g31987 Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 Salut, in primul rand sunt novice in domeniu(cunostiinte = 0 = ce mai stiu de la masina ca principiu de functionare). Sa va descriu problema. Subiect: CBR F2 Problema: *Dupa ce o pornesc(cu socul tras), se ridica ea cat se ridica in ture, o mai reglez din soc, plec. dupa ce se incalzeste cum trebuie(cam jumate din cat imi arata pe indicator), cu socul oprit, mi se intampla sa imi moara in mers, sau la relanti la semafor si sa nu mai porneasca deloc imediat dupa aceea(mentionez ca la relanti sta cam la 1100 ture, cu socul oprit). *Dupa ce astept cam 10-20 de minute, porneste, dar merge de parca nu ar avea gas, desi are, si merg cu morcovu sa nu ma lase in urmatoarea intersectie, plus ca trag iar socul pentru ca la relanti ma astept sa moara si e aiurea in trafic sa se intample asta. *Daca o pornesc si nu trag socul, imi moare imediat(cand e rece), dar presupun ca e normal deoarece nu s-a incalzit... In rest functioneaza fara probleme si nu identific alte simptome. Am auzit zvonuri ca ar putea fi o sonda de temperatura defecta. Stie cineva de unde provine problema, ce trebuie reglat sau s-a mai intalnit cineva cu problema asta? Mentionez ca fix aceiasi problema o are si o prietena tot cu un cbr f2. Poate e ceva dereglat. ms pentru sfaturi si idei anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 trebuie sa-i cureti carburatoarele..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 Am auzit zvonuri ca ar putea fi o sonda de temperatura defecta nu are treaba. daca era aia nu iti indica bine temperatura in bord, alt rol in functionarea mobrei nu are, intrucat e un motor pe carburatie si nu merge informatia la ecu. sau nu pornea electroventilatorul, dar atunci pateai altele. eu am pe hornet motorul de pe f3 din cate stiu si la fel si la mine, daca nu trag socul imediat dupa pornire moare, daca il tin cateva secunde cu socul tras merge ok. de fapt ca asa e pornirea la astea, cu socul tras si fara gaz. ce ti se intamplatie, cred si eu ca e posibil din carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorCPI Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 uitate si la filtrul de benzina.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 incearca sa reglezi relantiul un pic mai sus, pe la 1400 si vezi ce se intampla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g31987 Postat Iulie 10, 2013 Autor Share Postat Iulie 10, 2013 cum fac asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serbi Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 daca tot nu te pricepi, nu cred ca o sa o repari tu. asa ca iti zic eu ce are: are nevoie de un mecanic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 pai nu e greu, daca tot zici ca esti "incepator" in ale mecanicii..... bagi manuta in buzunar, scoti 200-300 de lei si apoi astepti sa faca mecanicul treaba.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 Trebuie verificat circuitul de aprindere si carburatia. Te pot ajuta, ai PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 sau daca nu vrei sa cheltuiesti.....baga ochiul pe niste documentatie ca este garla pe net....si apoi apuca-te si stric-o singur ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PH19KiD Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 (editat) Curatat şi sincronizat carburatoare. Asta e problema la tine. Atât! Recomand cu plăcere şi încredere pe Geo TNG. Salut! Editat Iulie 10, 2013 de PH19KiD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Salut. Am avut exact aceeasi problema ca si tine. La mine era de vina aerul fals care imi intra in motor pe la o membrana de cauciuc crapata. Ca sa iti confirmi ca asta e, da rezervorul jos (parca trebuie dat jos la tine) si uita-te la bujii. Daca sunt albe in capat (capatul care sta bagat in motor, nu cel de afara, atunci e clar ca asta e problema. Repet, aveam exact aceleasi simptome ca tine, in plus daca trageam mai tare de gaz se sub-tura, dupa care se oprea. Ai umblat de curand la ea, sau cum de au aparut simptomele astea ? doar asa, din senin ? O alta problema care a contribuit la mine la probleme a fost una din pipe stricata (plasticul ce vine peste bujie) Oricum, in afara de a verifica bujiile, ar cam trebui sa mergi la mecanic pentru ca nu e usor (doar daca gasesti pe cineva priceput sa te ajute). Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Salut, in primul rand sunt novice in domeniu(cunostiinte = 0 = ce mai stiu de la masina ca principiu de functionare). Sa va descriu problema. Subiect: CBR F2 Problema: *Dupa ce o pornesc(cu socul tras), se ridica ea cat se ridica in ture, o mai reglez din soc, plec. dupa ce se incalzeste cum trebuie(cam jumate din cat imi arata pe indicator), cu socul oprit, mi se intampla sa imi moara in mers, sau la relanti la semafor si sa nu mai porneasca deloc imediat dupa aceea(mentionez ca la relanti sta cam la 1100 ture, cu socul oprit). *Dupa ce astept cam 10-20 de minute, porneste, dar merge de parca nu ar avea gas, desi are, si merg cu morcovu sa nu ma lase in urmatoarea intersectie, plus ca trag iar socul pentru ca la relanti ma astept sa moara si e aiurea in trafic sa se intample asta. *Daca o pornesc si nu trag socul, imi moare imediat(cand e rece), dar presupun ca e normal deoarece nu s-a incalzit... In rest functioneaza fara probleme si nu identific alte simptome. Am auzit zvonuri ca ar putea fi o sonda de temperatura defecta. Stie cineva de unde provine problema, ce trebuie reglat sau s-a mai intalnit cineva cu problema asta? Mentionez ca fix aceiasi problema o are si o prietena tot cu un cbr f2. Poate e ceva dereglat. ms pentru sfaturi si idei anticipat. ce faci tu nu prea e ok . f2 se porneste cu socul tras , se lasa cam 1 minut , dupa aceea retragi socul treptat 1- verifica traseul de la rezervor pana la carburi sa vina benzina. 2 curata bujiile . 3- curatare , sincronizare carburi .relantiul se lasa cam 1300- 1400 rpm ( verifica manualul ).daca astea sunt ok , poate ai problema la fise . succese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.