mogaandrei Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Salut.Am o problema cu mobra mea,care vad ca persista.Cand merg si o tin putin peste 9000 de turatii sau peste 180 km/h ,da in nas,se aud in toba numa rateuri,apoi da sa moara motoru.Trag pe margine si o pornesc doar cu socu!porneste cred ca in 2 pistoane (dupa turatia de relantiu),dupa ce o turez putin la liber,isi revine si pot pleca iar la drum.E foarte enervant,cum am depasit ceva si am dus mobra in ture,mai merg maxim 1km si trebuie sa trag pe margine ca moare motorul.Bujiile sunt bune,filtru de aer curatat,am curatat carburatoarele (poate a mai ramas vreun jiclor pe care nu l-am vazut) ,am curatat rezervorul si sita de la pompa de benzina.Stiti careva ce poate sa aiba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 poate sunt furtunele prin care trece benzina catre carburatoare, se gatuiesc cand sunt vechi si obstructioneaza fluxul de gaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 probabil iti zice sa o lasi mai incet ca se termina autostrada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mogaandrei Postat Iunie 3, 2013 Autor Share Postat Iunie 3, 2013 probabil iti zice sa o lasi mai incet ca se termina autostrada nu merg tare de fel,dar ma incurca rau cand depasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 zilele trecute am patit la fel cu iapa mea. Problema a fost apa si mizerie in benzina. Am curatat tot ce se putea si acum merge lin. Incearca asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mogaandrei Postat Iunie 3, 2013 Autor Share Postat Iunie 3, 2013 tot timpul imi face la fel.de curatat am curatat tot ce se putea,cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Schimba tot ce e furtunas de cauciuc, inclusiv vaccumul... Din cat mai stiu eu din era carburatiei, pe tank e o supapa care deschide benzina catre din tank catre carburator. Ea e controlata de vaccumul creat de pistoane. Cand nu ai vaccum suficient, probabil supapa nu da drumul la suficienta benzina catre carb. Si ti se usuca carburatoarele cand turezi...si vrei "puteri" Are niste ani. Mergi la priceputi. zile bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 astea imi miros a probleme de electrica (contacte oxidate, daca nu CDI e pe duca), totusi verifica si schimba ce au zis colegii in postarile anterioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mogaandrei Postat Iunie 3, 2013 Autor Share Postat Iunie 3, 2013 ok.am sa incerc cele mentionate de voi.multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 (editat) salut!am avut srad si am patiti la fel!carburatoarele sunt suta la suta!nu le-ai curatat calumea!dute la cineva sa le curete cum trebuie!exact aceleasi simptome aveam si eu!si m-am chinuit cu furtunase cu sita de la pompa cu toate!dule la mecanic sa le faca frumoase Editat Iunie 3, 2013 de crbl69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mogaandrei Postat Iunie 3, 2013 Autor Share Postat Iunie 3, 2013 perfect ! iti multumesc si tie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator cucu2oo1 Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Vezi sa nu fie sarita distributia motorului de la punct .. am patit la fel .. numai ca la mine dadea in nas si apoi isi revenea ... imi intrerupea in turatii mari incepea cu cateva suturi undeva intre 6-8 mii si apoi nu mai puteam sa urc pana peste 11 mii .. am un CBR 600rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 (editat) e carburatia,asa am patit si eu,dute la meserias sa iti faca carburatia nu o sa regreti "cucu2oo1-noi vorbim aici de Suzuki nu de Honda Editat Iunie 3, 2013 de c0sminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AndreiCostea Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Nu carburatia e de vina (cred) ca-ti merge motorul in 2 pistoane. Bobinele de inductie/contacte/pipe/cabluri/CDI si alte belee electrice pot cauza asta (zic eu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mogaandrei Postat Iunie 4, 2013 Autor Share Postat Iunie 4, 2013 va multumesc pentru sfaturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Despre ce motor este vorba?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mogaandrei Postat Iunie 4, 2013 Autor Share Postat Iunie 4, 2013 gsx-r 600 srad (`98) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_Gabriel Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Asa ii facea la un prieten tot de la 180 si se gatuia un furtunas, verifica eventual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 gsx-r 600 srad (`98) Si eu cred ca-i robinetul vacuumatic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mogaandrei Postat Iunie 5, 2013 Autor Share Postat Iunie 5, 2013 va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Gulea Alexandru Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 hmmm succes cu mobra si eu am avut un srad la fel dar nu mi-a facut de loc probleme ... succes si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mogaandrei Postat Iunie 8, 2013 Autor Share Postat Iunie 8, 2013 va multumesc tuturor! azi am schimbat furtunul de vacuum (cred) si se pare ca de acolo a fost problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 ai trecut de 180?ieri am iesit la plimbare pana la iasi.si nu vroia sa treaca de 180(am pus un cauciuc 190.55.17) doar ca nu am probleme cu ea ,ca merge in 2 sau ma obliga sa opresc ca sa o repornesc,merge foarte bine,doar ca nu vroia sa treaca de 180..o sa schimb si eu furtunele ca nu cred ca au fost schimbate vrodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Astia care pomeniti de CDI, de electrice sau de alte alea - nu mai dati sfaturi aiurea! Pe bune! Este in primul rand simptom de lipsa de benzina! D-aia porneste in 2 pistoane cand porneste, si apoi isi revine dupa ce si-a tras benzina suficienta.... Deci pe undeva pe drum ceva nu isi face treaba iar cand e nevoie sa "haleasca" benzina, sistemul de alimentare nu face fatza pur si simplu. Deci furtunaraie, vacuum-uri, nu stiu sigur daca cumva SRAD-ul ala nu are cumva si pompa de benzina, mi-e lene sa ma uit intr-un manual dar recomand posesorului sa downloadeze manualul de service, sa se uite la partea de alimentare si sa vada daca are sau nu, apoi verificat tot sistemul de alimentare de la cap la coada sa nu fie infundat, sa mearga tot cum trebuie. E ceva enervant dar usor rezolvabil. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 da are pompa de benzina si o supapa vacumatrica care este actionata in timpul mersului,verificarea pompei poate sa se verifice,nush cati litri trebuie sa bage pe minut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.