Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


fratelescris

Membru
  • Content Count

    165
  • Joined

  • Last visited

About fratelescris

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Giurgiu
  • Carnet moto din
    -
  • Motocicleta
    BMW F650 GS

Recent Profile Visitors

489 profile views
  1. Nu stiu sa spun exact ce simeringuri sunt...am cumparat dupa dimensiune de la un magazin cu piese de tot felul pentru utilaje agricole. Dar ca si aspect aratau mult mai calitativ turnate...inscriptionate...decat mizeriile OEM cica, pe care le-am inlocuit, care au tinut fix 8000km si au venit cu kitul pompei de apa. Daca ai posibilitatea, mergi la magazine de profil si vezi ce model iti covine.
  2. Astazi am facut exact operatiunea asta cum este in video. Ulei nu curge deloc. Recomand sa schimbi ambele simeringuri daca tot desfaci. In legatura cu uzura axului, cauta alt model de simering (aceleasi dimensiuni) cu buzele pozitionate diferit, de exemplu eu am gasit un model de simering acum care calca fix in zonele neatinse de vechiul simering.
  3. Manusi Hein Gericke piele all season noi. https://www.olx.ro/oferta/manusi-moto-hein-gericke-all-season-noi-piele-transport-gratuit-IDbCU0n.html
  4. Masuratori exterioare la manusi sunt cam degeaba, pot sa spun ca pentru mine sunt cam bune ca marime si am palma lata de 9-9,5cm, degetul mijlociu 8cm. Manusile par ca ar permite si degete putin mai lungi, gen 8,5 cm.
  5. Manusile sunt noi nefolosite, cu eticheta, marimea L. Sunt din piele + textil, calitate extrem de buna. Au fermoar lateral, arici la incheietura si triunghi reflectorizant pe lateral. -waterproof -breathable -thinsulate -all season pret : 180 lei Tel : 0762 653 943
  6. Pentru ce e relevanta o compresie buna? Pentru bunul mers al mobrei, evident... Deci la rece este absolut irelevanta...ideea este ce compresie are in punctul de caldura adecvata functionarii in parametrii normali. Iar cu intrebarea "cat duce un motor d-asta"...duce atat de mult incat consumul de ulei poate sa ajunga si la 1l/1000km conform manualului...si motorul va functiona in rest in parametrii...
  7. Multumesc pentru raspunsuri, am inteles acum de unde consumurile astea. Intrebam pentru ca eu cu schimbat viteze peste 4000rpm, viteza la drum de 120-130...mai mult spre 130...,incarcat blana (genti laterale 2x45l + topcase 55l) + pasager, depasesc cu ceva kg masa maxima autorizata pentru mobra asta...consuma 4,8-5l/100km, un consum decent de altfel.
  8. In ce conditii mai exact scoateti voi consumul asta de 3,x l/100km ? Cu ce viteze mergeti? Cu ce bagaj (kg)? Cu sau fara pasager (kg)? Cutii laterale? etc...
  9. Sa nu-ti stea pe creier ca defapt nu prea are ce...ale tale sunt in stare "perfecta" pot spune, fata de ale mele...care sunt putin crapate si au distantiere din cauciuc. Si apropo...ZIDU', la mine isi facuse joc incat se simteau socuri serioase la accelerat/decelerat, dar s-a rezolvat simplu...
  10. Eu am pe spate Brembo ceramic 07BB02TT si sunt mult mai multumit de ele fata de cele OEM pe care le am avut inainte.
  11. Daca vrei neaparat sa faci plin cat scrie la carte, sau sa bagi cat mai multa benzina in rezervor, trebuie sa o mai hâţâi cat sta pe cricul lateral de cateva ori dupa ce pare ca ar fi rezervorul plin "ochi"...si o sa mai intre ceva dupa aia. Dureaza ceva mai mult timp pana faci un plin obsesiv-compulsiv...doar ca imediat dupa, trebuie sa decolezi si sa incepi sa consumi benzina...caci daca nu...o sa curga pe la prea-plin...fiind ceva comun la toate mobrele astea. Iar cum descrii tu treaba cu "pana sare pistolul odata" lasa de interpretat...dar probabil ca nu e ceva in neregula si doar curge pe la prea-plin.
  12. De vanzare cizme moto BMW, de dama, detalii : /index.php?/topic/744664-cizme-moto-bmw-dama/
×
×
  • Create New...