Ady929 Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Va sal..am un k1 de 600..nu-s f inalt..170...as vrea sa-l cobor un pic mai jos...cativa cm...ar merge?sa comprim arcul?spate?ast pareri..o seara buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Da . Du-te la service nu ,,mesteri'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 N-are nevoie neaparată de vreun mare mecanic ca să mai slăbească puțin suspensia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 arcul este comprimat de greutatea ta. poti doar sa-l detensionezi(preload) insa, fara pietoni pe ea, motocicleta va fi la fel de inalta. diferenta va fi in cazul unui pilot greu, care va face ca arcul spate sa se comprime mai mult. alte metode de coborare din fabrica nu exista. aftermarket se umbla la prinderea ansamblului arc-amortizor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 totusi, la aceeasi inaltime de 1,7 m am descoperit ca doar motocicletele inalte (enduro, adventure) imi pun probleme. ajung bine la r6, cbr f4, sv 650, cb 500, gs 500, zx6r, er-6, tdm(generatie mai veche) - cam orice stradal. nu ajung la nici un enduro, nu ajung la gs 1200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Bineinteles ca se poate, prin inlocuirea "dogbones" (parghiile ce formeaza articulatia suspensiei spate). Exemplu http://www.bikedivision.com/suzuki-lowering-kits.html Dezavantajul ca vei pierde din manevrabilitate... dar vei castiga stabilitate pe drept la viteze mari. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 ,,Chivu'' - vezi mai sus... La asta ma refeream nu la .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Zenklawa Garage Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Va sal..am un k1 de 600..nu-s f inalt..170...as vrea sa-l cobor un pic mai jos...cativa cm...ar merge?sa comprim arcul?spate?ast pareri..o seara buna! Se poate monta kit de coborare pentru modelul tau. O sa.ti dam oferta pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Bineinteles ca se poate, prin inlocuirea "dogbones" (parghiile ce formeaza articulatia suspensiei spate). Exemplu http://www.bikedivision.com/suzuki-lowering-kits.html Dezavantajul ca vei pierde din manevrabilitate... dar vei castiga stabilitate pe drept la viteze mari. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Va sal..am un k1 de 600..nu-s f inalt..170...as vrea sa-l cobor un pic mai jos...cativa cm...ar merge?sa comprim arcul?spate?ast pareri..o seara buna! Nu cobori spatele. Ii strici bicicleta. E suficient sa poti pune varful piciorului jos. Imi e sa nu te sperii dar e mult mai jucausa K1-K3 cu spatele ridicat 4-7 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 La 1,70 nu ai nici o problema cu inaltimea motocicletei, ajungi cu ambele picioare jos destul de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.