Jump to content

_Tex_

Super Membru
  • Content Count

    567
  • Joined

  • Last visited

About _Tex_

  • Rank
    Ingrijitor de fiare

Contact Methods

  • Website URL
    http://civa.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Mogosoaia
  • Carnet moto din
    1998
  • Motocicleta
    K1600GT
  • Numar Moto
    B 48 TEX

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha BW 50NG, Kawasaki GPZ 500S, Suzuki GSX 750F, Kawasaki ZZR1400, Kawasaki GTR1400

Recent Profile Visitors

908 profile views
  1. Adică? Cred ca m-am exprimat corect gramatical, fără trivialitati, am și conditionat parerile de cazul în care parcarea nu e plătită la primărie, care e deci problema limbajului?
  2. Jagi, inteleg că te-ai făcut stăpân pe un loc la care zici că nu cotizezi nici măcar la primărie, ca să ai dreptul sa parchezi acolo seara. Dacă așa stau lucrurile, atât bravada de pe forum, cât și acțiunile tale (dacă sunt reale) mi se par de un mare prost gust. Probabil se va găsi la un moment dat cineva cu roata desumflata care să îți scoată pe nas atitudinea asta de derbedeu coclit.
  3. Pentru anul acesta nu am făcut planuri de anvergură, însă continui să utilizez motorul ori de câte ori am dispoziția necesară. În funcție de momentul vânzării și km acumulați, o să văd dacă e cazul să ajustez pretul. În ianuarie a fost cald, am făcut niște poze într-o mică iesire până la Magureni.
  4. Sunt in intarziere. Probabil ca pe la 10,15 o sa pot ajunge la OMV. Nu vreau sa incurc pe nimeni, daca nu ma asteptati, nu e suparare.
  5. Pina la urma cine se inscrie? Eu as veni, sper sa fie vremea ca si astazi. Nu vreau sa o lalaiesc prea mult, merg pe principiul veni vidi vici, fiindca las catelul singur acasa si ceasul lui intern e fixat pe 6...7 ore. Ramane ora 10?
  6. Inteleg ca a ramas pt duminica? Eu ies si azi, de incalzire.
  7. Am deja trofeul asta, in mai multe exemplare.
  8. Eu am avut numai dispozitive de la Cardo, imperecheate cu GPS-uri Garmin si telefoane cu Android. De-a lungul anilor, tot timpul au existat chestii care nu erau in regula, cand iti era lumea mai draga trebuia sa se blocheze sau sa se desperecheze ceva. Anul trecut am luat Freecom 2+, set pilot + pasager. Conectare telefon S10+ cu Android 9 in GPS Navigator 6 la casca cu Frrecom 2+. N-a mers bine, nu intru in amanunte, asa ca am mers cu GPS in casca si separat telefon in casca. Asa a fost treaba in regula, insa am pierdut functia de identificare a apelantului, deoarece telefonul nu mai mergea prin GPS. Intre timp, Android-ul a ajuns la varianta 10 si GPS-ul a mai primit cateva actualizari. Am facut azi o tura de 200 km si mi-am dat seama ca ceva s-a schimbat. Ca urmare, am conectat telefonul in GPS si GPS-ul la casca. Pentru prima data dupa atatia ani (din 2009 ma joc cu sistemele astea), pot spune ca merge totul corect: dimming la muzica atunci cand navigatia vorbeste, functionare perfecta a telefonului, respectarea prioritatilor surselor. Mai ramane de vazut ce o fi cu pasagera, azi s-a declarat descurajata de frig. Intuiesc ca va fi in regula, comportamentul intregului sistem e total diferit fata de cel din toamna. Pentru colegul Razvan de la Cluj: nu stii ca pe forumuri scriu numai cei nemultumiti? Nu zic sa nu studiezi parererile altora, insa nu lua drept litera de lege prostiile scrise de niste necunoscuti.
  9. Exista magazine prin Bucuresti care vand cupe si medalii, iti scriu ce vrei pe ele. Zic asta fiindca, in afara de fituica de la nu stiu cine, eu unul nu vad sensul acestei zapaceli.
  10. Asa cum ziceam, nu ma astept sa fie bataie la poarta, la banii astia. Capitane, te stiu din povestile lui Bogdan, ar ajunge bine BMW-ul la tine. Acuma depinde si de ritmul de economisire.
  11. In momentul in care intri in hora BMW, ai 2 variante: 1. Cumperi garantie extinsa si faci reviziile la reprezentanta: costurile nu sunt de neglijat, insa stai linistit orice s-ar intampla. Pentru mine, aceasta este optiunea. 2. Renunti la garantia de fabrica si scazi costurile de intretinere, mergand la service-uri laudate ca facand treaba buna: Mototehnica, baiatul acela de la Cluj etc. In privinta fiabilitatii acestui model si a problemelor aparute, exista nenumarate informatii pe net, nu cred ca pot aparea surprize fata de ce afli de pe forumurile de specialitate. Pentru mine, pentru 200 euro / an, optiunea este garantie extinsa, orice se intampla - problema e in curtea lor si sunt obligati sa rezolve. Intr-adevar, costurile de intretinere sunt semnificativ mai mari decat cele pe care le-am avut la ZZR1400 si GTR1400, unde mi s-a permis sa fac singur intretinerea de baza. Ce pot sa iti spun, ma crezi sau nu, este ca abia atunci cand mergi K-ul iti dai seama cat de bine este optimizata si ce placere iti aduce fiecare km. Si eu, cand am trecut de la GTR la K, analizand datele de pe hartie, m-am gandit ca poate nu merita. Plecand cu ea in Alpi, cu fiecare km facut mi-am dat seama de avantajele aduse de fiecare detaliu in parte: cat de bine franeaza la sarcina maxima, cum te protejeaza de ploaie, cat de important e marche arriere-ul, cat de simplu e sa nu mai ai chei la coburi s.a.m.d. Pot spune ca abia dupa vreo 3 luni mi-am dat cu adevarat seama de progresul castigat. Concluzia: trecand peste costuri si alte eventuale carcoteli, atunci cand mergi cu asa ceva, simti ca esti regele soselei.
  12. Inteleg ca ai un BMW, masina sau moto, care e pe butuci si ai venit sa-ti versi frustrarea aici. Sau visezi sa ai un BMW cu care sa mergi la garantie. Asta e avantajul net-ului, orice neica nimeni se poate da mare expert si vice -versa - vezi topicul cu vigneta Oxigen. Nu neg faptul ca exista probleme la BMW care nu puteau fi concepute acum 20 de ani, e consecinta faptului ca firmele au inceput sa fie conduse de contabili, nu de ingineri.
  13. Eu ma bucur ca suntem o sursa de distractie pentru tine, pina la urma e si asta un lucru bun. Daca nu stiai de fenomenul asta, valabil, de exemplu, si la aerul conditionat auto, totusi eu zic ca, in afara de divertisment, sa mai bagi la creier niste chestii. Pe de alta parte, inteleg ca daca te-ai abonat la acest topic, te intereseaza subiectul, adica ai cam face pe dracu'n patru sa ai si tu asa o bijuterie. Strugurii fiind acri, ai ales varianta misto-ului, nu e nici o problema, e un forum liber.
  14. Explicatia a fost ca se mai intampla. Oricum, nu a fost ceva care sa ma impiedice sa circul. A aparut o usoara supurare si am gasit picaturi albastre pe protectia esapamentului. Nu am sesizat o scadere de nivel in vasul de expansiune. La Kawasaki, daca statea mai mult de 1 saptamana la temperatura sub 10 grade, gaseam pe jos antigel. La ei explicatia a fost ca toate fac asa si nu trebuie inlocuit nimic.
×
×
  • Create New...