Adrian2011 Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Salut, M-am apucat de vreo 2 saptamani sa-mi fac modificari la motocicleta de enduro WR400F pentru a fi "street legal". Totul decurge ok doar ca am ceva probleme cu comenzile pe ghidon. Sunt cam mari si butucanoase (general use s-ar zice) Blocul de comenzi din stanga a intrat intre manson si maneta de ambreiaj. In schimb blocul de comenzi din dreapta imi este imposibil sa-l fixez intre maneta de acceleratie (cablul de acceleratie vine pe deasupra) si cilindrul de frana cu rezervor si maneta pentru frana fata. Cine putea sa ma ajute cu un set de bloc de comenzi ceva mai "finute" sau sa ma indrume spre un magazin care ar putea sa ma ajute? Nu am pretentii sa fie de ultima generatie, motocicleta o folosesc mai mult offroad, dar pentru strata sa fie cat de cat dotata corespunzator. Ma gandeam poate reusesc sa gasesc de la un XT125 un bloc de comenzi sau ceva echivalent. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Sau ceva comenzi pentru scutere gy6 (china) nu ar fi bune, si ieftine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian2011 Postat August 5, 2013 Autor Share Postat August 5, 2013 Sau ceva comenzi pentru scutere gy6 (china) nu ar fi bune, si ieftine ? Salut. Merci pentru sfat. Daca te refefi la astea: http://www.motobikeshop.eu/ro/comanda-lumini-dx-gy6-50-60 si asta http://www.motobikeshop.eu/ro/comanda-lumini-sx-gy6-50-60 din pacate nu. Astea-s care le am acum si cel din dreapta e imposibil de pus pe ghidon . Imi trebuiesc ceva mai bune din pacate, adica sa fie mai subtiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 eu m-am dat suficient cu enduroaica ( drz400e, wr450f, ktm300 exc ) pe strada ca sa am dreptul sa ma mir de ce vrei sa faci... de semnalizat semnalizam cu mainile, de asigurat intorceam capul, faruri si stopuri are cat sa fi vazut. sau faci doar soft enduro...atunci se explica de ce vrei sa-ti complici viata. sunt controale multe la voi pe strada si nu tine vraja cu "treceam soseaua sa alimentez" ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian2011 Postat August 6, 2013 Autor Share Postat August 6, 2013 eu m-am dat suficient cu enduroaica ( drz400e, wr450f, ktm300 exc ) pe strada ca sa am dreptul sa ma mir de ce vrei sa faci... de semnalizat semnalizam cu mainile, de asigurat intorceam capul, faruri si stopuri are cat sa fi vazut. sau faci doar soft enduro...atunci se explica de ce vrei sa-ti complici viata. sunt controale multe la voi pe strada si nu tine vraja cu "treceam soseaua sa alimentez" ?! Salut, Ideea e ca trebuie sa trec si de RAR. Motorul nu a fost nici odata inmatriculat. Am toate actele din Austria dar nu a fost inmatriculat. Am vb cu cei de la RAR si mi-au spus ca trebuie sa fie dotata cat de cat corespunzatoare pentru strada ca sa pot trece RAR-ul. Dar tinand cont de asta vreau s-o fac si soft enduro pentru a putea ajunge in zone ceva mai indepartate de zona unde o tin: 20-30 chiar si pana la 50km. Nu vreau s-o tin doar strict de enduro. Ne fiind inmatriculata nu pot sa zic ca pot sa semnalizez cu mana daca as merge pe drumul public cu cascheta albastra in preajma mea .. cam complicat, corect? Cand o sa ies strict pe enduro atunci in 5-10 minute dau jos dracoveniile de lumini si o fac stric de offroad sa pot da cu ea de pamant (suportul de numar cu stopul + semnalele spate din 3 piulite si 2 conectori sunt date jos). Cele pe fata la fel, dar comnezile pe ghidon si farul pot ramane linistite la locul lor (de far mai ai nevoie ca se ma intampla sa ne prinda spre toamna noaptea pe drumul de intoarcere). In concluzie am nevoie de acele blocuri de comanda . Daca nu gasesc nimic prin Bucuresti o sa ma orientez spre eBay. Cu stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 La rar dotare cat de cat corespunzatoare inseamna ca trebuie sa arate bine in fotografie nu ca trebuie sa fie functionale. Adica farul stopul semnalizarile oglinzile si numarul de inmatriculare pot fi lipite cu scotch pe motoreta, esential e sa mai lipesti ceva in palma aluia de te verifica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian2011 Postat August 6, 2013 Autor Share Postat August 6, 2013 La rar dotare cat de cat corespunzatoare inseamna ca trebuie sa arate bine in fotografie nu ca trebuie sa fie functionale. Adica farul stopul semnalizarile oglinzile si numarul de inmatriculare pot fi lipite cu scotch pe motoreta, esential e sa mai lipesti ceva in palma aluia de te verifica... Stiu ce zici. Totusi vreau s-o fac dual sport. Intr-un final am gasit ce-mi trebuia: http://www.ebay.com/itm/On-Off-start-light-switch-dual-sport-motorcycle-atv-mx-/321179579430?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4ac7cb7426&vxp=mtr Dimensiunile sunt perfecte pentru lacasul dintre acceleratie si frana si intre ghidon si cablu de acceleratie. cel care-l am are 80mm iar acesta are 57mm iar pe partea de sus unde vine cablul de acceleratie are doar ~10mm fata de vreo ~30mm cel actual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.