Sari la conținut

Probleme CBR f2


Postări Recomandate

Salut,

 

in primul rand sunt novice in domeniu(cunostiinte = 0 = ce mai stiu de la masina ca principiu de functionare).

Sa va descriu problema.

Subiect: CBR F2

Problema:

*Dupa ce o pornesc(cu socul tras), se ridica ea cat se ridica in ture, o mai reglez din soc, plec. dupa ce se incalzeste cum trebuie(cam jumate din cat imi arata pe indicator), cu socul oprit, mi se intampla sa imi moara in mers, sau la relanti la semafor si sa nu mai porneasca deloc imediat dupa aceea(mentionez ca la relanti sta cam la 1100 ture, cu socul oprit).

*Dupa ce astept cam 10-20 de minute, porneste, dar merge de parca nu ar avea gas, desi are, si merg cu morcovu sa nu ma lase in urmatoarea intersectie, plus ca trag iar socul pentru ca la relanti ma astept sa moara si e aiurea in trafic sa se intample asta.

*Daca o pornesc si nu trag socul, imi moare imediat(cand e rece), dar presupun ca e normal deoarece nu s-a incalzit...

In rest functioneaza fara probleme si nu identific alte simptome.

 

Am auzit zvonuri ca ar putea fi o sonda de temperatura defecta. Stie cineva de unde provine problema, ce trebuie reglat sau s-a mai intalnit cineva cu problema asta?

Mentionez ca fix aceiasi problema o are si o prietena tot cu un cbr f2. Poate e ceva dereglat.

 

ms pentru sfaturi si idei anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit zvonuri ca ar putea fi o sonda de temperatura defecta

nu are treaba. daca era aia nu iti indica bine temperatura in bord, alt rol in functionarea mobrei nu are, intrucat e un motor pe carburatie si nu merge informatia la ecu. sau nu pornea electroventilatorul, dar atunci pateai altele.

eu am pe hornet motorul de pe f3 din cate stiu si la fel si la mine, daca nu trag socul imediat dupa pornire moare, daca il tin cateva secunde cu socul tras merge ok. de fapt ca asa e pornirea la astea, cu socul tras si fara gaz.

ce ti se intamplatie, cred si eu ca e posibil din carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curatat şi sincronizat carburatoare. Asta e problema la tine. Atât! Recomand cu plăcere şi încredere pe Geo TNG.

 

Salut!

Editat de PH19KiD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am avut exact aceeasi problema ca si tine. La mine era de vina aerul fals care imi intra in motor pe la o membrana de cauciuc crapata. Ca sa iti confirmi ca asta e, da rezervorul jos (parca trebuie dat jos la tine) si uita-te la bujii. Daca sunt albe in capat (capatul care sta bagat in motor, nu cel de afara, atunci e clar ca asta e problema.

 

Repet, aveam exact aceleasi simptome ca tine, in plus daca trageam mai tare de gaz se sub-tura, dupa care se oprea.

Ai umblat de curand la ea, sau cum de au aparut simptomele astea ? doar asa, din senin ? :)

 

O alta problema care a contribuit la mine la probleme a fost una din pipe stricata (plasticul ce vine peste bujie)

 

Oricum, in afara de a verifica bujiile, ar cam trebui sa mergi la mecanic pentru ca nu e usor (doar daca gasesti pe cineva priceput sa te ajute). Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

in primul rand sunt novice in domeniu(cunostiinte = 0 = ce mai stiu de la masina ca principiu de functionare).

Sa va descriu problema.

Subiect: CBR F2

Problema:

*Dupa ce o pornesc(cu socul tras), se ridica ea cat se ridica in ture, o mai reglez din soc, plec. dupa ce se incalzeste cum trebuie(cam jumate din cat imi arata pe indicator), cu socul oprit, mi se intampla sa imi moara in mers, sau la relanti la semafor si sa nu mai porneasca deloc imediat dupa aceea(mentionez ca la relanti sta cam la 1100 ture, cu socul oprit).

*Dupa ce astept cam 10-20 de minute, porneste, dar merge de parca nu ar avea gas, desi are, si merg cu morcovu sa nu ma lase in urmatoarea intersectie, plus ca trag iar socul pentru ca la relanti ma astept sa moara si e aiurea in trafic sa se intample asta.

*Daca o pornesc si nu trag socul, imi moare imediat(cand e rece), dar presupun ca e normal deoarece nu s-a incalzit...

In rest functioneaza fara probleme si nu identific alte simptome.

 

Am auzit zvonuri ca ar putea fi o sonda de temperatura defecta. Stie cineva de unde provine problema, ce trebuie reglat sau s-a mai intalnit cineva cu problema asta?

Mentionez ca fix aceiasi problema o are si o prietena tot cu un cbr f2. Poate e ceva dereglat.

 

ms pentru sfaturi si idei anticipat.

ce faci tu nu prea e ok . f2 se porneste cu socul tras , se lasa cam 1 minut , dupa aceea retragi socul treptat 1- verifica traseul de la rezervor pana la carburi sa vina benzina. 2 curata bujiile . 3- curatare , sincronizare carburi .relantiul se lasa cam 1300- 1400 rpm ( verifica manualul ).daca astea sunt ok , poate ai problema la fise . succese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...