Ninu 2000 Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Va salut supermoto-risti ,si nu numai . Motocicleta in cauza este BMW f650 din 1997.La drum lung o folosesc 1 data sau de 2 ori pe sezon (ma refer la peste 1k km )unde pot sa spun ca este foarte confortabila .Dar in rest o folosesc prin oras ,maxim o iesire de 40-60 km .As dori sa intreb ce costuri implica transformarea ei in SM ,si bineinteles daca se merita .Vreau sa fie cat mai usor de condus prin oras ,plus o schimbare de infatisare (exclus cumpararea altei motociclete).Si daca este posibil atunci cand am planuit un drum mai lung sa o aduc la starea de enduro-touring. O poza cu moto in starea actuala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 las-o asa cum e de la mama ei si bucura-te de ea. stiu ca te-ai plictisit si vrei o schimbare dar nu ai cum sa faci din ea un sm veritabil - nici macar replica. nu are ciclistica de sm, nu are suspensii de sm, nu are nimic decat forma vag asemanatoare sm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 altii au facut din surata ei, pegaso: http://www.apriliapegaso.de/ dai click pe umbau si ai pe acolo si niste etape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat August 6, 2013 Autor Share Postat August 6, 2013 @DaSchumutz.Arata misto,dar acolo au intrat ceva bani. @Sergiu_KB.Cred ca asta era pana la urma ,as vrea o schimbare doar asa pe moment iar la nevoie sa o aduc la starea initiala . @GoodKat.Pe spate roata este de 17 ,iar finala am in plan sa o schimb chiar daca nu fac alte modoficari Totusi daca este sa o modific (cred ca cele mai mari modificari ar suporta partea din fata),ce avantaje as avea ? Ar sari de 500 E o modificare ,fara sa umblu la carene(plasticuri sau design)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raduuuuuuuuuu Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 Salut ! Am avut si eu un BMW fix ca al tau tot din 97. Pana sa imi iau un ktm lc4 am tunat si eu la el cat am putut. I-am pus o toba supertrapp care are niste chestii reglabile in ea (poti sa ii adaugi sau sa ii scoti niste separatoare si o faci sa evacueze mai liber), discuri wave...cam atat din cat imi aduc aminte...e o motocicleta destul de toleranta , nu cred ca te plictisesti repede de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Daca vrei sa o faci supermoto ca lumea (sau cat de cat), e scump si complicat. Si oricum ar iesi o strutocamila. Poti sa incerci sa ii pui roti de supermoto, dai jos parbrizul, eventual si semicarena fata (daca ai cum sa prinzi farul fara ea, eventual sa pui un far rotund), dar tot ar ramane problema franelor si suspensiilor, care nu ar fi de supermoto. Daca vrei sa le faci si pe alea, deja vorbesti de niste bani destul de multi, plus ca nu ai mai putea s-o aduci in starea initiala prea usor. In plus, avantajele concrete ar fi mult prea mici. Mult mai usoara decat e acum nu prea ai cum s-o faci, rotile de asfalt (cu roata de 17 pe fata) ti-ar da mai multa agilitate pe asfalt si mai multa stabilitate la unghiuri mari de inclinare, dar ciclistica nu e gandita pentru asa ceva, cred ca ai atinge cu scaritele tot timpul, inainte sa ajungi la marginea cauciucului. In plus, nici nu stiu daca incape un cauciuc de 160 pe spate in bascula ei. Eu in locul tau as lasa-o asa si as strange bani de un supermoto mai "de scandal". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.