darkwolf Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 unde ai cromat piesele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Septembrie 16, 2013 Autor Share Postat Septembrie 16, 2013 unde ai cromat piesele? Piesele le-am cromat la OMDIC, la D-soara. Cristina. Din pacate toate piesele de la ambele Danuvii au fost intr-o stare proasta, rugina a sapat mult in ele, asa ca nu au putut iesi prea grozav cu toate eforturile depuse... Am slefuit mult la ele inainte de a pleca la cromare, daca mai slefuiam mult nu mai ramanea nimic din ele... Eu zic ca arata destul de bine. Astazi am comandat si cauciucurile 2,75 x 19. Proiectul merge inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 ceva date de contact de la OMDIC se poate?daca nu ii cu suparare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Septembrie 16, 2013 Autor Share Postat Septembrie 16, 2013 ceva date de contact de la OMDIC se poate?daca nu ii cu suparare. Apai nu-i nici o suparare... Tel. 0721.699.831 D-soara. Cristina. In afara de acoperiri galvanice, se ocupa si de vopsiri in camp electrostatic, sudura de mai multe tipuri, prelucrari mecanice. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Domnisoara Cristina nu are nici o firma de acoperiri galvanice,ci doar intermediaza contra unui comision masiv,un serviciu pe care il practica defapt nea' Preda de pe str. Voineasa nr. 16-20(fost pe Magura Vulturului si Apold). Anul trecut i-am trimis in necunostinta de cauza si eu acestei domnisoare,piese de la 3 motociclete plus un avans de bani si m-am trezit cu o antecalculatie exagerata,undeva in jurul a 20mil. lei,care nu corespundea deloc cu pretul initial de 4,5lei/1decimetru patrat.Mi-am cerut piesele inapoi si am cautat rapid un alt atelier de cromat tot in Bucuresti,ca sa evit taxele postale.Ei bine,l-am regasit pe nea' Preda pe str. Apold si din discutia telefonica avuta cu el,am aflat ca piesele mele erau deja acolo de vreo 2 zile si trebuiau sa intre in lucru dupa ce primea ok-ul de la domisoara Cristina!Nu a mai contat faptul ca mi-a retinut si o suma din avans si m-am multumit ca mi-am recuperat piesele si toata cromarea m-a costat in final vreo 9mil.O mica mare diferenta.. @vlad,scuza-mi interventia pe topicul tau dar cred ca e bine de stiut cu ce oameni ne incurcam.Poate ar fi trebuit sa scriu la feedback,ca doar e user aici pe motociclism,ca sa nu-si mai gaseasca clienti naivi asa de usor. Daca vrei de curiozitate sa afli unde au fost cromate piesele tale,suna la firma lui nea' Preda si spune-le ca ti-au ratacit o piesa de Danuvia,sa vezi ce zic. S.C.Prod Crom Carmen SRL. 0722 243947 Anghel Irina Str.Voineasa Nr.16-20 Sect.3 Bucuresti Spor la restaurare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Servus thvlad, zi-mi te rog macar cu aproximatie cat a costat ghidonul de cromat, si in ansamblu piesele fotografiate de tine, vreau sa-mi fac o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Septembrie 17, 2013 Autor Share Postat Septembrie 17, 2013 Domnisoara Cristina nu are nici o firma de acoperiri galvanice,ci doar intermediaza contra unui comision masiv,un serviciu pe care il practica defapt nea' Preda de pe str. Voineasa nr. 16-20(fost pe Magura Vulturului si Apold). Anul trecut i-am trimis in necunostinta de cauza si eu acestei domnisoare,piese de la 3 motociclete plus un avans de bani si m-am trezit cu o antecalculatie exagerata,undeva in jurul a 20mil. lei,care nu corespundea deloc cu pretul initial de 4,5lei/1decimetru patrat.Mi-am cerut piesele inapoi si am cautat rapid un alt atelier de cromat tot in Bucuresti,ca sa evit taxele postale.Ei bine,l-am regasit pe nea' Preda pe str. Apold si din discutia telefonica avuta cu el,am aflat ca piesele mele erau deja acolo de vreo 2 zile si trebuiau sa intre in lucru dupa ce primea ok-ul de la domisoara Cristina!Nu a mai contat faptul ca mi-a retinut si o suma din avans si m-am multumit ca mi-am recuperat piesele si toata cromarea m-a costat in final vreo 9mil.O mica mare diferenta.. @vlad,scuza-mi interventia pe topicul tau dar cred ca e bine de stiut cu ce oameni ne incurcam.Poate ar fi trebuit sa scriu la feedback,ca doar e user aici pe motociclism,ca sa nu-si mai gaseasca clienti naivi asa de usor. Daca vrei de curiozitate sa afli unde au fost cromate piesele tale,suna la firma lui nea' Preda si spune-le ca ti-au ratacit o piesa de Danuvia,sa vezi ce zic. S.C.Prod Crom Carmen SRL. 0722 243947 Anghel Irina Str.Voineasa Nr.16-20 Sect.3 Bucuresti Spor la restaurare! Mai baieti, eu nu vreau sa supar pe nimeni, nici sa aprind polemici off-topic... Eu am colaborat mult timp cu Nea Preda, inca dinainte de 1990 cand atelierul dansului era in str. Frunzei (ptr. cine cunoaste),dar sincer, dupa ce am vazut atelierul din Magura Vulturilor desfiintat, nu am stiut ca l-a mai refacut in alta parte. Am colaborat si cu alte ateliere, unul dintre acestea fiind D'ami Com, din incinta fostei Turbomecanica Militari, la D-l. Bostan. 4bike, poate ca ai dreptate. Eu nu am stat sa fac desfasurate pentru a calcula suprafata pieselor mele, apoi sa fac calculul de pret la dm.patrat. Din destule experiente anterioare, e suficient sa-mi arunc ochii la piesele care trebuiesc cromate si imi dau seama daca pretul cerut este unul realist sau nu. In situatia mea, D-soara.Cristina mi-a oferit pentru lucrare un pret realist, iar eu am acceptat. Piesele au fost executate la termenul stabilit si in parametrii calitativi la care ma asteptam. Pentru userul "Clasic", pretul a fost facut pentru toate piesele pe care le-am avut de cromat, in ansamblu, nu doar cele fotografiate de mine ( am avut si piese de la alte moto + piese ptr. zincat) si nu are rost sa pun aici pretul. In concluzie, fiind un fapt implinit, nu am de gand sa sun la Nea Preda ca pun intrebari in legatura cu piesele mele, dar iti multumesc pentru ca mi-ai oferit legatura pe care o pierdusem cu atelierul lui Nea Preda. O intrebare: Nea Preda chiar mai vine zi de zi la lucru, la varsta lui? Inca o data, sper ca nu am suparat pe nimeni cu reply-ul meu, chiar nu imi doresc asta. Si sa continuam on-topic. Numai bine tuturor! Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Nenea Bratu si-a redeschis atelierul, undeva pe la Titan Masini Grele (Faur Poarta.x, aia dinspre Republica). Acelasi om deosebit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Septembrie 17, 2013 Autor Share Postat Septembrie 17, 2013 Nenea Bratu si-a redeschis atelierul, undeva pe la Titan Masini Grele (Faur Poarta.x, aia dinspre Republica). Acelasi om deosebit. Aceea dinspre Republica e poarta 4. E vorba de nenea Bratu care a avut atelierul in Pantelimon - Cernica? Sau gresesc eu? In incinta Faur mai exista si Duroterm-ul, este fosta sectie de tratamente termice a vechiului Faur care a fost privatizata. Actualmente se ocupa de toata gama de tratamente termice si si-a dezvoltat si o sectie de acoperiri galvanice. Si ei fac toata gama de acoperiri galvanice, se ocupa de sectie D-na. ing. Ionescu. Pentru piesele pe care le-am avut eu de cromat am apelat la OMDIC si pentru faptul ca se afla foarte aproape de atelierul meu, nu mai sunt nevoit sa bat orasul in lung si in lat printr-o circulatie de tot c....ul. Toate cele bune tuturor de pe acilea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 (editat) ...doar intermediaza contra unui comision masiv,un serviciu pe care il practica defapt nea' Preda de pe str. Voineasa nr. 16-20(fost pe Magura Vulturului si Apold)... Nu pot decat sa apreciez intentia ta! ...In situatia mea, D-soara.Cristina mi-a oferit pentru lucrare un pret realist, iar eu am acceptat.... Vlad, comentariul lui 4bike nu este rautacios, este doar o remarca si atat! Vine in avantajul nostru in final, posibil si al tau in viitor... Eu insa altceva vreau sa informez aici pe cei interesati legat de acoperirea galvanica respectiva! Am avut ocazia sa-i adresez o intrebare simpla d-rei Cristina(de fata cu tine), care de altfel nu are nici o vina - ea vinde munca altuia. Cromarea executata este o acoperire ornamentala, nu o cromare industriala! Adica o acoperire de "interior", decorativa sau de casa... executata prin trei acoperiri succesive(cu, ni, cr). Asta inseamna ca durata de viata este limitata, cu atat mai mult cu cat piesele cromate sunt expuse la intemperiile din strada. D-ra Cristina m-a asigurat ca durata de viata este legata strict doar de calitatea pregatirii... lucru ce nu este deloc adevarat(este evident ca ea nu se pricpe)! Cromul acela frumos care si dupa 30 de ani ramane impecabil pe barele batranelor masini este facut prin alt procedeu(termenul cunoscut este crom dur - initial mat si polisat dupa acoperire)... restul sunt vorbe! Ok, o piesa reconditionata pastrata intr-un garaj... conservata eventual cu o pilicula de ceara este posibil. Insa lasata in strada, aspectul piesei va dezamagi propietarul in 2-3 ani. Editat Septembrie 18, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Septembrie 26, 2013 Autor Share Postat Septembrie 26, 2013 Salut! Se mai contureaza cate ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 (editat) Nu pot decat sa apreciez intentia ta! Vlad, comentariul lui 4bike nu este rautacios, este doar o remarca si atat! Vine in avantajul nostru in final, posibil si al tau in viitor... Eu insa altceva vreau sa informez aici pe cei interesati legat de acoperirea galvanica respectiva! Am avut ocazia sa-i adresez o intrebare simpla d-rei Cristina(de fata cu tine), care de altfel nu are nici o vina - ea vinde munca altuia. Cromarea executata este o acoperire ornamentala, nu o cromare industriala! Adica o acoperire de "interior", decorativa sau de casa... executata prin trei acoperiri succesive(cu, ni, cr). Asta inseamna ca durata de viata este limitata, cu atat mai mult cu cat piesele cromate sunt expuse la intemperiile din strada. D-ra Cristina m-a asigurat ca durata de viata este legata strict doar de calitatea pregatirii... lucru ce nu este deloc adevarat(este evident ca ea nu se pricpe)! Cromul acela frumos care si dupa 30 de ani ramane impecabil pe barele batranelor masini este facut prin alt procedeu(termenul cunoscut este crom dur - initial mat si polisat dupa acoperire)... restul sunt vorbe! Ok, o piesa reconditionata pastrata intr-un garaj... conservata eventual cu o pilicula de ceara este posibil. Insa lasata in strada, aspectul piesei va dezamagi propietarul in 2-3 ani. corect ce zici. Tot prin OMDIC am cromat repere ale M-ului meu si am fost si sunt multumit. Evident tobele finale n-au sanse de viata lunga si deja au mici puncte cu care ma mai lupt. Ghidonul, rama de far, capacul filtru s.a. spalate si unse din cand in cand nadajduiesc sa tina un deceniu - sub husa. Evident urmatoarea data ma voi duce la sursa muncitoare pentru cromare. Editat Septembrie 26, 2013 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Salut! Se mai contureaza cate ceva. Dragutz cauciucul.Daca e din sursa interna,dati-ne si noua pontul. Am pus si eu odata acelasi crom pe cotul tobei si a rezistat fix doua porniri! Evident urmatoarea data ma voi duce la sursa muncitoare pentru cromare. Poate daca ar fi existat un topic pinned cu "prestari servicii" nu ar mai fi trebuit sa apelam la intermediari!Cred ca multi dintre noi ar fi interesati de un fabricant de segmenti,o honuire,un CNC'u,o sablare sau o cromare,chiar daca acestea s-ar afla in diferite locatii din tara. @cristi57,din cunostintele mele,pe vremuri se croma cu crom 6 iar in procesul de cromare se foloseau cianuri si acizi de unde rezultau gaze toxice,cancerigene si din aceasta cauza,toate institutiile de mediu din EU au interzis acest procedeu. In moment se foloseste ptr. cromarea decorativa crom3 dar diferenta calitativa o face pregatirea suprafetei,cuprarea si stratul de crom depus.Din pacate,niciuna din cele 3 operatii nu este facuta in mod corespunzator la noi in tara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Octombrie 26, 2013 Autor Share Postat Octombrie 26, 2013 Dragutz cauciucul.Daca e din sursa interna,dati-ne si noua pontul. Am pus si eu odata acelasi crom pe cotul tobei si a rezistat fix doua porniri! Poate daca ar fi existat un topic pinned cu "prestari servicii" nu ar mai fi trebuit sa apelam la intermediari!Cred ca multi dintre noi ar fi interesati de un fabricant de segmenti,o honuire,un CNC'u,o sablare sau o cromare,chiar daca acestea s-ar afla in diferite locatii din tara. @cristi57,din cunostintele mele,pe vremuri se croma cu crom 6 iar in procesul de cromare se foloseau cianuri si acizi de unde rezultau gaze toxice,cancerigene si din aceasta cauza,toate institutiile de mediu din EU au interzis acest procedeu. In moment se foloseste ptr. cromarea decorativa crom3 dar diferenta calitativa o face pregatirea suprafetei,cuprarea si stratul de crom depus.Din pacate,niciuna din cele 3 operatii nu este facuta in mod corespunzator la noi in tara... Salutare! Just in privinta cromarii. Este foarte importanta calitatea pregatirii suprafetelor ( indepartarea mecanica a stratului grosier de rugina, slefuirea, atacarea punctelor de rugina cu acid-decapare, degresare) si mai apoi acoperirile galvanice succesive. Din experienta proprie, avand in vedere asa cum spune si 4bike ca operatiunile pregatitoare nu sunt facute corespunzator de catre galvanizatori, este bine ca indepartarea ruginei, slefuirea si chiar si o prima decapare cu Feruginol sa fie facute de catre noi personal... De-a lungul timpului m-am confruntat cu situatii in care rugina atacase foarte mult piesele, daca slefuiam prea mult la ele riscam sa dispara de tot... Asa ca de multe ori, dupa o prima curatare a pieselor am recurs la operatiuni de cositorire sau alamire succesive pentru umplerea zonelor unde sapase mult rugina si apoi slefuirea lor. Just si in privinta unui topic de "prestari servicii". In privinta restaurarii Danuviei mele, am apelat pentru sablare la Radu (Bucuresti), tel.0764.002.299. Cauciucurile sunt MITAS H01 2,75 x 19, simple, fara pretentii, de strada, 150 lei / buc, le-am comandat tot in Bucuresti la www.anvelopemoto.eu, tel. 0723.322.877, mi le-au adus intr-o saptamana de cand am dat comanda. Si fiindca de ieri vremea e nemiloasa, am intrat in barlog si am mai surubarit cateva maruntisuri... Numai bine, Vlad Salutare tuturor! Iaca inca cateva maruntisuri... Proiectul merge cu pasi marunti, m-a doborat o viroza nenorocita, mi-au trebuit 2 saptamani ca sa-mi vin in fire... Da' daca am scapat si de data asta, atunci e musai sa inchei Danuvia. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Frumos ... Asteptam continuarea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Ianuarie 12, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2014 Frumos ... Asteptam continuarea ... Salutare! Danuvia incepe sa prinda contur... Lucrarile avanseaza. As vrea sa o vad saptamana ce vine pusa pe roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 da! si mie imi place. spor la mestereala si asteptam noi vesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 (editat) Vlad, imi place ce vad! Pacat ca esti prea sarac in explicatii... Daca doresti, pot sa-ti dau o ceara cu care sa acoperi piesele cromate, nu afecteaza calitatea cromului(o cureti dupa un timp si cromul ramane curat), astupa insa porii microscopici si impiedica oxidarea metalului pe sub folia de crom. Alte detalii le discutam cand ne vedem. Spor la treaba si fa ceva frumos, apoi sa pui poze cu toate fazele reconditionarii, cu primplanuri la piese(inainte si dupa reparatie). Ai avansat destul de mult iar poze sunt putine in comparatie cu munca efectuata. Explicatiile tale la toate operatiile parcurse sunt necesare, lucrari relativ simple ce le-ar putea face si altii cu putin ajutor si indrumari venite din partea ta. In esenta este doar pasiune si rabdare... restul vine de la sine. Editat Ianuarie 13, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Frumos! Prinde contur, imi place! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Ianuarie 13, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2014 Vlad, imi place ce vad! Pacat ca esti prea sarac in explicatii... Daca doresti, pot sa-ti dau o ceara cu care sa acoperi piesele cromate, nu afecteaza calitatea cromului(o cureti dupa un timp si cromul ramane curat), astupa insa porii microscopici si impiedica oxidarea metalului pe sub folia de crom. Alte detalii le discutam cand ne vedem. Spor la treaba si fa ceva frumos, apoi sa pui poze cu toate fazele reconditionarii, cu primplanuri la piese(inainte si dupa reparatie). Ai avansat destul de mult iar poze sunt putine in comparatie cu munca efectuata. Explicatiile tale la toate operatiile parcurse sunt necesare, lucrari relativ simple ce le-ar putea face si altii cu putin ajutor si indrumari venite din partea ta. In esenta este doar pasiune si rabdare... restul vine de la sine. Hai noroc Cristi! La multi ani! Merci pentru aprecieri. Ai dreptate, nu am reusit sa dau prea multe explicatii desi, cu unele pauze, lucrez la Danuvia de 6 luni. Din pacate timpul nu-mi permite sa stau prea mult in fata computerului, prefer sa-mi folosesc putinul timp liber in atelier lucrand... Insa dupa cum se poate vedea din post-urile anterioare, am raspuns si sunt dispus oricand sa dau orice explicatii si raspunsuri la intrebarile care mi se pun. In rest, e pasiunea si rabdarea care ne uneste in fond pe toti cei de aici, asa cum zici si tu... Multumesc pentru ceara de care spui, te caut la sfarsitul saptamanii poate ne vedem si rezolvam si honuirea cilindrului de la motor asa cum am vorbit mai demult. Numai bine tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolt Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Buna ziua! vad ca ati facut progrese considerabila la motocicleta.Din pacate nu am putut sa va anunt ca am reusit sa pornesc si eu Danuvia mea cu volantul de la dumneavoastra! Va multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 (editat) Vin si eu cu o intrebare si anume : -Cum se poate desface suspensia fata .....? Am un amic si saracul se chinuie cu ea de ceva vreme . Are ceva blocat in interior si la comprimare ramane blocat. Din cate mi-o povestit nu o poate desface . Stie cineva care e procedura ? Mersi Editat Ianuarie 15, 2014 de Fishy86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Ianuarie 17, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2014 Buna ziua! vad ca ati facut progrese considerabila la motocicleta.Din pacate nu am putut sa va anunt ca am reusit sa pornesc si eu Danuvia mea cu volantul de la dumneavoastra! Va multumesc mult! Salut! Cu placere! Ma bucur daca ti-a fost de folos volanta de la aprindere. Ai grija de motor, Danuviile nu valoreaza ele cine stie ce, insa au ramas foarte putine originale si functionale. Daca poti, pune si tu niste poze sa o vedem. Eu am lucrat si astazi la ea, sper sa reusesc sa ma tin de cuvant adica sa o pun pe rotile ei in acest weekend. Toate bune! Vin si eu cu o intrebare si anume : -Cum se poate desface suspensia fata .....? Am un amic si saracul se chinuie cu ea de ceva vreme . Are ceva blocat in interior si la comprimare ramane blocat. Din cate mi-o povestit nu o poate desface . Stie cineva care e procedura ? Mersi Da, buna intrebarea... Aici ii dau dreptate jupanului Cristi57, am gresit ca nu am facut foto la toate etapele dezasamblarilor si apoi asamblarilor... Mea culpa. Pentru desfacerea suspensiilor fata, presupunand ca au fost date jos roata fata, aripa si farul, se scot mai intai cele doua suruburi M12x1 din capatul furcii (vezi poza de jos) si piulita dintre ele, se scoate surubul lateral care fixeaza jugul superior, toate acestea fixeaza jugul superior. Se scoate jugul superior si se trage jos toata furca fata. Se scot suruburile laterale care fixeaza jugul inferior si se da jos jugul inferior si "pantalonasii". Acum cele doua suspensii s-au separat. In capatul superior al fiecarei suspensii este o bucsa care se "infileteaza" in spirele arcului din interiorul suspensiei, apoi se infileteaza cu totul in capatul suspensiei. In centrul acestei bucsi se afla filetul M12x1 in care intra surubul M12x1 ce fixeaza jugul superior. Trebuie scoasa cu grija aceasta bucsa, este subtire si se poate strica usor daca este fortata. Odata cu ea iese si arcul suspensiei. Mai jos, acolo unde cele doua segmente ale suspensiei intra una in alta exista o alta bucsa subtire cu pasla la interior, presata usor pe segmentul inferior al suspensiei, trebuie depresata si asta cu grija. Apoi se fixeaza bine intr-o menghina segmentul inferior al suspensiei si se trage cu forta de cel superior pana ies unul din altul. Din cate imi amintesc cam asta ar fi procedura. Eu am facut operatiunile acum vreo 3-4 luni, sper sa nu-mi fi scapat ceva. E posibil ca amicul tau sa fi pierdut uleiul din suspensie si sa fi intrat ceva apa acolo, a prins rugina si se gripeaza. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Iti multumesc mult de descrierea amanuntita. O sa i scot la imprimanta ce ai scris tu mai sus . Sper sa se descurce ! Iata 2 poze cu stagiul in care se afla . Are rotile facute , cadrul e vopsit , necesita asamblat motorul care e lustruit la sange si deblocata suspensia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Bravo Vlad.Esti un om serios si foarte modest.Nu-ti place sa te lauzi cu ceeace faci.Totusi,eu zic,ca trebuie sa arati si altora ce si cum ai facut ,cu explicatii detaliate.Sunt sigur ca multi ar avea de invatat din experienta ta.Inclusiv eu. Dar noi doi avem o mica problema.Tie nu-ti mai trebuie piesele de la balsoi?Pe mine nu ma deranjaza da mai vine cate unu sizice:da acolo ce ai?iti mai trebuie?Bineanteles ca mie nu-mi trebuie,Da sa nu ma prinda intr-o zi dinaia cand dau si camasa de pe mine si sa fac,cadou ,piesele tale.Bineanteles glumesc.Da vino bre si ia-le.Si mai stam si de o mica barfa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.