red Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 si mie imi pierde presiune acum de cand am trecut la al doilea cauciuc. La primul am mers cu 0,3 minim si era si tare, de cross acum am trecut la ef07 si in doua sapt am ajuns de la 1 la 0,3 (a stat doua sapt motocicleta fara sa fie folosita) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosfyrus Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Eu am mitas ef 07 si dupa 3 saptamani de stat pe cric n-a pierdut din presiune. Conteaza foarte mult sa fie montat cat mai bine. Oricum nu inteleg care e problema cu datul la pompa din cand in cand... Atata timp cat trebuie sa faci premixul, sa verifici suruburile, uleiul, una alta... Nu e mare lucru sa dai la pompa de 3 ori in fiecare saptamana. Eu sunt extrem de multumit de tubliss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 cu ce presiune mergi? eu incerc sa nu cobor sub 0.3, am mitas cu dunga verde si are talonul f moale, imi e frica sa nu se indoaie janta data viitoare o sa comand tot mitas EF dar cu dunga galbena, cel cu dunga verde este fenomenal pe piatra si radacini insa se toceste f repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 SI EU AM DE 2 LUNI TUBLISS SI NU AM PIERDUT ABSOLUT DELOC PRESIUNE ma dau tot pe mitas ef 07 dunga verde cu presiune 0,4...,uneori si mai putin...pe trasee hard dezumflu si pana la 0,2 nu pot sa spun ca se toceste asa repede cauciucul...ma dau saptmanal si dupa 2 luni cauziuzul inca arat f bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Subscriu, se toceste mai putin cu tubliss decat cu mousse, de exemplu. Explicatia ar fi ca la folosinta pe tubliss ating toate crampoanele, inclusiv cele laterale, iar forta se disipa intre ele, pe cand la mousse ating cu preponderenta cele din mijloc. De aceea se toceste e mijloc mult mai repede, iar pe margine ramane aproape nou. Cat despre folosirea unuia galben sau verde...depinde de trasee si de prieteni. Eu unul mai degraba prefer sa schimb cauciucul verde de 2 ori pe an si sa am grip decat sa iau unul galben pe care-l schimb odata pe an, dar sa fiu cel mai prost din clasa, sa raman tot timpul ultimul, sa fiu ajutat pe portiuni grele, eventual sa si o dau peste cap cand nu reusesc o urcare si sa-i rup manete si ghidoane. Cred ca ies mai ieftin cu un cauciuc suplimentar decat cu manete si ghidoane schimbate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 eu dupa doua sapt am pierdut toata presiunea, era pe janta )) o sa trec pe la vulcanizare sa verific presiunea la camera rosie cum am zis mai sus, la primul cauciuc nu am pierdut nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragossss Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Salut, folosesc si eu tubliss de ... vreo 15 ore ( cam 5 iesiri ). Pot sa zic ca este o investitie buna pana acum. Legat de etansietate ...eu am facut un experiment. Am folosit un cauciuc vechi ( mitas ef07 verde) care a fost folosit pe camera inainte si cu 2 rimlock-uri. Nu am avut bani sa cumpar unul nou si am zis sa incerc fiind aproape sigur ca va scapa aer ca pe siteul oficial zice clar sa folosesti unul nou . Spre surprinderea mea nu pierde aer deloc. Masor presiunea inainte de fiecare iesire si chiar si dupa 3 saptamani de stat in garaj, aceeasi 0.5 bari ma asteapta in cauciuc. Am folosit cam 200 ml de apa cu detergent de vase la montaj . Am pus-o pe toata sa fiu sigur ca totul de uns cum trebuie. Ca aderenta se simte clar diferenta intre tubliss si camera . mai ales ca am folosit acelasi cauciuc in ambele conditii, Daca nu mergi cu " vacuum" in roata, tublisul nu are cum sa se strice. Am vazut la multi prieteni cum l-au ros, dar ei incercau sa compenseze lipsa tehnicii cu desunflarea cauciucului. Pana acum cred ca e cea mai buna solutie si spun asta dupa ce am mers si cu musse si cu camera groasa/ subtire. Cica ar mai fi o solutie ..ceva musse care se unfla dar tot nu are cum sa bata tublissul la capitolul aderenta. La urmatorul cauciuc am sa folosesc foarte putina apa cu sapun si dupa montaj am de gand sa pun o solutie antipana. A mai incercat cineva si varianta asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killer_533 Postat August 9, 2016 Share Postat August 9, 2016 Se poate folosi un mousse 80/100-21'' cu un cauciuc 90/100-21'' ? Vechiul cauciuc pe fata era un GoldenTyre si avea profilul mai lat pe mijloc.. probabil ca era aplatizat de la uzura. Asta nou e un Michelin StarCross si trebuie sa apas pe mijloc cativa milimetri ca sa atinga mousse-ul. Parca am citit pe forum (nu mai gasesc) ca e OK sa folosesti un mousse mai mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sebaca Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Era vorba de spate. In nici un caz pe fata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.