Black_wolf Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Vaselina uzuala e produsa din petrol. Garniturile de frana nu trebuie sa intre in contact cu niciun produs petrolier, fie si WD40 pentru ca se umfla. Stiu ca exista o vaselina speciala alba. Am vazut cilindri de frana auto care din fabrica veneau cu asa ceva pe ei. Eu niciodata n-am folosit altceva decat lichid de frana. de exemplu la kit ul de reparatie etrieri vasilica care a venit din fabrica este ROZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 nu rasufla, frana am dar maneta merge pana in capatul cursei .si de ce nu ar fi din pompa? poate e uzat ceva pe acolo si nu mai face perisune cum trebuie Nu aerisesti tu cum trebuie, incearca sa aerisesti si sus la pompa pe ghidon, daca nu exista aerisitor fa-o pe la surubul furtunului. Pune 50 de carpe dedesubt sa nu dai lichid pe carene. Daca dai din greseala da cu apa imediat. Dupa ce aerisesti spala zona cu apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 (editat) de exemplu la kit ul de reparatie etrieri vasilica care a venit din fabrica este ROZ Io am niste vasilina neagra, habar nu am din ce-i facuta, am pus cu succes pe garnituri la etrieri si n-a explodat nici unul. Odata, intr-un kit de reparatie etrier mi-a venit un pliculet cu vasilina .. gri-alba. Editat Iunie 19, 2013 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 nu rasufla, frana am dar maneta merge pana in capatul cursei .si de ce nu ar fi din pompa? poate e uzat ceva pe acolo si nu mai face perisune cum trebuie de exemplu eu am montat dupa servisarea completa a franelor (la circa 2 saptamani) o pereche de manete aftermarket. surpriza a fost imensa cand dupa 7 ore de munca la frine nu reuseam sa amorsez instalatia de frinare(care avea tot nou in ea ) cauza = maneta de frana nou montata tinea pompa "atacata".nu mult dar suficient sa nu functioneze in parametri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 (editat) De ce e nevoie sa transformati orice banalitate in "rocket science"? Pistonasele se pot curata fara probleme cu smirghel f fin si apa. Apa poate sa fie inlocuita cu vesnicul Detartrant, care inmoaie rugina si depunerile, cu conditia sa fie clatit bine dupa. Acum depinde si cat de mult a mancat rugina din metal... gaurile nu se pot "repara". La montaj poti pune fara probleme f putina vaselina pe marginea pistonasului. Cand zic f putina, ma refer la o cantitate infima, cat sa alunece metalul pe cauciucul nou al garniturilor. De mai multi ani am folosit vaselina clasica galbuie si nu a avut nici o garnitura nimic. Intr-adevar, la garniturile de frana e indicata vaselina din seu de oaie (fara gluma), de culoare alba, dar asta nu inseamna ca cea obisnuita nu e ok. Sa fim seriosi, daca garniturile alea rezista la lichidul de frana, care stim toti ca ataca tot ce prinde... o sa le distruga vaselina? @B.B aia neagra cred ca e vaselina grafitata, de obicei se foloseste la planetare, roti dintate etc. Editat Iunie 19, 2013 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alf 08 Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Vad ca nu a zis nimeni de curatarea canalelor in care se aseaza garniturile pistonaselor. Cu timpul se formeaza oxizi, depuneri &stuff care forteaza pistonul sa nu mai culiseze normal (usor). Bineinteles, canalele respective se curata tot cu un bat gen brad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Alea-s by default. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Iunie 19, 2013 Autor Share Postat Iunie 19, 2013 alea le-am curatat cu o surubelnita ca era plin de oxid acolo nu aveam ce face cu batu de brad.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 (editat) merge cu un inbus. si daca zgirii o tira santul unde sta exteriorul garniturilor, ce se intimpla? . . . nimic. Editat Iunie 19, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.