sparco_alex Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 (editat) Am un prieten cu o Cagiva si ia plesnit pistonul(s-a facut o gaura in mijoc...parca ar fi facuta cu autogenu).A luat cilindru(bucsat din cate mi-a zis el) si piston. Ce trebuie sa faca cand schimba setul? Cum se rodeaza? Niste sfaturi? Editat Mai 27, 2013 de sparco_alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Rodajul e stilul de mers .... Mai concret ... Cat de o mana sigura ... adica un mester ... nu ar fi rau de apelat. De rodaj .. ti-am mai explicat pe un topic de al tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 gaura aia din mijloc a aparut de la amestec sarac. deci degeaba schimba setul ca o sa i se intample iar. trebuie fauta si carburatia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 ...sau bujie nepotrivita mare branza nu-i de facut, pune-i ulei de amestec bun (peste 100ron/litru) si da-i span. daca ai pompa de ulei de amestec JOS CU EA!!!! faci amestecul direct in rezervor, stiu, e mai mazgalita treaba dar macar sti ca ai ungerea calumea. atentie la bujie(ce cod recomanda producatorul) si la carburatie. de asemenea verifica simeringurile de la ambielaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Shiiit, e nasoala treaba asta. Intr-adevar, e de la amestecul sarac. Si eu am patit asta. (De vreo 3 ori...) Verifica si carburatia, si pompa de ulei (banuiesc ca are). Si verifica si uleiul, sa fie ulei bun, nu dinala cu 5 lei/ 10 litri. Eventual, pana o pui la punct, pana ii faci rodajul, baga-i si niste ulei in benzina. Nu foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sparco_alex Postat Mai 27, 2013 Autor Share Postat Mai 27, 2013 Carburatorul l-am curatat.Cum trebuie reglat corect? Ulei numai MOTUL 710 si chiar cateodata MOTUL 800 direct in ulei(ceea ce in ultimul timp nu prea a primit). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 cel mai bine va duceti la mecanic. crede-ma, e mai ieftin per total! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Carburatorul l-am curatat.Cum trebuie reglat corect? nu poate fi explicat usor mai ales ca este o motocicleta nepopulara, cel mai bine cauti manualul mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 daca era lipsa de ulei in amestec gripa, daca era ulei insuficient cala si vedeai clar urmele pe fusta pistonului performance solutions a spus clar si corect ca este amestec sarac dupa parerea mea chiar foarte sarac(dar treaba asta trebuia sa o simti la felul cum trage motorul) am patit sa imi topeasca electrozii de la bujie din cauza amestecului dar sa imi gaureasca pistonul nu ma gandesc la calitatea pistonului, o fi china?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sparco_alex Postat Mai 30, 2013 Autor Share Postat Mai 30, 2013 Era Germania...destul de bun... Erau si urme pe fusta pistonului...chiar zgarieturi adanci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.