Sari la conținut

problema ambreiaj cbr 400 rr


Postări Recomandate

buna. acum catva timp , un amic de-al meu a cazut cu motorul( un cbr de 400 din 97) si in urma cazaturii s-a spart capacul de la ambreiaj si alternator.l-a dus la un meserias ,l-a sudat si astazi am incercat sa il punem inapoi.dupa ce l-am pus am pornit motorul si am constatat ca desi il bagam in viteza nu se misca de pe loc (cu motorul pornit si maneta de ambreiaj libera). este ca si cum ambreiajul ar fi actionat in continu.am crezut ca problema e ca am strans prea tare cele 4 suruburi care strang placa aceea pe arcuri,dar am tot desfacut-o in cateva randuri si tot n-am reusit sa-l facem sa mearga. daca a trecut careva din voi prin asa ceva sau daca stiti care poate fi problema , va rog dati-ne si noua niste sfaturi si sugestii. multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa o vizita la mecanic, noi nu suntem "zei" sa iti reparam motorul prin forum.

sfat = Fa o vizita la mecanic

sugestie = mai slabeste cablu de ambreaj (maneta de ambreaj trebuie sa aibe joc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) smecheria aia pe doua roti.. dupa cum spune si colegu unde mai sus nu se repara cu puterea mintii orice problema mecanica.. si electrica trebuie constata vizual de catre un specialist. probleme pot fi din multe cauze insumate pot fi asemanatoare si.. e pacat sa ramai fara degete pe acolo , parerile sunt pt amatori... sfatul meu personal e sa incerci sa ajungi la o persoana abilitata ce detine o informatie tehnica sau un grup de cunostinte ce le poate folosi in clipa in care arunca o privire amanuntita acolo...si nu incercati sa modificati. cuplul de strangere a sufei de ambreaj a arcului ce tine tensionate discurile caci din nestiintza faceti o prostie mai mare decat va asteptati.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai pus gresit saiba aia metalica la unghi. Ai o saiba/saibe metalice mari care intra primele apoi prima placa de frictiune are diametrul interior mai mare si intra peste saiba aia, apoi vine placa metalica, placa de frictiune si treaba continua normal ... Pozitia 11 si 12 in cazul ambreiajului din poza.

honda-cbr600f-cbr-1987-usa-clutch_bighu0



buna. acum catva timp , un amic de-al meu a cazut cu motorul( un cbr de 400 din 97) si in urma cazaturii s-a spart capacul de la ambreiaj si alternator.l-a dus la un meserias ,l-a sudat si astazi am incercat sa il punem inapoi.dupa ce l-am pus am pornit motorul si am constatat ca desi il bagam in viteza nu se misca de pe loc (cu motorul pornit si maneta de ambreiaj libera). este ca si cum ambreiajul ar fi actionat in continu.am crezut ca problema e ca am strans prea tare cele 4 suruburi care strang placa aceea pe arcuri,dar am tot desfacut-o in cateva randuri si tot n-am reusit sa-l facem sa mearga. daca a trecut careva din voi prin asa ceva sau daca stiti care poate fi problema , va rog dati-ne si noua niste sfaturi si sugestii. multumesc

Si totusi nu inteleg ce ai cautat acolo? Ca sa dai jos capacul nu ai treaba cu aia ... ai verificat placile de frictiune sau ce ?

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...