tuningboy Postat Noiembrie 21, 2006 Share Postat Noiembrie 21, 2006 Aveti idee ce face un HRC CDI si un HRC Jet kit ? Ce modificari aduce ? in cuplu ? in CP ? Ma pot astepta la un boost de "X" CP ? cu aceste doua produse de la HRC ? aproximativ... Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Noiembrie 22, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2006 dintre atati piloti si vitejisti, chiar nu stie nimeni ce fac draciile astea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 Depinde la ce le pui, pe ce motocicleta, injectie sau carburatie? Ca imi imaginez ca injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 Vrei sa-ti pui kit HRC pe motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 Jet Kit-ul ar trebui sa-ti aduca cativa cai in plus (nu foarte multi), dar mai mult in plajele superioare de turatie. CDI-ul nu stiu daca iti aduce cine stie ce in plus. A mai intrebat cineva - e vorba de injectie sau carburatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Noiembrie 23, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2006 Honda RVF 400 din 1994 Carburatie + Aprindere electronica. http://www.jap4performance.com/accessories.html aici am gasit niste piese de la HRC, si ma batea gandul sa iau macar o parte dintre ele. Nu vreau 600 pentru ca e prea mare (si aici ma refer si la greutate si la puterea motorului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Nu vreau 600 pentru ca e prea mare (si aici ma refer si la greutate si la puterea motorului) Asta cam suna a vulpea cu strugurii.Uita-te mai atent si ai sa vezi ca motorul tau ,chiar daca e de 400 ,e mai GREU ca un 600rr nou.Iar ca sa bagi bani in kit-ul HRC ,nu mi se pare eficient ,o sa coste cat nu face ,asa ca mai bine un 600nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kloud Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 (editat) jet kit: - stage 1 - pentru motoarele stock. se pune jetkit, se schimba filtru(k&n saun altceva echivalent), se schimba evacuare+final(cine are bani),mareste puterea cu aproximativ 5%, raspuns mai bun la acceleratie; - stage 2 - pentru motoarele stock sau usor tunate(schimbarile de mai sus + ce altceva se mai poate). este recomandat mai ales acolo unde nu se pot instala filtre de aer individuale(POD filter parca). Mareste puterea cu aproximativ 8%; - stage 3 - pt. motoarele cu filtre individuale+evacuare buna+ final bun+etc etc (tot ce se mai poate pune in functie de motorul din dotare). Mareste puterea cu 10-15%; manevrabilitatea la "high rpm" poate fi compromisa(nu stiu exact in ce consta treaba asta); - stage 7 - pentru aplicatii speciale(banuiesc drag sau race); Combinatiile de evacuare, final, stagekit si filtre, aprinderi etc(mai ales la 2,3 si 7) trebuie facute de cineva care stie ce face, pt. ca este posibil ca puterea sa nu creasca de loc, iar parametrii de functionare ai motorului sa fie compromisi. Doar jetkit instalat, fara nici o alta modificare(filtre,evacuare etc), nu ofera nici o imbunatatire a performantei(si aici e vorba de masuratori, nu ca ni se pare noua ca merge mai bine pt. ca ne bate vintul din spate). Stage 1 se foloseste in genera pt strada, restul sunt pt cei care folosesc motorul si in alte conditii decit strada(circuit or..... ce vrea fiecare). Toata informatia de mai sus e citibila la adresa http://www.dynojet.com/jetkits/index.aspx Atentie: cresterile indicate de fabricant sunt teoretice(deci pot fi + sau -,dar nu cu mult banuiesc). Kit-urile nu sunt intotdeauna cea mai buna solutie(uneori e mai bine doar evacuare, filtre, schimbarea rapoartelor etc.). Cele spuse sunt spuse de Dynojet si de cei de pe forumurile de specialitate. Pt a putea afla la ce putere reala s-ar putea ridica un motor sdupa modificarile facute, va recomand sa verificati link-ul urmator http://www.sportrider.com/tech/146_weights_measurements/ si dupa aceea sa calculati. Sper ca nu v-am plictisit... Editat Noiembrie 23, 2006 de kloud Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Noiembrie 23, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2006 iti multumesc mult Kloud, genul asta de raspuns il asteptam. @ SILVIU.C - Da, daca as avea banii necesari maine mi-as cumpara CBR600RR 2007 (155kg din cate am inteles), dar pana atunci vreau sa ma invat cu 400cc, sa parcurg multi km , sa castig experienta pe moto , dar si pe tuning moto....ma rog, sunt cam visator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 Ma bucur sa vad ca mai exista baieti care gandesc ca tine.Traieste clipa .In timp poti sa-ti iei ceva tot mai perform.Astfel insa vei invata intimitatile motocicletei.Sa traga de gas poate oricine. Orice moto ai sau vei avea, cat timp e a ta iubeste-o la maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.