Sari la conținut

cu ce curat pistonasele de frana?


Postări Recomandate

Vaselina uzuala e produsa din petrol. Garniturile de frana nu trebuie sa intre in contact cu niciun produs petrolier, fie si WD40 pentru ca se umfla. Stiu ca exista o vaselina speciala alba. Am vazut cilindri de frana auto care din fabrica veneau cu asa ceva pe ei. Eu niciodata n-am folosit altceva decat lichid de frana.

de exemplu la kit ul de reparatie etrieri vasilica care a venit din fabrica este ROZ :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu rasufla, frana am dar maneta merge pana in capatul cursei .si de ce nu ar fi din pompa? poate e uzat ceva pe acolo si nu mai face perisune cum trebuie

 

Nu aerisesti tu cum trebuie, incearca sa aerisesti si sus la pompa pe ghidon, daca nu exista aerisitor fa-o pe la surubul furtunului. Pune 50 de carpe dedesubt sa nu dai lichid pe carene. Daca dai din greseala da cu apa imediat. Dupa ce aerisesti spala zona cu apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de exemplu la kit ul de reparatie etrieri vasilica care a venit din fabrica este ROZ :)

 

Io am niste vasilina neagra, habar nu am din ce-i facuta, am pus cu succes pe garnituri la etrieri si n-a explodat nici unul. :huh:

Odata, intr-un kit de reparatie etrier mi-a venit un pliculet cu vasilina .. gri-alba. :huh:

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu rasufla, frana am dar maneta merge pana in capatul cursei .si de ce nu ar fi din pompa? poate e uzat ceva pe acolo si nu mai face perisune cum trebuie

de exemplu eu am montat dupa servisarea completa a franelor (la circa 2 saptamani) o pereche de manete aftermarket.

surpriza a fost imensa cand dupa 7 ore de munca la frine nu reuseam sa amorsez instalatia de frinare(care avea tot nou in ea )

cauza = maneta de frana nou montata tinea pompa "atacata".nu mult dar suficient sa nu functioneze in parametri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce e nevoie sa transformati orice banalitate in "rocket science"? Pistonasele se pot curata fara probleme cu smirghel f fin si apa. Apa poate sa fie inlocuita cu vesnicul Detartrant, care inmoaie rugina si depunerile, cu conditia sa fie clatit bine dupa.

Acum depinde si cat de mult a mancat rugina din metal... gaurile nu se pot "repara".

La montaj poti pune fara probleme f putina vaselina pe marginea pistonasului. Cand zic f putina, ma refer la o cantitate infima, cat sa alunece metalul pe cauciucul nou al garniturilor. De mai multi ani am folosit vaselina clasica galbuie si nu a avut nici o garnitura nimic.

Intr-adevar, la garniturile de frana e indicata vaselina din seu de oaie (fara gluma), de culoare alba, dar asta nu inseamna ca cea obisnuita nu e ok. Sa fim seriosi, daca garniturile alea rezista la lichidul de frana, care stim toti ca ataca tot ce prinde... o sa le distruga vaselina?

@B.B aia neagra cred ca e vaselina grafitata, de obicei se foloseste la planetare, roti dintate etc.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca nu a zis nimeni de curatarea canalelor in care se aseaza garniturile pistonaselor. Cu timpul se formeaza oxizi, depuneri &stuff care forteaza pistonul sa nu mai culiseze normal (usor). Bineinteles, canalele respective se curata tot cu un bat gen brad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...