Floryn_k1 Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 (editat) Salut, stie cineva cum se monteaza si unde un amortizor de ghidon pe hornet.....? ca e putin diferit fata de sportive si nu prea imi dau seama cum se monteaza si unde.....?. Multumesc !! http://www.facebook.com/pages/Transport-Marfa-Galati/164892750334217 Editat Mai 7, 2013 de Floryn_k1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 sa stii ca e voie sa postezi la accidente fara sa trebuiasca sa fii subiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siz Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Ce marca este amortizorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floryn_k1 Postat Mai 7, 2013 Autor Share Postat Mai 7, 2013 inca nu l-am cumparat ,dar m-ar ajuta o mica schita simpla in paint ceva sau o mica explicatie....orice ar putea fi folositor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 io zic ca e tricky sa intervi asupra solutiei constructorului, mai ales cand e vorba de directie si frane. nu zic ca nu s-ar putea imbunatati, dar e la noroc. orice modificare adusa in curtea contructorului inseamna cel putin zeci de teste. asta-i una la mana, e vorba de sanatatea ta. a doua la mana, in caz de accident, asigurarea poate blama faptul ca ai adus modificari sistemului de directie. eu nu m-as juca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuches.robert Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 cam asa arata: http://www.carpimoto.it/Images/Products/zoom/matrismHNT9_Z.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 vobleaza hornetul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 io zic ca e tricky sa intervi asupra solutiei constructorului, mai ales cand e vorba de directie si frane. nu zic ca nu s-ar putea imbunatati, dar e la noroc. orice modificare adusa in curtea contructorului inseamna cel putin zeci de teste. asta-i una la mana, e vorba de sanatatea ta. a doua la mana, in caz de accident, asigurarea poate blama faptul ca ai adus modificari sistemului de directie. eu nu m-as juca Cu ce ar afecta directia adaugarea unui amortizor de ghidon chiar daca constructorul a considerat ca nu are nevoie ? Ala intra "in functiune" doar la miscari bruste gen voblaj. Eu zic ca daca se merge agresiv, se da pe o roata etc, un amortizor e f bine venit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floryn_k1 Postat Mai 7, 2013 Autor Share Postat Mai 7, 2013 (editat) io zic ca e tricky sa intervi asupra solutiei constructorului, mai ales cand e vorba de directie si frane. nu zic ca nu s-ar putea imbunatati, dar e la noroc. orice modificare adusa in curtea contructorului inseamna cel putin zeci de teste. asta-i una la mana, e vorba de sanatatea ta. a doua la mana, in caz de accident, asigurarea poate blama faptul ca ai adus modificari sistemului de directie. eu nu m-as juca Nici nu m'am gandit ca as putea avea o problema cu asigurarile in caz de........... sunt bine venite sfaturile voastre , de ce m'am orientat catre un astfel de amortizor , pentru ca atunci cand franez si pierd aderenta fata pentru o fractiune de secunda pe o zona nu foarte curata cu ceva pietris nisip imi fuge ghidonul destul de tare stanga sau dreapta .adica daca ar ramane ghidonul drept si s'ar bloca roata pentru mai putin de 1 secunda nu as simti acea senzatie de dezechilibrare puternica. Editat Mai 7, 2013 de Floryn_k1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 cauciucurile cum se prezinta? te`ai gandit ca pot fi si ele o cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floryn_k1 Postat Mai 7, 2013 Autor Share Postat Mai 7, 2013 cauciucurile cum se prezinta? te`ai gandit ca pot fi si ele o cauza? sunt noi cauciucurile....., de asta va intreb la voi cand blocati roata fata involuntar sau voluntar pe linie dreapta nu apare o tentinta foate pronuntata de a se da roata maxim stanga sau dreapta...? cel putin cam asa se intampla la mine si este foarte ciudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Cand ai servisat ultima data furcile alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siz Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Eu am amortizor de ghidon pe Hornet de 900. Este cel din link. Ai doua accesorii de care ai nevoie: sisitemul cu care se prinde de ghidon si sistemul cu care se prinde de cadru, in fata rezervorului. Varul "google" iti poate da toate amanuntele. Sistemul complet m-a costat cam 350 euro. http://www.carpimoto...trismHNT9_Z.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Cu ce ar afecta directia adaugarea unui amortizor de ghidon chiar daca constructorul a considerat ca nu are nevoie ? Ala intra "in functiune" doar la miscari bruste gen voblaj. Eu zic ca daca se merge agresiv, se da pe o roata etc, un amortizor e f bine venit sunt multe. forumul asta insa ma aduce la tacere cu atot-stiutorii care merg la limita si cel mai bine stiu sa scuipe. cel mai simplu raspuns este ca in caz de accident pe fisa de constatare e posibil sa apara "modificarea sistemului de directie" altfel, un amortizor e complicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Ce marca si ce tip e cauciucul fata? Nu cred ca Hornetul are amortizor de ghidon. Daca legiuni intregi de Hornet-isti n-au avut nevoie, tu cum de ai? Eu zic ca iti trebuie un cauciuc mai aderent pe fata din clasa mai moale si gata. Poate niste arcuri mai tari inauntrul furcilor fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 sunt multe. forumul asta insa ma aduce la tacere cu atot-stiutorii care merg la limita si cel mai bine stiu sa scuipe. cel mai simplu raspuns este ca in caz de accident pe fisa de constatare e posibil sa apara "modificarea sistemului de directie" altfel, un amortizor e complicat Nu stiu daca faceai referire la mine sau vorbeai la modul general, dar in orice caz sunt departe de a fi atoate stiutor in materie de moto. Si revenind la subiect, exceptand chestia cu asigurarea (nu am auzit niciodata de un caz in care sa fie imputata vreo modificare a mobrei de orice fel, dar sa zicem), fizic vorbind, cu ce ar putea afecta din moment ce ala are un efect doar in momentul in care directia este bruscata (chestie pe care riderul nu prea are cum sau de ce sa o faca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 nu la tine, desigur uite, se poate gripa, ce-ar inseamna? trebuie calculat si ala, testat dinamic, in anduranta, protejat etc. cum il prinzi?, sa nu te incomodeze la condus... sa raspunda la comenzi ferm sunt multe variabile intr-un amortizor e o joaca gratuita cu viata ta. daca ceva nu merge bine, du-te la cauza si nu actiona asupra efectului introducand mai multe variabile. si ca sa incerc sa tai elanul super motociclistilor de pe forum, eu n-as modifica nicicum sistemul de directie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 nu la tine, desigur uite, se poate gripa, ce-ar inseamna? trebuie calculat si ala, testat dinamic, in anduranta, protejat etc. cum il prinzi?, sa nu te incomodeze la condus... sa raspunda la comenzi ferm sunt multe variabile intr-un amortizor e o joaca gratuita cu viata ta. daca ceva nu merge bine, du-te la cauza si nu actiona asupra efectului introducand mai multe variabile. si ca sa incerc sa tai elanul super motociclistilor de pe forum, eu n-as modifica nicicum sistemul de directie man, no offence, dar un amortizor de marca e deja testat de firma producatoare. Eu unul nu am auzit niciodata sa se gripeze vreun amortizor servisat la timp. Eu am pus unul acum 1 saptamana jumatate pe al meu CBR 929 si deja m-a scos din 2 situatii de rahat. Plus ca mersul cu amortizor de ghidon ( setat mai tare un pic ) in afara orasului e smecherie. Cu totul alta mobra pe curbe/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 revin, fiecare face ce vrea, eu am spus doar ca eu n-as face-o, am si explicat de ce. nu incercati sa ma convingeti. eu nu umblu la sistemele de siguranta ale unui vehicul directie, frane, amortizoare, sistem de rulare decat daca au fost omologate de constructor pe vehiculul respectiv. motocicleta o am de fun, sa ma dau cu ea in siguranta, sa ma duca in locuri in care vreau sa ajung puteti tine cont de ceea ce fac eu sau nu, e la liber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocosound Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 http://www.louis.de/_102a42152292a7ff80f820a27c8cc0b9d4/index.php?topic=zusatz&article_context=zusatz&zusatztyp=ANL&grwgr=430&wgr=348&artnr_gr=10045235&bez=LSL+LENKUNGSDAEMPFER&back_url=%252Findex.php%253Ftopic%253Dartnr_gr%2526article_context%253Ddetail%2526artnr_gr%253D10045235%2526grwgr%253D430%2526wgr%253D348%2526anzeige%253D0%2526mottype%253D0%2526herst_bez%253D%2526typ_id%253D Salut, stie cineva cum se monteaza si unde un amortizor de ghidon pe hornet.....? ca e putin diferit fata de sportive si nu prea imi dau seama cum se monteaza si unde.....?. Multumesc !! http://www.facebook.com/pages/Transport-Marfa-Galati/164892750334217 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 http://www.louis.de/_102a42152292a7ff80f820a27c8cc0b9d4/index.php?topic=zusatz&article_context=zusatz&zusatztyp=ANL&grwgr=430&wgr=348&artnr_gr=10045235&bez=LSL+LENKUNGSDAEMPFER&back_url=%252Findex.php%253Ftopic%253Dartnr_gr%2526article_context%253Ddetail%2526artnr_gr%253D10045235%2526grwgr%253D430%2526wgr%253D348%2526anzeige%253D0%2526mottype%253D0%2526herst_bez%253D%2526typ_id%253D bravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 nu la tine, desigur uite, se poate gripa, ce-ar inseamna? trebuie calculat si ala, testat dinamic, in anduranta, protejat etc. cum il prinzi?, sa nu te incomodeze la condus... sa raspunda la comenzi ferm sunt multe variabile intr-un amortizor e o joaca gratuita cu viata ta. daca ceva nu merge bine, du-te la cauza si nu actiona asupra efectului introducand mai multe variabile. si ca sa incerc sa tai elanul super motociclistilor de pe forum, eu n-as modifica nicicum sistemul de directie tu ai macar o treaba, cat de mica, cu mecanica? :| amotrizor de ghidon blocat, auzi la el. era plina lumea de mortaciuni si accidente din cauza asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.