Sari la conținut

cu ce curat pistonasele de frana?


Postări Recomandate

daca au oxizi sau rugina, eu le-am "luat" cu smirgel de 2000, daca au doar mazga sau mizerie, wd40 si frecat bine c-o carpa.

 

spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se atinge smirghel de ele, au o depunere anti-coroziune.

daca au ajuns sa aiba acele pete negre nu prea scapi decit cu unele noi.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unge-le cu lichid de frina inainte sa le bagi. eu am facut operatia de citeva ori, de fiecare data au intrat fara probleme.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu neaparat cu lichid de frana, poi sa le ungi si cu putina vaselina, chiar e indicat, inainte de montare. Exista o vaselina speciala dar merge si cu cea uzuala, nu se intampla nimic.

De curatat se curata cu apa sau cu ceva degresant, fara smirghel si alte prostii. Cu carpa, cu unghia, dar nu cu smirghel. Daca deja ai ajuns la faza cu smirghelul nu stiu cat o sa mai etanseze dupa, desi nu e o regula. Depinde mult unde e zgarietura.

Daca dai cu smirghel, da circular, in nici un caz pe lungimea lui, pe directia lui normala de miscare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Brake cleaner (alcool izopropilic) si carpa...daca nu se ia atunci carpa + pasta dinti sau carpa + axion (pasta) si apa calda ...dupa... din belsug ..........smirghel de 2000-3000 este ultima solutie

ATENTIE curata si etrierul

Editat de Edgji
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

B.B is right...este o vaselina speciala pentru montare pompa/etrieri etc...are cred aceeasi compozitie chimica ca a lichidului doar ca e mai vascoasa si pistonasele intra ca in unt in locasurile lor..eu am primit-o cu un kit de reparatie pompa...si e mondiala...cu lichid de frana o s ate chinui si poate si pisti garniturile..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

clar, fara vaselina aia nu exista sa mearga, absolut toti oamenii care au servisat frine au folosit. lichidul de frina e uleios si intra inapoi fara vreun efort. am facut treaba asta si la frina fata si la cea spate la doua modele diferite de etriere.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

clar, fara vaselina aia nu exista sa mearga, absolut toti oamenii care au servisat frine au folosit. lichidul de frina e uleios si intra inapoi fara vreun efort. am facut treaba asta si la frina fata si la cea spate la doua modele diferite de etriere.

era vorba de garnituri noi...si eu mi-am montat si cu lichid merge foarte greu si se pot rupe...merge si asa..eu ziceam de vaselina aia.....ce sa faci...e greu cu astia..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care imi raspunde la intrebarea de mai sus va rog

 

daca nu vrei asa, poti lua direct pistonasele. se gasesc si nu sunt scumpe. http://www.motomike.eu/autonet/category/10700000000/vehicle/51078/article/141732 gasesti si mai ieftin, dar ca idee..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

is puse pe motor deja ,problema e ca nu se intareste maneta oricat las aerisi ,cred ca e uzata pompa ..

ai maneta de frana stock?

sigur nu "rasufla" pe la vreun banjo bolt?

vezi ca simptomul "nu se intareste maneta" nu e egal cu pompa uzata!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cei care se panicheaza "oh!nu da cu smirghel ca se duce naibii" ... cu smirghel de 2000+apa se da luciu lacului de pe vopsea; si iese de-ti faci freza-n el. Daca se citea cu atentie, recomandam smirghel in cazul in care e rugina sau oxid. Incearca pe juma' de piston si vezi diferenta: partea polishata e lucioasa pe cand cea frecata cu te miri ce substante e matuita si plina de rizuri. Incearca-le pe rand si vezi ce-ti iese cel mai bine, tine in final si de mana fiecaruia la chestii de genul asta.

Succes,

 

P.S.- eu am "tratat" cu smirghel pistonasele de frana si nu au nici pe naibii chiar dupa mai bine de 3 ani; socoteste tu de aici incolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu neaparat cu lichid de frana, poi sa le ungi si cu putina vaselina, chiar e indicat, inainte de montare. Exista o vaselina speciala dar merge si cu cea uzuala, nu se intampla nimic.

Vaselina uzuala e produsa din petrol. Garniturile de frana nu trebuie sa intre in contact cu niciun produs petrolier, fie si WD40 pentru ca se umfla. Stiu ca exista o vaselina speciala alba. Am vazut cilindri de frana auto care din fabrica veneau cu asa ceva pe ei. Eu niciodata n-am folosit altceva decat lichid de frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...