Sari la conținut

PARERI PRO SI CONTRA DESPRE SUZUKI GSXF 750 din 2000W


Ady929
 Share

Postări Recomandate

Desi suna ca o cutie de tabla plina de suruburi, motorul este extrem de fiabil. Cel putin cel pe care l-a avut un amic... si care a suportat muuuulte abuzuri. Mie nu mi-a placut ciclistica, aduce mai mult a scuter... la viteze mai mari cam "valseaza". Una peste alta insa, datorita preturilor de sh de obicei reprezinta un bun compromis pret/calitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut modelul respectiv, din 2001 pina in 2007. Absolut nici o problema tehnica, foarte buna pentru mersul cu pasager, posibilitate de prins 3 coburi. Per ansamblu, o motocicleta corecta pentru touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1, Nu este moto de viteza, este sport-turing !

2.Racirea motorului este aer+ulei - nu ai treaba cu antigelul

3. Putere 92 de cai - suficienti pentru clasa ei

4. Pozitie f comoda de condus

5. Soc manual, cu clapeta - nu ai treba cu electronica

6. Cric central si picior lateral de sprijin

7.Yala laterala cu bolt pentru asigurare bagaj(casca)

8. Modul de alimentare clasic - baterie de 4 carburatoare, fara injectie

9. Cadrul este din otel, nu Aluminiu - sporeste greutatea totala - cca 220 kg la gol

10. Bordul este mare cu turometru , vitezometru si nivel combustibil usor de citit, la km ai 2 TRIP-uri, plus indicatorii luminosi

11. Nu are buton separat de ,,avarii'' - se poate lasa noaptea cu pozitia aprinsa din cheia de contact care permite extragerea in aceea pozitie

12. Blocajul ghidonului se face direct din contact ca la auto

13. Evacuarea este 4 in 1 si atentie daca vrei sa schimbi toba originala ( are stantat pe ea nivel de zgpmt 92 DB) vei avea nevoie de toba plus teava de legatura / toba este sudata de evacuarea care vine din fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Tatal meu a avut un Suzuki GSX-F 750 din 1999. Era intr-o stare impecabila pentru ca fostul posesor il cumparase si nu prea stia la ce se inhama (greutatea in mare parte). Motiv pentru care nu facuse decat 19.000 km sau pe acolo. In timpul in care l-a avut, nu a existat nici o problema cu el, mergeam si eu ocazional cu el. Are tinuta de drum buna, dar greutatea mare il face putin cam dificil pentru oras. Asa cum au spus si colegii mai sus, e sport-touring, si isi joaca rolul exemplar. La drumuri lungi e foarte comod, puteam sa merg si 200 km fara oprire, la fel si pozitia pasagerului. Deci a nu se confunda cu o sportiva. Daca un sport tourer iti doresti e o alegere exceptionala, daca te comporti ca si cu o sportiva cu ea vei ramane dezamagit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...