Sari la conținut

Probleme racire Honda VF 750s


Postări Recomandate

Salut!

 

Am o Honda VF 750s / 1982 a carei instalatie de racire imi tot face probleme , mai exact :

 

Dup ce motorul se incalzeste (porneste electroventilatorul), imi face bule in vasul de expansiune(mai ales la accelerare), nivelul lichidului de racire creste peste MAX, iar acest supraplin mi-l arunca afara printr-un furtun de evacuare supraplin.

 

Cand motorul se raceste, nivelul din radiator este mai mic exact cu diferenta de lichid pe care mi-o arunca prin furtunul de supraplin, in felul acesta nemaifacandu-si circuitul invers, de la vasul de expansiune la radiator.

 

Trebuie sa completez de fiecare data lichid de racire in radiator, cea din vas ramanand la nivelul Max.

 

I-am schimbat radiator, termocupla, termostat si i-a fost verificata pompa de ap

 

Habar n-am ce sa-i mai fac.

Daca v-ati mai intalnit cu asemenea probleme sau daca aveti ceva idei .... va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am o Honda VF 750s / 1982 a carei instalatie de racire imi tot face probleme , mai exact :

 

Dup ce motorul se incalzeste (porneste electroventilatorul), imi face bule in vasul de expansiune(mai ales la accelerare), nivelul lichidului de racire creste peste MAX, iar acest supraplin mi-l arunca afara printr-un furtun de evacuare supraplin.

 

Cand motorul se raceste, nivelul din radiator este mai mic exact cu diferenta de lichid pe care mi-o arunca prin furtunul de supraplin, in felul acesta nemaifacandu-si circuitul invers, de la vasul de expansiune la radiator.

 

Trebuie sa completez de fiecare data lichid de racire in radiator, cea din vas ramanand la nivelul Max.

 

I-am schimbat radiator, termocupla, termostat si i-a fost verificata pompa de ap

 

Habar n-am ce sa-i mai fac.

Daca v-ati mai intalnit cu asemenea probleme sau daca aveti ceva idei .... va multumesc.

Eu stiu asa: bule in vasul de expansiune cand accelerezi = garnitura de chiuloasa arsa/ciupita/defecta.

 

Ai verificat asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate suna stupid, dar hai sa nu ne aruncam cu capul inainte. Ai verificat capacul de la radiator? Este defapt o valva ce tine sub presiune sistemul. Vezi sa nu aibe mizerie/arcul sa fie inca in specificatii. Inlocuieste de proba macar capacul cu un alt capac pe aceleasi dimensiuni/valori de presiune. Presupunem ca gatul radiatorului unde se insurubeaza capacul este in stare buna, necorodat, neindoit, si suprafata pe care trebuie sa etanseze garnitura de la buson, este plana.

i-a schimbat si radiatorul...deci...nu cred sa aiba ambele radiatoare probleme la buson...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Goodcat are dreptate,ii busonul de la radiator (de sub presiune)cred ca ii zice,la fel am avut si eu am schimbat busonul de la radiator si acum ii ok.Banuiesc ca si temperatura la apa crestea,nu mai stiu daca ai specificat asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am o Honda VF 750s / 1982 a carei instalatie de racire imi tot face probleme , mai exact :

 

Dup ce motorul se incalzeste (porneste electroventilatorul), imi face bule in vasul de expansiune(mai ales la accelerare), nivelul lichidului de racire creste peste MAX, iar acest supraplin mi-l arunca afara printr-un furtun de evacuare supraplin.

 

Cand motorul se raceste, nivelul din radiator este mai mic exact cu diferenta de lichid pe care mi-o arunca prin furtunul de supraplin, in felul acesta nemaifacandu-si circuitul invers, de la vasul de expansiune la radiator.

 

Trebuie sa completez de fiecare data lichid de racire in radiator, cea din vas ramanand la nivelul Max.

 

I-am schimbat radiator, termocupla, termostat si i-a fost verificata pompa de ap

 

Habar n-am ce sa-i mai fac.

Daca v-ati mai intalnit cu asemenea probleme sau daca aveti ceva idei .... va multumesc.

Daca tot se merge pe varianta buson, atunci desfa busonul si vezi daca ai bule la accelerare in gura radiatorului, daca da si ai schimbat cate ai spus, atunci ramane varianta cu garnitura de chiuloasa defecta (arsa, piscata).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze de intarziere, am fost plecat in concediu.

 

Multumesc mult pt. idei si interes, intr-adevar, se pare ca este garnitura de chiulasa, dar mai am un motor complet pe care il montez zilele astea si sper ca se vor rezolva toate problemele.

Revin cu informatii dupa montarea celuilalt motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asa pateam eu la ktm,doar ca la mine a fost garnitura de la buson pe care am rezolvat-o pe genunchi cu o...garnitura dintr-un capac de cola :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suna ca o gluma, dar am schimbat motorul si problema a disparut.

 

Mai mult ca sigur, garnitura de chiulasa a generat toate problemele, date fiind componentele care le-am schimbat inainte de a inlocui motorul cu totul :

 

2 radiatoare, 3 busoane radiator, 2 termostate, 2 termocuple radiator, 2 pompe de apa.

 

Acum nu-mi ramane decat sa aflu cum pot trece noul motor in CIV.

 

Va multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...