silencer Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 salutari. am pus mana pe un rm 125.. cu rugina de pe discuri, lant si pinioane ma descurc dar de aici incolo sunt cam pierdut. prima faza, amestecul. am inteles bine ca 25ml de ulei pe litru de benzina e un raport corect. gresesc? a doua faza, pornirea. n-am mai pus mana pe un 2T. am apasat si eu de 2-3 ori pedala aia sa vad care-i feeling-ul dar nu m-am lamurit de nimic. sunt convins ca tre s-o pornesti intr-un anume mod. soc-ul tras, cateva pedale scurte si pe urma ii dai de parca vrei sa rupi pedala. bun, teoria nu e clara, any tips? de la cum te joci cu socul pana la cat(daca) trebuie sa deschizi gazul cand sari pe pedala. si cel mai important, ca sigur o sa se intample.. ce faci dupa ce o ineci? cu puterea m-am lamurit, o sa se ridice de fata foarte usor(mai ales la greutatea mea).. aici o sa va raspund dupa wk asta daca sunt deja in gips sau nu. pt ca am echipament de strada, deci n-am niste cizme serioase, o sa incerc sa stau in banca mea.. o sa ma dau cu ea pe drum de pamant, pe la tara, nu-s dealuri, nu-s vai, e destul de plana geografia pe acolo. deci, dati in mine cu informatii sau injuraturi ca le primesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrome Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 In primul rand la cum arata trebuie schimbata bujia sigur , dupa aceea cu amestecul e usor ai inteles bine raportul dar acuma cred ca nu stai cu seringa dupa tine un capacel de la sticla de ulei la litru , la pornire ii dai cateva pedale in gol fara contact dupa ii pui contactul si ii dai o pedala serioasa , daca nu merge tragi putin de gaz in timp ce dai la pedala dar sa nu tragi maxim numai putin cat sa ia benzina ca probabil de la atata stat nu mai are benzina in carburator si nici pe furtune . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 salutari. am pus mana pe un rm 125.. cu rugina de pe discuri, lant si pinioane ma descurc dar de aici incolo sunt cam pierdut. prima faza, amestecul. am inteles bine ca 25ml de ulei pe litru de benzina e un raport corect. gresesc? - 20 ml ar trebui sa fie de ajuns ( 1:50 ) a doua faza, pornirea. n-am mai pus mana pe un 2T. am apasat si eu de 2-3 ori pedala aia sa vad care-i feeling-ul dar nu m-am lamurit de nimic. sunt convins ca tre s-o pornesti intr-un anume mod. soc-ul tras, cateva pedale scurte si pe urma ii dai de parca vrei sa rupi pedala. bun, teoria nu e clara, any tips? de la cum te joci cu socul pana la cat(daca) trebuie sa deschizi gazul cand sari pe pedala. si cel mai important, ca sigur o sa se intample.. ce faci dupa ce o ineci? -cel mai bine ar fi sa ii pui o bujie nou , in rest nu e nici o shmecherie , daca e reglat bine si nu e frig afara ar trebui sa o ia lejer(dai normal la pedala ,tare , dar nu ca si cum ai vrea sa o omori, fara sa dai aiurea la pedala de 2-3-7 ori si dupa acea dat tare ) si fara shoc tras , daca nu vrea asa , cu shocu tras. Indicat ar fi sa ii cureti si filtrul de aer In primul rand la cum arata trebuie schimbata bujia sigur , dupa aceea cu amestecul e usor ai inteles bine raportul dar acuma cred ca nu stai cu seringa dupa tine un capacel de la sticla de ulei la litru , la pornire ii dai cateva pedale in gol fara contact dupa ii pui contactul si ii dai o pedala serioasa , daca nu merge tragi putin de gaz in timp ce dai la pedala dar sa nu tragi maxim numai putin cat sa ia benzina ca probabil de la atata stat nu mai are benzina in carburator si nici pe furtune . este motor de cross , nu are contact , si daca vrei sa se umple furtunele de benzina inclini motorul pe o parte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lae Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Salut amestecul intre 2 si 4 la suta.(20 -40 ml la litru).un capacel are cam 20 ml cum a scris Chrome. Pornirea canda e rece :1 trage-i socul 2.da la pedala fara sa o ambalezi pana da un semn ca vrea sa o ia.da- i sanatos nu incet 3 baga-i socul 4 da-i pedala cu incredere 5.eventual o ambalezi un pic. 6 nu o ambala cu socul tras ca se ineaca Cand e calda: fara soc o ambalezi si ii dai la pedala atat dupa cum arata ar trebui spalat un pic carburatorul.ia un spray de carb.incearca sa scoti capacul de sub carburator (unde e jiglerul principal si plutitorul).slabesti carburatoul si il invarti spre partea unde ai mai mult acces. Si pe bujie poti sa dai cu spray de carb . Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fakestrike Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Salut, frumoasa jucaria sa o stapanesti sanatos , cam la cat te-a dus distractia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrome Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Mda nu am stiut ca cele de cross nu au contact pe ce am pus eu mana avea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Mai 30, 2013 Autor Share Postat Mai 30, 2013 Salut, frumoasa jucaria sa o stapanesti sanatos , cam la cat te-a dus distractia? e cam de imprumut.. dupa cum se vede din starea ei, mobra sta de ceva timp. e a unui tovaras, a vandut-o unei tovarase, gagiul ei si-a rupt genunchiul la prima tura si de atunci(asta toamna) statea sub un acoperis pana luni cand am luat-o. m-am enervat tare sa vad o sursa asa misto de distractie cum se distruge stand degeaba.. am luat-o sa am grija ca nu se distruge mai tare si sa incerc si eu distractia asta cu mersul pe camp. ma asteptam sa fie mai ok inainte sa o vad... abia ce am reusit s-o misc la cum era lantul ala.. e intins dar plin plin plin de rugina. vedem daca trebuie schimbat. o alta chestie care am observat-o dar n-am apucat sa analizez mai multe. am bagat a'ntaia si strans ambreiajul, mobra nu se misca. scos pe neutru, se misca.. suspectez si cablul de ambreiaj, ori rupt cu totul, ori trebuie reglat. o sa ma inarmez cu spray de frana, pt rugina de pe discuri, lant si cadru si cu un spray de carb pt bujie si carb. daca-mi trebuie si o bujie, vad atunci de care si de unde o iau. recomandari de ulei(ca tot se practica pe forum)? de la brand pana la sintetic sau nu, ce stiti ca isi face treaba, cu ala incep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Mda nu am stiut ca cele de cross nu au contact pe ce am pus eu mana avea Ori ala nu era contact, ori moto nu era de cross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrome Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Era cross dar am impresia ca era ceva chinezarie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Aha. Deci nu se putea castiga nici un Grand Prix cu el. Deci nu era cross. Era o macheta. Spre deosebire de acest RM125... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrome Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Nu am comparat + ca nu ma contrazic ca nu ma prea pricep la cross`uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 De unde esti? daca din cluj, iti dau eu o bujie de la primul meu motor .... un rm125. hm, poate si ceva plastice . daca ai carburator curat, benzina proaspata si bujie ok porneste la sfert de pedala. amestecul fa-l de cel mult 20 ml/l. in manual scrie mai mult daaaar vei sta tu toata ziua cu mana in gaz maxim ca la un concurs de motocross? vei manca bujia in no time, crede-ma. cand ai inecat-o din oaresce motive inchizi benzina, o inclini intr-o parte sa iasa surplusul, gaz maxim dai sanatos 20 pedale, dai drumul la benzina, inclini ca sa aduci benzina in carburator, gaz normal si pedala. e un motor foarte ok daca il intretii. sa ai bafta de el la rece niciodata n-am tras de gaz dar porneam cu socul tras dupa ce pornea il bagam la loc si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Mai 31, 2013 Autor Share Postat Mai 31, 2013 sunt din bucuresti. aparent o sa am ocazia sa fac mudorcross la cum ploua pe aici. in rest, m-ati cam lamurit. imi pare rau ca n-am verificat bujia inainte sa bag mobra in garaj. as fi stiut o treaba sigur. o sa revin cu feedback sambata sau duminica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Iunie 1, 2013 Autor Share Postat Iunie 1, 2013 am aflat azi cum arata un rm fara carene si rezervor si cum se da jos bujia cu o cheie de dacie(prea lunga). lantul si-a recapatat din flexibilitate dupa mult spray de frane si lubrifiant. dupa prima pornire a plecat de fiecare data dupa 2-3 pedale, tind sa cred ca mai mult din cauza (lipsei) skillului, spre sfarsitul zilei reuseam s-o pornesc din prima. nu pot sa o pornesc bagata in viteza. e de la ambreiaj sau asa e setata? dau vina pe entuziasm pentru pana de benzina de la mijlocul zilei si, am reusit s-o culc cu fata in noroi, nimic spectaculos. nu am reusit sa ridic fata din greseala, mi s-a parut chiar controlabila puterea, probabil nu am tras destul de gaz? trebuie sa merg mai in blana pentru binele motorului? spre sfarsitul zilei deja aveam numai sunetul motorului in cap, mobra asta pare sa aiba constant chef de mers mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Iunie 1, 2013 Autor Share Postat Iunie 1, 2013 De unde esti? daca din cluj, iti dau eu o bujie de la primul meu motor .... un rm125. hm, poate si ceva plastice . daca ai carburator curat, benzina proaspata si bujie ok porneste la sfert de pedala. amestecul fa-l de cel mult 20 ml/l. in manual scrie mai mult daaaar vei sta tu toata ziua cu mana in gaz maxim ca la un concurs de motocross? vei manca bujia in no time, crede-ma. cand ai inecat-o din oaresce motive inchizi benzina, o inclini intr-o parte sa iasa surplusul, gaz maxim dai sanatos 20 pedale, dai drumul la benzina, inclini ca sa aduci benzina in carburator, gaz normal si pedala. e un motor foarte ok daca il intretii. sa ai bafta de el la rece niciodata n-am tras de gaz dar porneam cu socul tras dupa ce pornea il bagam la loc si gata i-am pus motorex cu benzina dintr-un f650, s-a facut rozalie(arata chiar bine si deja mi-era sete). a trebuit sa curat bujia inainte sa porneasca si putin choke. plasticele de pe ea arata ok, codita putin crapata si plasticul de deasupra aripii fata nu mai are toate prinderile. exceptie rugina si motorul murdar pe exterior arata ok mobra. frana spate tine cam slab dar suspensiile se simt bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 In afara de cazul in care graul este al tau, te sfatuiesc sa nu mai umbli pe ogoarele oamenilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Iunie 2, 2013 Autor Share Postat Iunie 2, 2013 nici mie nu mi-a placut dar eram inconjurat de noroaie si nu am vrut sa mai trec o data prin ele. nu se vede in poza dar drumul era la inca zece metri de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Ceva care cred ca-ti este mai folositor decat sfaturile tehnice: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 si mai merita sa citesti si ce scrie pe aici :/index.php?/topic/278745-save-the-sport-ride-stealth/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator keenon Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 offtopic: In afara de cazul in care graul este al tau, te sfatuiesc sa nu mai umbli pe ogoarele oamenilor. si eu am avut aceeasi reactie, nu de alta dar cunosc cum sta treaba cu cel care munceste pamantul si cu ce emotie sta de cand seamana pana vinde (daca vinde) Ceva care cred ca-ti este mai folositor decat sfaturile tehnice: foarte fain filmuletul si mai merita sa citesti si ce scrie pe aici :/index.php?/topic/278745-save-the-sport-ride-stealth/ exista enduristi care inca realizeaza impactul negativ dar prea putin conteaza chiar ieri din fata geamului meu au iesit la distractie dintr-un garaj doi "enduristi" "iubitori de natura" cu baraieli si ambalari la maxim gata sa topeasca toate minorele pe o raza de 500m, n-a fost o experienta auditiva placuta de vreme ce nu eram direct implicat in actiune a fost o parere, in rest... distractie placuta pe coclauri si sper sa lasati o amprenta cat mai mica prin locurile vizitate ) (asta daca chiar va place natura) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Iunie 2, 2013 Autor Share Postat Iunie 2, 2013 cum spuneam, nu m-am dus acolo sa ma dau pe ogoare dar dupa ce am trecut prin balti ca sa dau iar de balti m-am calcat putin si am intrat in grau. cred ca mai lezati v-am lasat pe voi decat graul calcat, dar o sa aflu unde ajunge productia si o sa cumpar de la ei faina, paine, ce gasesc.. cand am dat de oameni, m-am dat la o parte si am inchis gazul, la fel si cu oile si vacile. la caini am latrat putin din casca. am cam stat pe drumuri de pamant intre terenuri, si pe marginea unei balti(am vazut 2 sau 3 pescari, departati) banuiesc ca pe dealuri e mult mai distractiv. de padure nu m-am apropiat inca. urma sa intreb despre regulile mersului in afara drumului dar pana acum doar prin grau m-am simtit intrus, in rest erau doar drumuri de pamant. pe langa pescari am mers din inertie cat am putut, cat despre natura dupa ploaia de azi nu cred ca au mai ramas urmele mele pe acolo. o sa incerc cateva drumuri mai lungi dintre sate ca sa stau mai mult timp departe de oameni, fiind prima zi m-am limitat la zonele uscate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Evitarea recoltelor e si pentru protectia ta. Nu cred ca vrei sa-ti iei ciomege pe spinare de la tarani nervosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Iunie 2, 2013 Autor Share Postat Iunie 2, 2013 in timp ce dai pedale sa plece tzantzaru de pe loc.. nu, nu suna bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lae Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Salut Cred ca ai ambreiajul lipit.Motoreta zici ca a stat ceva timp Aceeasi problema a avut-o si un prieten de-al meu tot cu un rm de 125.Porneste-o pe stander cu roata din spate ridicata.Baga pe 1-ia ;trage ambreiajul ,ambaleaz-o usor si incepi sa calci frana de spate .la inceput o sa moara motorul dar nu te lasa.fii increzator. Verifica totusi si daca ai cursa la ambreiaj(trage de maneta si uita-te pe motor daca se misca levierul ala mic).Nu te apuca sa desfaci motorul aiurea. Spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Iunie 6, 2013 Autor Share Postat Iunie 6, 2013 dupa tura din wk mi-am dat seama ca usor usor trebuie sa incep sa-mi iau si echipament de off road. cum tot vroiam o casca de backup ma gandesc ca una de cross ar fi la fix, mai ales ca nu mi-a placut sa curat noroi si praf din integrala. m-am uitat la cateva si am ramas surprins de greutatea aproape la fel ca la integrale.. in mintea mea castile de cross erau mai usoare. evident caut ceva cat mai ieftin, dar nu as vrea sa arunc banii aiurea pe chestii care o sa le arunc la gunoi ca nu-s bune. ma gandeam sa incerc modelul asta, pentru inceput http://www.motociclete.com.ro/magazin/casti-lazer/enduro/mx6-octopus-1.html ieri am fost la united motors si am tras pe cap un vemar vpc de 35 de euro dar nu m-a convins. probabil isi face treaba dar eram cam intre marimi.. ceva ponturi, oferte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.