Admin Smokey Postat Mai 5, 2004 Admin Share Postat Mai 5, 2004 Baiazid, e OK c-ai postat si e OK ca te "certam". Altii care nu au curajul vor vedea ce-ai patit si-si vor recunoaste propriile greseli, la fel cum isi vor recunoaste probabil propriile argumente. Poate asa vor fi mai putine accidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin Postat Mai 5, 2004 Share Postat Mai 5, 2004 Chiar vroiam sa mentionez, toti au sarit in capul lui Baiazid... Omu a inteles si-a facut autocritica, acuma putem sa ne vedem linistiti de berile noastre reci. Si daca tot e treaba de safety, uite un link: (luat de pe alt forum) http://www.fema.kaalium.com/safety/interaction.htm citez: "Collision-avoidance skills Under certain, favourable circumstances, motorcyclists may avoid a collision if mastering effective collision avoidance techniques, such as emergency braking and swerving. The retrospective amendments to the 2nd EC Driving Licence Directive requires braking and swerving exercises to be included in motorcycle licence test. In real life, however, effective emergency collision-avoidance manoeuvres are among the most demanding vehicle operations a motorcyclist can perform, especially in wet conditions, requiring lots of practice and experience. FEMA recognizes that basic collision-avoidance techniques should be part of basic rider training. However, experienced based knowledge shows that such manoeuvres are extremely difficult to utilise in real-life situations, particularly for inexperienced, novice riders. Emergency braking and swerving training should always be practised in designated areas and not on public roads." Sper ca in curand sa bage si la noi directiva asta in legislatie (collision - avoidance). Sorin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 5, 2004 Autor Share Postat Mai 5, 2004 Va dati seama ca nu m-am suparat pe voi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Mai 5, 2004 Share Postat Mai 5, 2004 man, si eu era sa o comit.. acu sincer, ma mananca!! veneam la munca si aveam vreo 60.. vad cum ala din fata pune frana brusc si.... am evitat cu doua inclinari a la supermoto insa ideea e ca ala a oprit la o trecere pe care eu din spate nu aveam cum s-o vad. Frana ioc asa ca am trecut razant prin fata stimatului pieton si pe langa ala. cert e ca am fost norocos pt ca primul instinct a fost sa ma inclin dreapta tare fiindca era liber in fata, in stanga fiind masini. Singurul lucru de care n-am mai avut timp a fost sa ma asigur daca venea ceva din spate!! inca sunt uimit de ce instinct am avut si de faptul ca m-am inclinat pana cand am ras cu varful de la bocanc asfaltul! si bineinteles blana... ciudat! in mod normal ar fi trb sa franez.. daca faceam asta ajungea insa dacia sa aiba motor boxer.. ptiu. nu-i bine cand imi merge in 2 pistoane!! .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Mai 5, 2004 Share Postat Mai 5, 2004 Bun reflex, Demostene! Cand am inceput sa merg pe motor, am observat destul de repede ca "frana blana", ca la conserva, nu e o solutie prea sigura... Cand mi-am intrebat prietenii mai experimentati cum fac sa franez blana si sa raman calare in siguranta, mi-au spus ca la moto e putin altfel: tre' sa eviti sa te pui singur in situatia de "frana blana". Adica sa conduci astfel incat sa n-ai nevoie. Adica mult mai preventiv decat la conserva. Si daca cei din fata ta sau de langa tine franeaza, atunci sigur au un motiv, deci franezi clar si tu, chiar daca nu vezi motivul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daniel Postat Mai 5, 2004 Share Postat Mai 5, 2004 ma, ar merge si frana blana, insa s-o incepi cu spatele, si apoi cu frana pe fata, ca altfel sigur o iei pe aratura peste ghidon. la aprilia si la rd-ul meu merge ca-s usurele, insa am incercat si pe un fzr mare si greu rau de tot si ala nu prea il mai poti controla la o frana in blana.. cred ca depinde de cat de mare esti si cat de mare e si motocicleta.. una e sa pui frana avand 100kg sub tine si alta e sa pui frana cu 180 sau 200 de kg sub tine.. si inca ceva, o poti baga imediat intr-o viteza inferioara, sa ai si frana de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Mai 7, 2004 Share Postat Mai 7, 2004 Omule,e bine ca ai scapat intreg. Faptul ca ai mers prudent(120) ti-a salvat viata. Oricum nu e o vitreza prea mare la ce frane are Niprul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.