alexxnfs Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 buna. acum catva timp , un amic de-al meu a cazut cu motorul( un cbr de 400 din 97) si in urma cazaturii s-a spart capacul de la ambreiaj si alternator.l-a dus la un meserias ,l-a sudat si astazi am incercat sa il punem inapoi.dupa ce l-am pus am pornit motorul si am constatat ca desi il bagam in viteza nu se misca de pe loc (cu motorul pornit si maneta de ambreiaj libera). este ca si cum ambreiajul ar fi actionat in continu.am crezut ca problema e ca am strans prea tare cele 4 suruburi care strang placa aceea pe arcuri,dar am tot desfacut-o in cateva randuri si tot n-am reusit sa-l facem sa mearga. daca a trecut careva din voi prin asa ceva sau daca stiti care poate fi problema , va rog dati-ne si noua niste sfaturi si sugestii. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Levierul de ambreiaj se actioneaza ca inainte sau se plimba liber? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C210288A Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Fa o vizita la mecanic, noi nu suntem "zei" sa iti reparam motorul prin forum. sfat = Fa o vizita la mecanic sugestie = mai slabeste cablu de ambreaj (maneta de ambreaj trebuie sa aibe joc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxnfs Postat Mai 8, 2013 Autor Share Postat Mai 8, 2013 da maneta de ambreiaj se actioneaza ca inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius2610 Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 smecheria aia pe doua roti.. dupa cum spune si colegu unde mai sus nu se repara cu puterea mintii orice problema mecanica.. si electrica trebuie constata vizual de catre un specialist. probleme pot fi din multe cauze insumate pot fi asemanatoare si.. e pacat sa ramai fara degete pe acolo , parerile sunt pt amatori... sfatul meu personal e sa incerci sa ajungi la o persoana abilitata ce detine o informatie tehnica sau un grup de cunostinte ce le poate folosi in clipa in care arunca o privire amanuntita acolo...si nu incercati sa modificati. cuplul de strangere a sufei de ambreaj a arcului ce tine tensionate discurile caci din nestiintza faceti o prostie mai mare decat va asteptati..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 (editat) Ai pus gresit saiba aia metalica la unghi. Ai o saiba/saibe metalice mari care intra primele apoi prima placa de frictiune are diametrul interior mai mare si intra peste saiba aia, apoi vine placa metalica, placa de frictiune si treaba continua normal ... Pozitia 11 si 12 in cazul ambreiajului din poza. buna. acum catva timp , un amic de-al meu a cazut cu motorul( un cbr de 400 din 97) si in urma cazaturii s-a spart capacul de la ambreiaj si alternator.l-a dus la un meserias ,l-a sudat si astazi am incercat sa il punem inapoi.dupa ce l-am pus am pornit motorul si am constatat ca desi il bagam in viteza nu se misca de pe loc (cu motorul pornit si maneta de ambreiaj libera). este ca si cum ambreiajul ar fi actionat in continu.am crezut ca problema e ca am strans prea tare cele 4 suruburi care strang placa aceea pe arcuri,dar am tot desfacut-o in cateva randuri si tot n-am reusit sa-l facem sa mearga. daca a trecut careva din voi prin asa ceva sau daca stiti care poate fi problema , va rog dati-ne si noua niste sfaturi si sugestii. multumesc Si totusi nu inteleg ce ai cautat acolo? Ca sa dai jos capacul nu ai treaba cu aia ... ai verificat placile de frictiune sau ce ? Editat Mai 8, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.