrie 18, 2006 Share Postat Noiembrie 18, 2006 Cam asa o sa arate ghidonul.Poate putin mai stramt sus,sa nu fie V-ul asa pronuntat si poate putin mai lung.Maine il sun pe Klaus si o sa ii dau dimensiunile exacte.Nu vreu sa fie un Ape conventional cu baza lata,bla,bla,bla.Cat mai slim.Asta-i poza editata de mine in Paint din poza unui Ape lat. mda..nais Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 19, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2006 Cm asa arata motocicleta acum,dupa ce am terminat de demontat totul.Mai am sa dau jos aripa de fata si va fi naked total. Pozele sunt cu rezervorul de Simsoneta.Arata demential.Acum stau sa imi gasesc niste telescoape foarte scurte si sa o masor in functie de ele.Dupa aia o tai.Am mai pus si o poza cu ea cum arata inainte.Motorul arata asa execrabil pentru ca am uitat sa il spal dupa ultima tura prin noroaie. P.S. -Daca stie cineva o pereche de telescoape de spate cromate,foarte scurte,cat se poate de scurte,preferabil japoneze,sa dea un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 Rezervorul mi se pare prea mic (in lungime) pentru aceasta motocicleta. De altfel, asta e o nedumerire mai veche a mea, pe care chopperistii mai vechi poate mi-o lamuresc: de unde pasiunea asta pentru rezervoare mici (including OCC si alti customizatori), de vreme ce motocicleta denumita generic chopper, cu diversele sale variante, e pentru drumuri lungi, unde autonomia e un factor important? Mie mi se pare - si asta e o parere estetica strict subiectiva - ca un chopper cu rezervor mic e ca un om dezvoltat normal, dar care are o parte a corpului atrofiata. Uitati-va la un Intruder, de exemplu, ce bine arata, iar rezervorul pare o nuca turtita. Cred ca e o chestie de proportii la urma urmei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 Rezervorul mi se pare prea mic (in lungime) pentru aceasta motocicleta. De altfel, asta e o nedumerire mai veche a mea, pe care chopperistii mai vechi poate mi-o lamuresc: de unde pasiunea asta pentru rezervoare mici (including OCC si alti customizatori), de vreme ce motocicleta denumita generic chopper, cu diversele sale variante, e pentru drumuri lungi, unde autonomia e un factor important? Mie mi se pare - si asta e o parere estetica strict subiectiva - ca un chopper cu rezervor mic e ca un om dezvoltat normal, dar care are o parte a corpului atrofiata. Uitati-va la un Intruder, de exemplu, ce bine arata, iar rezervorul pare o nuca turtita. Cred ca e o chestie de proportii la urma urmei. e greu de raspuns..ca sa te prinzi ar trebui sa fii prins de microb grav..altfel..da..nu este practic rezervorul ala mic..chopper adevarat=practic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 19, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2006 Rezervorul mi se pare prea mic (in lungime) pentru aceasta motocicleta. De altfel, asta e o nedumerire mai veche a mea, pe care chopperistii mai vechi poate mi-o lamuresc: de unde pasiunea asta pentru rezervoare mici (including OCC si alti customizatori), de vreme ce motocicleta denumita generic chopper, cu diversele sale variante, e pentru drumuri lungi, unde autonomia e un factor important? Mie mi se pare - si asta e o parere estetica strict subiectiva - ca un chopper cu rezervor mic e ca un om dezvoltat normal, dar care are o parte a corpului atrofiata. Uitati-va la un Intruder, de exemplu, ce bine arata, iar rezervorul pare o nuca turtita. Cred ca e o chestie de proportii la urma urmei. Exista multe tipuri de choppere nu numai pentru drumuri lungi.Pai originile rezervorului mic in cazul stilului Frisco le vei gasi in la sfarsitul anilor 60 la motocicletele chopperite pentru a face fata nebuniei traficului din orasul San Francisco.Oras cunoscut pentru strazile inguste pline de intersectii si aglomeratie mare.Daca te uiti la choppere de tip Frisco o sa observi ca acestea au niste caracteristici care lipsesc cu desavarsire unor choppere conventionale.In primul rand nu sunt lungite.Cadrul de obicei este rigid sau cu telescoape foarte scurte.Scaritele nu sunt avansate pentru control cat mai bun prinre masini si in curbe stranse.Ghidonul este de obicei un drag bar scurt montat pe raiser-e destul de inalte sau un ape hanger ingust.Tot pentru control.Te poti strecura mai usor printre masini.Hells Angels din Frisco au inceput cu rezervoare ca al meu cu forma de ou cunoscute in state sub denumirea de" Mustang" si rezervoare de Sportster.Rezervoare mici care nu te incomodeaza si care dau o linie fizica foarte ingusta motocicletei.La aceste rezervoare au mutat busonul foarte sus pe rezervor,din locatia acestuia originala si robinetul de benzina foarte jos pentru a profita din plin de voumul acestora.Spre exemplu dupa aceasta modificare a unui rezervor conventional de Sportster obtii un rezervor tip "King Sportster" denumire datorata volumului in plus obtinut.Totul este micsorat la maxim din ratiunile descrise mai sus.Din aceasta cauza sunt considerate primele Street fightere.Motociclete foarte rezistente,foarte compacte,cat se poate de rapide si controlabile.Intr-un film aflat pe un site,unul dintre membrii Hels Angells din San Francisco spune despre chopperele Frisco:"Dati-mi un choppere de orice alt fel cat se poate de calitativ construit si o sa il distrug in cateva zile.Si nu incercand sa il distrug.Ci mergand cu el asa cum merg cu chopperul meu Frisco in fiecare zi."Am incheiat citatul.Eu ma aflu in aceiasi situatie.Traiesc intr-un oras super aglomerat.Stilul asta ma caracterizeaza cel mai bine.Din acest motiv am ales sa imi modific motorul in acest fel. Mai jos este un Frisco pur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 Pai originile rezervorului mic in cazul stilului Frisco le vei gasi in la sfarsitul anilor 60 la motocicletele chopperite pentru a face fata nebuniei traficului din orasul San Francisco.Oras cunoscut pentru strazile inguste pline de intersectii si aglomeratie mare.Daca te uiti la choppere de tip Frisco o sa observi ca acestea au niste caracteristici care lipsesc cu desavarsire unor choppere conventionale.In primul rand nu sunt lungite.Cadrul de obicei este rigid sau cu telescoape foarte scurte.Scaritele nu sunt avansate pentru control cat mai bun prinre masini si in curbe stranse.Ghidonul este de obicei un drag bar scurt montat pe raiser-e destul de inalte sau un ape hanger ingust.Tot pentru control.Te poti strecura mai usor printre masini.Hells Angels din Frisco au inceput cu rezervoare ca al meu cu forma de ou cunoscute in state sub denumirea de" Mustang" si rezervoare de Sportster.Rezervoare mici care nu te incomodeaza si care dau o linie fizica foarte ingusta motocicletei.La aceste rezervoare au mutat busonul foarte sus pe rezervor,din locatia acestuia originala si robinetul de benzina foarte jos pentru a profita din plin de voumul acestora.Spre exemplu dupa aceasta modificare a unui rezervor conventional de Sportster obtii un rezervor tip "King Sportster" denumire datorata volumului in plus obtinut.Totul este micsorat la maxim din ratiunile descrise mai sus.Din aceasta cauza sunt considerate primele Street fightere.Motociclete foarte rezistente,foarte compacte,cat se poate de rapide si controlabile.Intr-un film aflat pe un site,unul dintre membrii Hels Angells din San Francisco spune despre chopperele Frisco:"Dati-mi un choppere de orice alt fel cat e poate de calitativ construit si o sa il distrug in cateva zile.Si nu incercand sa il distrug.Ci mergand cu el asa cum merg cu chopperul meu Frisco in fiecare zi."Am incheiat citatul.Eu ma aflu in aceiasi situatie.Traiesc intr-un oras super aglomerat.Stilul asta ma caracterizeaza cel mai bine.Din acest motiv am ales sa imi modific motorul in acest fel. lol..mai multa rabdare..si raspuns marfa..spor la treaba..a inceput bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Noiembrie 20, 2006 Share Postat Noiembrie 20, 2006 Exista multe tipuri de choppere nu numai pentru drumuri lungi.Pai originile rezervorului mic in cazul stilului Frisco le vei gasi in la sfarsitul anilor 60 la motocicletele chopperite pentru a face fata nebuniei traficului din orasul San Francisco.Oras cunoscut pentru strazile inguste pline de intersectii si aglomeratie mare.Daca te uiti la choppere de tip Frisco o sa observi ca acestea au niste caracteristici care lipsesc cu desavarsire unor choppere conventionale.In primul rand nu sunt lungite.Cadrul de obicei este rigid sau cu telescoape foarte scurte.Scaritele nu sunt avansate pentru control cat mai bun prinre masini si in curbe stranse.Ghidonul este de obicei un drag bar scurt montat pe raiser-e destul de inalte sau un ape hanger ingust.Tot pentru control.Te poti strecura mai usor printre masini.Hells Angels din Frisco au inceput cu rezervoare ca al meu cu forma de ou cunoscute in state sub denumirea de" Mustang" si rezervoare de Sportster.Rezervoare mici care nu te incomodeaza si care dau o linie fizica foarte ingusta motocicletei.La aceste rezervoare au mutat busonul foarte sus pe rezervor,din locatia acestuia originala si robinetul de benzina foarte jos pentru a profita din plin de voumul acestora.Spre exemplu dupa aceasta modificare a unui rezervor conventional de Sportster obtii un rezervor tip "King Sportster" denumire datorata volumului in plus obtinut.Totul este micsorat la maxim din ratiunile descrise mai sus.Din aceasta cauza sunt considerate primele Street fightere.Motociclete foarte rezistente,foarte compacte,cat se poate de rapide si controlabile.Intr-un film aflat pe un site,unul dintre membrii Hels Angells din San Francisco spune despre chopperele Frisco:"Dati-mi un choppere de orice alt fel cat se poate de calitativ construit si o sa il distrug in cateva zile.Si nu incercand sa il distrug.Ci mergand cu el asa cum merg cu chopperul meu Frisco in fiecare zi."Am incheiat citatul.Eu ma aflu in aceiasi situatie.Traiesc intr-un oras super aglomerat.Stilul asta ma caracterizeaza cel mai bine.Din acest motiv am ales sa imi modific motorul in acest fel. Mai jos este un Frisco pur. Multumesc de explicatii, super-competente. Dar sper sa nu te deranjeze daca raman la aceeasi impresie estetica despre rezervoarele mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flaming pistonS Postat Noiembrie 20, 2006 Share Postat Noiembrie 20, 2006 Black color+ape hangers+classic '60s style=kickass! Mult noroc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 20, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2006 Maine seara trebuie sa indrept rezervorul,pentru ca are o indoitura.Dupa aia pot sa ma apuc sa decupez partea interioara.O sa inchid deschizatura cu care este prevazut pentru cadru.Va mari volumul cu cel putin 1,5 litri. Am dat aripa de fata jos.Dupa ce am demontat-o mi se pare ca motocicleta este mai mare nu mai mica cum ar fi normal.Nu stiu de ce.In orice caz aripa de fata este dementiala.O sa ii tai marginile si va fi montata ca aripa de spate (ce va ramane din ea).Trebuie sa o largesc pentru ca nu incape pe cauciucul de spate. Aripa: Furca fata: Va pun si cateva cu farul.Cred ca va arata super.Puteti observa si chopperitorul in pozele cu farul Cam atat pana acum.Revin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 Interesant proiect. Unde se petrece actiunea? P.S. Ce zici de niste semnalizatoare minuscule Kellermann? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 22, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2006 In garaj pe strada Timis.Normal ca ma intereseaza.Dr vreau sa le vad prima oara.Eu vreau sa pun de tip "bullet".Dar orice idee este bine venita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.