crazyzly Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Salutari!Am si eu o mica (sper...) problema cu contactul. Am un F650 clasic din 96.Ieri am fost cu prietenii la o tura si am ajuns acasa pe ploaie.Atunci au inceput problemele: cand am intors ghidonul spre stanga, nu mai aveam curent, se oprea motorul. Dar cand am redresat ghidonul, am avutt iarasi curent.Am crezut, ca s-a infiltrat undeva apa si din aceasta cauza am problemele acestea.Azi, cand am scos motorul, iarasi aceeasi problema a aparut, de data asta pe o caldura de 30 grade.Dupa o inspectie minora am realizat cu tristete, ca un fir de la contact s-a deprins.Din lipsa de timp nu m-am putut ocupa de el, dar am incercat sa ating firul de punctul de unde s-a desprins. Era pus contactul, dar nu s-a intamplat nimic.Ce parere aveti? Am probleme mari? Trebuie sa-mi schimb contactul sau pot sa rezolv lipind inapoi firul cazut?Apreciez orice parere!Comentati daca aveti parerei relevante.Mersi oricum si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 (editat) ...am realizat cu tristete, ca un fir de la contact s-a deprins.... ... Trebuie sa-mi schimb contactul sau pot sa rezolv lipind inapoi firul cazut?... De ce nu incerci sa il repari inainte sa schimbi contactul ?... incercarea moarte n-are si hai ca e un fir, il lipesti frumos cu letconu', pui o camasa termocontractibila si gata. le: Sincer problema ta mi se pare banala, nimic ce o bere, 2 tigari, niste scule si 20 min nu rezolva... Editat Iunie 23, 2013 de Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Iunie 24, 2013 Autor Share Postat Iunie 24, 2013 De ce nu incerci sa il repari inainte sa schimbi contactul ?... incercarea moarte n-are si hai ca e un fir, il lipesti frumos cu letconu', pui o camasa termocontractibila si gata. le: Sincer problema ta mi se pare banala, nimic ce o bere, 2 tigari, niste scule si 20 min nu rezolva... Salut. Am sa incerc si asta, dar cand am atins firul cazut la locul lui si nu s-a intamplat nimic, atunci banuiala mea a fost ca este o problema mai mare in afara de acel fir. Urmeaza sa incercam toate optiunile inainte de a schimba contactul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Iunie 24, 2013 Autor Share Postat Iunie 24, 2013 exact problema asta a avuto' si Achi cu bmw-ul lui i-am dat eu contact de pe pegaso si a rezolvat problema Da un semn daca esti interesat. 0756 235 216 Salut! I-mi dai un pm cu pretul contactului de la Pegaso? Prima data vom incerca sa rezolvam problema fara inlocuire de contact, dar daca nu se poate, o sa apelez la tine. Mersi oricum pt. raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Exact problema asta am avut o si eu acum 2 zile...cand miscam stanga de ghidon se intrerupea curentul...daca tineam ghidonul drept sau miscam la dreapta nu era nici o problema. Buba a fost exact un fir (verde) sectionat...l am lipit, l am izolat si l am pus la loc...inainte de asta am scos mufa si am luat fiecare fir in parte si am curatat papucii si pinii pe care se prind papucii...erau putin corodati...am dat putin spray anti-rugina si am montat totul la loc...in total operatiune de juma de ora cu tot cu "lălăială"...incearca sa faci asta si dupa aia vezi ce si cum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Iunie 27, 2013 Autor Share Postat Iunie 27, 2013 Salutari! Am revenit cu problema rezolvata! Multumiri pentru adyfikus ca m-a ajutat cu un contact! Ce s-a intamplat de fapt: mi s-a desprins nu un fir, ci 2 fire. Al doilea fir nu l-am putut observa. Dupa desfacerea contactului a realizat mecanicul cu care am mai lucrat impreuna ca placa fixa din plastic s-a topit. S-a vazut, ca era desfacut contactul anterior (initial erau: 3 placute din cupru din care una nu mai era, doua bilute din metal, din care una nu mai era, punctele de contact erau foarte uzate). Cu contactul primit de la adyfikus am rezolvat toate problemele. Am desfacut, am curatat contactele(partea electrica) si totul este ca si unul nou! Daca aveti nevoie de piese, va recomand cu prietenie pe userul de la care am primit contactul. Promt, serios, corect! Cu stima si asfalt uscat tuturor! p.s. Multumesc pt. pareri si sugestii pt. cei care mi-au citit topicul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.