Jump to content

Andry

Super Membru
  • Posts

    1,890
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Yahoo
    andry090

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    UK / Braşov
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Africana cu cocos
  • Numar Moto
    BV ANDRY

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda Africa Twin RD07a, Honda Africa Twin RD07, Honda Transalp PD10

Recent Profile Visitors

1,452 profile views

Andry's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Roby din TM din câte ştiu (pentru că am avut de-a face cu el şi nu recomand), cumpără carene de la Rădăuţi şi le vinde la preţ dublu, în special pe eBay şi alte pieţe internaţionale.
  2. Mă bucur s-aud că ai rezolvat-o repede! Drumuri bune şi tie, să duci motorul "nou" peste kilometrajul celui vechi
  3. Salut Galen, Dacă îţi este de folos, pot verifica dacă este pe stoc această valvă, o comand la mine (am transport gratuit) şi o trimit în RO. Sursa este de încredere, mi-am cumpărat diverse piese mici, OE Honda. https://nutjob.ie/genuine-honda-africa-twin-750-1991-exhaust-valve-part-11-14721mr1000-481445/
  4. Ai rezolvat-o ? Eu îmi făcusem spatele tubeless în 2012, am pus un pic de vaselină pe fiecare niplu că să le pot ajusta după ce termin "conversia" , după care am folosit un silicon la tub, ceva de calitate. Nu-mi aduc aminte exact ce, dar a fost ~30 lei tubul, nu din cele la 10 lei. După vreo 3 zile cât am lăsat siliconul să se usuce, am pus powertape peste silicon, montat anvelopa (TKC80) si nu am avut probleme până nu am îndoit buza jantei. După aceea, câteodată în derapaje pe acceleraţie se mişca anvelopa suficient încât pierdea toată presiunea. Asta s-a întâmplat la a doua anvelopă totuşi, am mers mult cu presiune de 0.6bar pe spate până să îndoi janta. O presiune atât de scăzută se poate menţine şi cu E09 Dakar, dar dacă te dai mult prin pietre, nu recomand.
  5. Taxele cresc progresiv odată cu salariu, pentru salariu de £50k platesti 24.9% taxe si rămâi cu £37,537. Si eu sunt de aproximativ 3 ani in UK, contractor. O să fie distracţie cu IR35, foarte probabil voi alege un job permanent pentru că, chiar dacă ar fi mai prost plătit decât Inside IR35, nu mă expun la riscul de a fi investigat de HMRC şi de a fi pus să plătesc retroactiv taxe. Sincer, eu nu prea văd unde merge toţi banii, de exemplu sistemul de sănătate este o glumă proastă, dar proastă rău. Din păcate am avut în familie foarte multe vizite la GP şi spital, de cele mai multe ori dezamăgiţi de timpii de aşteptare, abordarea problemelor medicale şi, în special, de competenţa şi cunoştinţelor unor cadre medicale, cu precădere "medici". După ce ne-am mutat în UK, chiar vroiam să rămânem aici cât de mult om putea (întoarcerea în RO e în continuare exclusă, îmi e dor doar de natura din RO). Dar acum, cu mizeria ce o fac din Brexit, schimbările în IR35 şi nemulţumirile ce le aveam despre alte servicii, am început să ne informăm despre alte destinaţii, probabil într-un an de acum ne vom lua tălpăşiţa. Nu mai pot recomanda UK ca destinaţie pentru cineva care vrea să plece din RO.
  6. Ulei 2.4L fara filtru; 2.6L cu filtru. Filtru Hiflo HF303, Champion F301, Mann MW64. Eu prefer un filtru mai subtire, gen 10W40, ca sa ai ungere cat mai buna cand pornesti motorul, atunci ai parte de uzura mare, pentru ca piesele nu sunt complet acoperite de ulei. Folosesc cel mai ieftin ulei pe care-l gasesc, in general e Repsol si semi-sintetic. Sa fie pentru motociclete cu ambreaj umed. Am folosit uleiuri vascoase 20W50 si am facut mai mult rau.
  7. Wind deflector ieftin, nu merita sa pierzi vremea confectionand unul : https://www.ebay.co.uk/itm/Universal-Motorcycle-Wind-Screen-Deflector-Motorbike-Windshield-Windscreen-UK/253791962310/ Protectie pentru faruri - cumpara plexiglass din magazinele de bricolaj, gasesti bucati mici cat o foaie A4, il decupezi, il gauresti cu grija si ii prinzi cu doua suruburi de carene. Uite aici un model: https://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-AFRICA-TWIN-XRV-750-CLEAR-HEADLIGHT-PROTECTORS/281154860079/ HeavyDuties faceau crashbar cu protectie pentru faruri, dar nu se mai gasesc.
  8. Nu prea cred ca s-ar auzi atat de tare, dat fiind consumul mic, dar puteti verifica switchul electric pentru stopul de frana? Deconectati unul din firele intrerupatorului si verificati daca se mai aude zgomotul.
  9. Nici eu nu sunt de acord ca presiunile din manual se aplica pentru orice anvelopa LE: Si mai ales sa spui ca mergi cu 2bar in offroad pentru ca asa recomanda manualul, nu e deloc treaba buna. Cu pasager, motocicleta de 230kg si K60 Scout, merg cu maxim 1,5bar fata si 1bar spatele. Maxim!
  10. Perfectul simplu ! Mult succes!
  11. Am facut si eu operatiunea odata, am taiat garnitura de plastic ce tine geamul de rama. Probabil ar iesi mai frumos daca o coci un pic. La final tot la silicon am ajuns, nu arata tocmai bine.
  12. Lanțul se va întinde când pui greutate, așadar mai bine un pic mai larg în loc de prea tensionat.
  13. Nu știți voi să vă dați. Defapt voi dați tot timpul..vina pe câte o piesă din recuzită.
  14. L-am schimbat pentru că urma ITP, nu pentru că era tăiat. Tăiat era din 2013, de când avea 3-4 mii km.
×
×
  • Create New...