Jump to content

_Tex_

Super Membru
  • Content Count

    580
  • Joined

  • Last visited

About _Tex_

  • Rank
    Ingrijitor de fiare

Contact Methods

  • Website URL
    http://civa.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Mogosoaia
  • Carnet moto din
    1998
  • Motocicleta
    K1600 GTL
  • Numar Moto
    B48TEX

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha BW 50NG, Kawasaki GPZ 500S, Suzuki GSX 750F, Kawasaki ZZR1400, Kawasaki GTR1400, BMW K1600GT

Recent Profile Visitors

1,015 profile views
  1. Inca o noutate de la Michelin: nu cumparati cauciucul Road 5 GT, pe spate atinge in bascula. "Hot off the press: Michelin have withdrawn the R5GT for use on K1600 models. I have been offered a free PR4GT rear as a replacement. For the doomsayers amongst us this is a Michelin problem, NOT a BMW K16 fault"
  2. Incidența a fost foarte redusă și cred că doar la cei care au brutalizat cutia. Problema a apărut când au mutat fabricarea cutiei în Canada. Deci, tehnic, e vina unor economiști care au zis să reducă niște cheltuieli.
  3. Până în septembrie 2019, când și-au dat seama.
  4. Si eu am trecut la GTL, dupa 3 ani cu GT.
  5. Nu il mai vand, se pare ca imi este din nou util, tinand cont de noua achizitie.
  6. Vând suport pentru parbriz, cu ajutorul căruia se poate utiliza în mașină GPS-ul moto tip BMW Navigator V sau VI. Cuprinde suportul cu ventuză care are difuzor incorporat și firul de alimentare. Preț fix 300 lei, obiectul costă 500 lei la BMW. Se poate vedea si ridica din Mogosoaia, eventual trimit cu curierul si plata la destinatar.
  7. Sa vedem ce aduce 2021 dupa tavalugul euro 5. Momentan nu am ce sa iau, dupa k1600, standardele sunt foarte sus. Poate succesorul, daca o mai exista asa ceva. Vad ca japonezii, cu exceptia goldwing, au renuntat la aceasta clasa. Nu pun la socoteala fjr, ca incalzesc aceeasi ciorba de 20 de ani.
  8. Luigi, eu nu vreau sa ma contrazic, insa parerea mea este diferita: cu cauciucurile si franele nu te joci. Ce pot sa iti spun, dupa 2 seturi de Michelin PR3, 1 set PR4, 2 seturi PR4 GT, este faptul ca aceasta marca de cauciucuri este, indiscutabil, ceea ce trebuie dpdv al sigurantei si duratei de viata. Nu zic ca sunt ieftine, insa la echilibrare in 50% din cazuri nici nu au cerut plumb, iar senzatia de siguranta este imbatabila. Compar aici cu Bridgestone (echipare de nou la zzr1400, gtr 1400 si k1600) si Dunlop (am trecut si prin gradina lor). La Michelin, pina a aparut varianta GT, scoteam cam 13000 cu un set de gume. Varianta GT, pentru touring-uri grele, a crescut kilometrii parcursi la gtr spre 16000, cu precizarea foarte importanta ca pneul si-a pastrat forma relativ corecta. Vezi ca gtr-ul mananca pneurile destul de tare, nu imi dau seama de ce, dar se patrateau mult mai repede decat la k1600. Cu PR4 GT am acum 17000 parcursi la bmw, mai tin minim 3000 (nu ma refer numai la semnele de uzura), iar forma de ou e inca prezenta, calea de rulare nu s-a patratit decat foarte putin. Mi-am comandat Road 5 GT, insa nu mai apuc sa povestesc impresii, ca am vandut vineri motocicleta. Din ce citesc, se pare ca tin mai putin decat PR4 GT. Iar preturi de Michelin Pilot Road mult mai mici gasesti pe anvelope moto.eu, eu cumpar de la ei de peste 10 ani.
  9. Am vândut motocicleta astăzi.
  10. Eu in parcaj la Carrefour Chitila, Diana la intrarea in magazin - incep parazitii. Eu in curtea din spate, Diana incuie usa la casa, 50 metri distanta cu casa intre noi - nu se mai aude. Intelegeti romaneste ca daca vreti sa se auda bine la distanta, trebuie alta tehnologie, cu alti bani: Cardo Packtalk Bold cu tehnologie DMC Freecom 2+ este un produs exceptional, comparativ cu Q2 si cu altul dinainte, nu mai stiu cum ii zicea. Insa este un produs gandit in primul rand pentru rider solo sau pentru rider + pasager. Eu nu am cu ce alta motocicleta sa tin legatura, de aceea am ales acest produs. Daca nu ma credeti, n-aveti decat sa va convingeti pe banii vostri. Niciodata criteriul economic nu trebuie sa fie primul reper in alegerea unui produs - asta le spun si clientilor mei, e valabil si aici. Intai iti formulezi cerintele tehnice si abia cand sunt indeplinite 100%, vezi cat costa si de la cine cumperi.
  11. Citește specificațiile, probabil te vei lămuri. Este tehnologie Bluetooth, cât vrei să bată? Acest model este gândit pentru rider + pasager. Se poate folosi și între moto diferite, însă trebuie să fie aproape una de cealaltă. Chiar dacă ei spun că bate 500 metri în câmp deschis, din experiență îți zic că nu e adevărat. Pentru distanță mare exista alte produse Cardo, cu altă tehnologie și alt preț. Ai detaliile pe site-ul lor.
  12. Freecom 2+ am eu. Este foarte bun, in special dupa ultimul upgrade de soft. Este insa pentru combinatia pilot - pasager, nu faci treaba cu el altfel. 50 metri bate corect, pt distanta mai mare nu e bun.
  13. Adică? Cred ca m-am exprimat corect gramatical, fără trivialitati, am și conditionat parerile de cazul în care parcarea nu e plătită la primărie, care e deci problema limbajului?
  14. Jagi, inteleg că te-ai făcut stăpân pe un loc la care zici că nu cotizezi nici măcar la primărie, ca să ai dreptul sa parchezi acolo seara. Dacă așa stau lucrurile, atât bravada de pe forum, cât și acțiunile tale (dacă sunt reale) mi se par de un mare prost gust. Probabil se va găsi la un moment dat cineva cu roata desumflata care să îți scoată pe nas atitudinea asta de derbedeu coclit.
×
×
  • Create New...