Banzay Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Si nu ar fi o idee de incercat in momentele in care colegul zice ca nu se alimenteaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Si nu ar fi o idee de incercat in momentele in care colegul zice ca nu se alimenteaza? pai problema ramane in continuare... daca-i dai cu seringa merge cateva secunde merge si cu spray de frane dar sa nu mai spui la nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tom Cat Postat Mai 15, 2013 Autor Share Postat Mai 15, 2013 (editat) In mod sigur daca ii dau cu seringa merge. Si daca o imping pornesete si n-are nici o treaba pana nu o opresc si nu mai reporneste pana nu se raceste un pic. Culmea e ca incepe sa ma distreze Editat Mai 15, 2013 de Tom Cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 daca-i dai cu seringa merge cateva secunde Pai logic Ma refeream ca metoda de testare. Si la fel de logic e sa mearga si cu sprayul de frane, la cat de repede se evapora, cred ca se comporta ca sprayul de pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Pai logic Ma refeream ca metoda de testare. pai e metoda de testare dar testeaza altceva.. faci asta cand ai un motor necunoscut sa vezi daca aprinderea functioneaza si daca mai are compresie de pornit.. carburile lui nu se alimenteaza suficient in mers , furtun gatuit, filtru imbacsit, robinet stricat sau aerisirea rezervorului e blocata... in primul rand iei o sticla de 2 L ,scoti furtunul de alimentare din carburi si vezi cata benzina iti curge in sticla...s-ar putea sa ai o surpriza si dupa cativa mililitri sa inceapa sa picure in loc sa curga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Nu face cumva presiune in rezervor? Eu asa pateam si mergea aiura la ralantiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tom Cat Postat Mai 15, 2013 Autor Share Postat Mai 15, 2013 (editat) Ba cam asa mi se pare, ca ar face presiune in rezervor... dar cumva si in CNC-uri. Editat Mai 15, 2013 de Tom Cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Atunci incearca sa vezi cum merge cand deschizi busonul. A mea facea presiunea cand statea la soare, mai ales dupa ce faceam un plin de benzina rece. Picura benzina din carbutaroarele, adica, presiunea era prea mare si pentru cuile. Daca desfaceam busonul, tasnea benzina. Solutia temporara era sa nu mai fac plin. Apoi am schimbat busonul si s-a rezolvat problema. Probabil avea ceva aerisirea blocata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tom Cat Postat Mai 15, 2013 Autor Share Postat Mai 15, 2013 In cazul meu aerisirea rezervorului nu e o problema. Capacul nici macar nu etanseaza perfect, daca il umplu stand cu mobra dreapta curge in momentul in care o las pe cric, se aeriseste pe acolo suficient, nu face presiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 nu-i obligatoriu ... daca iti pui o punga pe cap nu mai poti respira, dar poti vomita fara probleme pt ca nu este etans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tom Cat Postat Mai 16, 2013 Autor Share Postat Mai 16, 2013 (editat) nu-i obligatoriu ... daca iti pui o punga pe cap nu mai poti respira, dar poti vomita fara probleme pt ca nu este etans Ha ha ha, unde e butonul sa dau like? Am verificat pana si culbutorii cu lera astazi, sint ok. Problema ramane. Am dat o tura acum, nu este in nici un caz canicula, iar dupa 5 km am oprit-o si aia a fost. Saptamana viitoare imi vine o bobina, o sa verific si posibilitatea aceasta. Ieri am desfacut si busonul de la rezervor. Nu are nici o aerisire, se aeriseste pur si simplu pe la capac, care nu e perfect etans. Editat Mai 16, 2013 de Tom Cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Noutati mai ai ? ... sunt curios care e rezolvarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Saptamana viitoare imi vine o bobina, o sa verific si posibilitatea aceasta. Vorbesc si eu ca sa nu tac. Ceva similar am patit cu o masina mai veche (un passat din 86). La rece pornea intotdeauna dar dupa ce se incalzea motorul nu mai zicea nimic. Din cate inteleg eu la tine motorul se invarte dar nu porneste. La mine se auzea un click de la releu si atat. Era bobina de inductie busita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tom Cat Postat Mai 24, 2013 Autor Share Postat Mai 24, 2013 (editat) Ieri am inlocuit bobina de inductie. N-am avut noroc nici cu asta, s-a intamplat la fel. Sa fac o recapitulare a problemei. Mobra porneste frumos la rece, trage frumos. Dupa vreo 5 km, cand incepe sa se incalzeasca, parca simt niste intreruperi ale motorului si un oarecare lag la accelerare. Acestea de-abia se simt, am fost foarte atent ca sa imi dau seama de asta. In momentul in care motorul e cald si il opresc, nu mai porneste. In momentul in care nu porneste, am scanteie la bujii, carburatorul are benzina. Carburatoarele sint curatate, jicloarele suflate, canalele desfundate. Rezervorul si robinetul sint in regula. La rece mobra porneste fara probleme cu benzina din carburator, cu rezervorul demontat de pe ea. Futunul de evacuare a gazelor de carter este in regula, prin iel ies gaze si sunt introduse in airbox. Am facut jocul supapelor dupa manual, este in regula. Ieri am inlocuit bobina de inductie. In momentul in care nu mai porneste, am incercat sa aerisesc motorul, am scos filtrul de aer, bujiile, insa dupa aia tot nu porneste pana nu se raceste motorul suficient. Am incercat si cu alte bujii, alte fise, degeaba. Motorul se invarte insa nu explodeaza nimic acolo. Daca il imping cu simt de raspundere porneste. Momentan nu mai am alte idei. Am ramas in pana de optiuni, am o motocicleta care functioneaza doar cativa kilometri. Editat Mai 24, 2013 de Tom Cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 masoara-i compresia... la cald si la rece.. vezi ce diferente sunt.. daca are compresie ok ... leak down test Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Poti sa-ti dai seamna daca mai are compresie buna cand motorul e cald? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tom Cat Postat Mai 24, 2013 Autor Share Postat Mai 24, 2013 Probabil ca compresia nu este ca a unei mobre noi, insa trage bine, urca bine la deal, iar frana de motor e zdravana. Cand pornesc mobra impinsa in treapta a doua, daca asfaltul nu este aderent, roata blocheaza. Ramane intr-adevar intrebarea daca supapele etanseaza corect, totusi sint doi cilindri, macar dadea ceva explozii in unul din ele si apoi o lua si celalalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Ai verificat daca acuma ai scanteie cand nu mai porneste? Cu un spray de pornit porneste si la cald? Bujiile sunt corecte (indiciu de caldura)? Tot asa negre sunt? Are improvizatii la aprindere (alt senzor de pozitie, pozitiza avans modificata, ...)? Daca tot nu ai scanteie la cald, poate e o problema cu partea de tensiunea joasa la aprindere, i.e. senzor de pozitie, sau impuls magnetic prea slab. Un magnet, cand se incalzeste, pierde din forta. Apoi la rece isi revine. TCI are si a fost verificat? Nici nu stiu despre ce motor e vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tom Cat Postat Mai 27, 2013 Autor Share Postat Mai 27, 2013 (editat) Are scanteie la cald, albastra si frumoasa. Bujiile sunt exact cele din manual, NGK BR7RS, nu are nici o improvizatie la a prindere, aprinderea e verificata cu stroboscopul chiar. Mobra e una veche si simpla, un Kawasaki KZ 440 Ltd din '83. Update astazi. Am reluat iar de la inceput, am cautat modul in care sa pot reporni cu ea calda. La prima problema, dupa incalzire, cand n-a mai vrut sa porneasca, am pus un set de bujii curate si am incercat. Nu a pornit. Am drenat benzina din carburator, am pus pe PRI si am dat la starter. A pornit. Ca sa fiu sigur de asta am mai stat cu motorul pornit putin, apoi problema a aparut din nou. Am drenat repede carburatoarele si am incercat la starter. Din nou a pornit. M-am sfatuit si cu un prieten, motociclist vechi, si el a avut aceeasi idee pe care o aveam si eu, ultima ramasa. Am coborat nivelul in CNC-uri pana la limita nesimtirii, cu peste jumatate de centimetru sub nivelul normal, reglat de mine. Am luat mobra la ture, se simte un amestec mai sarac, usoare intreruperi sau rateuri ocazionale, insa rabla porneste acum si cand e calda. Tot ce pot sa-mi inchipui e un fel ciudat de vapor lock datorita unui amestec prea bogat. Ciudatenia e ca mobra a mers toata primavara cu nivelul usor mai mic, pana cand au aparut simptomele acestea. Cand am, dat jos carburatorul am reglat si nivelul benzinei in CNC-uri la nivelul din manual, insa cred ca de fapt atunci i-am facut si mai rau. M-am ales dupa toate acestea cu o bobina de rezerva . Sper ca maine sa nu se razgandeasca din nou mobra in privinta pornitului la cald... Editat Mai 27, 2013 de Tom Cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 aerisirile carburatoarelor unde se duc? in filtru sau "in aer" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tom Cat Postat Mai 27, 2013 Autor Share Postat Mai 27, 2013 Nu au aerisiri, au overflow tubes, care comunica cu CNC-ul. Cand benzina dpaseste nivelul tubului, este evacuata prin tuburi pe stuturile de drenaj. In cazul meu nivelul era cel din manual, nu curgea nimic prin overflow. Probabil ca au si rol de aerisire, din moment ce CNC-ul comunica cu exteriorul prin intermediul lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 pai au si de aerisire. esti 100% sigur ca nu-s infundate sau gatuite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tom Cat Postat Mai 30, 2013 Autor Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Am suflat prin ele cu simt de raspundere Merg de doua zile cu nivelul mai mic in carburatoare, mobra porneste in regula la cald acum. Se simte amestecul putin mai sarac atunci cand accelerez lent, are usoare intreruperi. La fel se simte un mers usor intrerupt si atunci cand motorul nu este cald, dupa ce se incalzeste se simte altfel. Deocamdata il las asa, dupa un drum mai lung vreau sa-i vad si culoarea bujiilor, poate nu le mai afuma asa de tare. Momentan ma bucur ca am descoperit ca nivelul era prea mare in carburatoare (desi era facut dupa manualul de reparatii) si nu ceva mai grav. Editat Mai 30, 2013 de Tom Cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.