anpetre Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 Salutare deschid acest topic si invit pe toti care su probleme la acest tip de vehicul (avand in vedere ca sunt foarte asemanatoare intre ele, indifetent de marca) sa posteze aici Incep eu cu ce ma doare 1. Stie cineva cat trebuie sa fie jocul la culbutori? 2. Un manual de service? Am gasit de toate dar numai pentru 50 si 150 cmc Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 005-007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 Si eu caut un manual service tot pt un chinez... poate ne ajuta cineva de pe aici numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 (editat) uite, ti-a raspuns cineva mai sus..........desi daca s-a referit la jocul la culbutori.........cred ca te vrea sa-ti ofere apoi un motor nou, sa-l schimbi pe al tau........ Editat Iulie 20, 2013 de kikiroz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat August 26, 2013 Autor Share Postat August 26, 2013 Buna ziua Ce verificari ar trebui sa fac pentru a elimina urmatorul fenomen: La cald, stand pe loc la relanti, motorul se tureaza singur pana la limita de cuplare (ca 3200 rot/min) . Accelerand scurt, are tendinta sa plece de pe loc apoi revine la relanti normal. Dupa un timp (ca 1 min) se repeta istoria. Cotul dintre carburator si motor l-am inlocuit, fara rezultat La rece nu se intampla asta In rest, motorul merge normal. La o verficare vizuala nu am gasit locuri suspecte de aer fals. Ar puteea fi socul? Cine are experienta poate ne spune daca aceast subansamblu poate genera asa un comportament si daca este predispus la defectare. Apropo de soc: isi face treaba la rece. Multumesc Ar trebui sa am vesti bune, dar. . . Nu am gasit pe unde trage aer fals, asa ca am adoptat solutia radicala: am inlocuit carburatorul. A costat 90 lei, mai putin decat nervii aferenti. Acum merge bine, a disparut fenomenul in cauza.Inainte de asta am incercat sa schimb socul. Din cele 2 suruburi care tin socul unul l-am desfacut, celalalt insa. . . imposibil. S-a stricat capul, asa ca am recurs la solutia de mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Noiembrie 10, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2015 Am ales sa scriu pe un topic foarte vechi deoarece cred ca e mai bine pentru intretinerea sistematica a forumului, atata timp cat ma refer la acelasi "produs" ce ma doare? (Sincer, nu foarte tare). Cred ca este un fenomen des intalnit la scutere chinezesti si eram curios daca a gasit cineva o solutie (ma rog, alta decat scuter japonez / motor cu injectie / motor cu carburator de nu stiu care). Porneste la rece foarte bine (socul functiomeaza). Apoi, dupa ce s-a inaclzit putin, socul se inchide (prea repede, dupa parerea mea, dar nu exista reglaj la asa ceva). In acel moment turatia scade foarte mult, uneori se si opreste. Daca am plecat, in aceasta faza, la primele "reduceri de gaz", motorul se opreste. Trebuie tinut din acceleratie ceea ce e cam dificil. Dupa ce se incalzeste si mai mult (ajunge la temperatura de regim) fenomenul dispare si tine relatiul normal, fara alte probleme. Treaba asta se intampla mai ales toamna / primavara cand este mai rece afara. Daca stie cineva CE si / sau DACA se poate face ceva, il rog sa se exprime. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Noiembrie 10, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2015 Da, asa merge, am verificat. Ma gandeam ca poate e SI altceva de facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Noiembrie 11, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2015 Multumesc, la ulei nu ma gândisem. E o idee buna si logica, tehnic vorbind. Dar la cat mai e de mers cu el, pana se termina sezonul definitiv, nu stiu daca mai schimb uleiul. Oricum retin ideea. Pana atunci, voi lasa sa mearga mai mult la plecare, sa se incalzeasca mai bine. Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Razvan Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 salut..sunt nou pe forum,am si eu o intrebare chiar daca nu are legatura cu topicu acesta ,am un scuter FB cu set complect de 80(chiuloasa,set, carburator,ambielaj)si mi sa spart un rulment la ambielaj si as vrea sai pun set motor de 100cc,aici am o nelamurire oare un ambielaj nou de 50cc ar rezista la puterea unui set de 100cc?as putea pune un ambielaj de 125 pe carterul meu ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.