sparco_alex Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Am facut ieri un test de compresie...si a iesit 7 bar...care e destul de mica dupa parera mea(motorul era la temperatura optima de functionare).Motorul a fost facut acum 1500-2000 km.Pot sa schimb doar segmentii sau trebuie sa ii mai fac si altceva? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Am facut ieri un test de compresie...si a iesit 7 bar...care e destul de mica dupa parera mea(motorul era la temperatura optima de functionare).Motorul a fost facut acum 1500-2000 km.Pot sa schimb doar segmentii sau trebuie sa ii mai fac si altceva? Multumesc anticipat. si cat ar trebui sa aiba .. ?? ".si a iesit 7 bar" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Ai facut testul de compresie cu acceleratia deschisa la maxim? sau inchisa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sparco_alex Postat Mai 12, 2013 Autor Share Postat Mai 12, 2013 (editat) 12 bari e normal.Acceleratia era la maxim. Stiu procedura Editat Mai 12, 2013 de sparco_alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 12 bari e normal. Acceleratia era la maxim. Stiu procedura inseamna ca sunt segmenti.. asa pare ! de obicei trebuie sa pui segmenti de calitate ! polini, malossi chesti de genu .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sparco_alex Postat Mai 12, 2013 Autor Share Postat Mai 12, 2013 Pistonul+segmentii erau de la Wossner Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Pistonul+segmentii erau de la Wossner nu am auzit de marca asta .. ! totusi recomand Polini calitate maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sparco_alex Postat Mai 12, 2013 Autor Share Postat Mai 12, 2013 Oricum, setul e deja alezat la cota.Nu am de unde sa dau >20 milioane pe un set motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Wossner e firma foarte buna.Am avut si eu pe un Suzuki RM. Desfa motoru si vezi cum ti se aseaza segmentii pe cilindru... Daca ai spatiu intre capetele segmentilor,stii ce ai de facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 spatiu intre capete trebuie sa ai oricum, problema este "cat". cine rahat ti-a zis ca-i >20 de meleoane un set? )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sparco_alex Postat Mai 12, 2013 Autor Share Postat Mai 12, 2013 Pai asa am vazut pe net...20-26 mil. Ai gasit mai ieftin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 un kit piston complet ... piston forjat , bolt, sigurante bolt si segmenti sunt 800 lei. Deci ... kit complet. Si se gasesc pe ce cote vrei ... masori camasa si alegi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sparco_alex Postat Mai 12, 2013 Autor Share Postat Mai 12, 2013 Am gasit la unimotors cu 550 piston compet. Oricum, pistonul e nou la cota +1 mm si camasa a fost alezata. Dar pana la urma...dc e compresia asa slaba intr-un timp asa scurt? Ca nu am facut rodaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Ca nu am facut rodaj? Serios ? De ce iţi mai pui întrebări în acest caz ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Un rodaj nu se face in 100 km .. Un rodaj ca la carte ... se face pe parcusul a 1-2000 km ... Prima pornire se face fara turatie ... se lasa la relanti 2 ore ... cine a auzit de asta ... stiu .. Apoi .. fara pasager .. nu depasesti 4000 ture ... Preventiv ulei schimbat ... la 2t nu e cazul ... apoi maresti din ce in ce turatia ... Daca tu esti dea lu'nea Blana ... nu tine rodajul ... Apoi se mai verifica si etanseitatea supapelor ... nu doar segmentii ... etc etc .. un mester cauta si adreseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 nu se lasa la relanti sa mearga. 4-6-8.000 de ture dar cu acceleratia la maxim si lasata in frana de motor. trecand peste rodaj, cilindrul ala are un strat de nikasil. daca a fost doar alezat si atat atunci ma mir ca te-a tinut 1000 de km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sparco_alex Postat Mai 13, 2013 Autor Share Postat Mai 13, 2013 A fost alezat+ hornuit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Un rodaj nu se face in 100 km .. Un rodaj ca la carte ... se face pe parcusul a 1-2000 km ... Prima pornire se face fara turatie ... se lasa la relanti 2 ore ... cine a auzit de asta ... stiu .. Apoi .. fara pasager .. nu depasesti 4000 ture ... Preventiv ulei schimbat ... la 2t nu e cazul ... apoi maresti din ce in ce turatia ... Daca tu esti dea lu'nea Blana ... nu tine rodajul ... Apoi se mai verifica si etanseitatea supapelor ... nu doar segmentii ... etc etc .. un mester cauta si adreseaza. rs 125 e in 2 timpi.ce supape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.