Ady929 Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Care aveti modelul acesta?cum e?este fiabil?ast parerile voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Desi suna ca o cutie de tabla plina de suruburi, motorul este extrem de fiabil. Cel putin cel pe care l-a avut un amic... si care a suportat muuuulte abuzuri. Mie nu mi-a placut ciclistica, aduce mai mult a scuter... la viteze mai mari cam "valseaza". Una peste alta insa, datorita preturilor de sh de obicei reprezinta un bun compromis pret/calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Asta numai moto de viteza nu e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Aia e clar! Rezistent ca naiba. Aspectul lasa de dorit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 seamana c-un supozitor! mai bine o honda efpatru, oricat m-ar durea inima s-o zic! cred ca e singura motocicleta mai de rahat decat orice honda din toata istoria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Tex_ Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Am avut modelul respectiv, din 2001 pina in 2007. Absolut nici o problema tehnica, foarte buna pentru mersul cu pasager, posibilitate de prins 3 coburi. Per ansamblu, o motocicleta corecta pentru touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 1, Nu este moto de viteza, este sport-turing ! 2.Racirea motorului este aer+ulei - nu ai treaba cu antigelul 3. Putere 92 de cai - suficienti pentru clasa ei 4. Pozitie f comoda de condus 5. Soc manual, cu clapeta - nu ai treba cu electronica 6. Cric central si picior lateral de sprijin 7.Yala laterala cu bolt pentru asigurare bagaj(casca) 8. Modul de alimentare clasic - baterie de 4 carburatoare, fara injectie 9. Cadrul este din otel, nu Aluminiu - sporeste greutatea totala - cca 220 kg la gol 10. Bordul este mare cu turometru , vitezometru si nivel combustibil usor de citit, la km ai 2 TRIP-uri, plus indicatorii luminosi 11. Nu are buton separat de ,,avarii'' - se poate lasa noaptea cu pozitia aprinsa din cheia de contact care permite extragerea in aceea pozitie 12. Blocajul ghidonului se face direct din contact ca la auto 13. Evacuarea este 4 in 1 si atentie daca vrei sa schimbi toba originala ( are stantat pe ea nivel de zgpmt 92 DB) vei avea nevoie de toba plus teava de legatura / toba este sudata de evacuarea care vine din fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 Tatal meu a avut un Suzuki GSX-F 750 din 1999. Era intr-o stare impecabila pentru ca fostul posesor il cumparase si nu prea stia la ce se inhama (greutatea in mare parte). Motiv pentru care nu facuse decat 19.000 km sau pe acolo. In timpul in care l-a avut, nu a existat nici o problema cu el, mergeam si eu ocazional cu el. Are tinuta de drum buna, dar greutatea mare il face putin cam dificil pentru oras. Asa cum au spus si colegii mai sus, e sport-touring, si isi joaca rolul exemplar. La drumuri lungi e foarte comod, puteam sa merg si 200 km fara oprire, la fel si pozitia pasagerului. Deci a nu se confunda cu o sportiva. Daca un sport tourer iti doresti e o alegere exceptionala, daca te comporti ca si cu o sportiva cu ea vei ramane dezamagit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.