Sari la conținut

Bmw F650 Funduro = SM.


Ninu 2000
 Share

Postări Recomandate

Va salut supermoto-risti :),si nu numai .

 

Motocicleta in cauza este BMW f650 din 1997.La drum lung o folosesc 1 data sau de 2 ori pe sezon (ma refer la peste 1k km )unde pot sa spun ca este foarte confortabila .Dar in rest o folosesc prin oras ,maxim o iesire de 40-60 km .As dori sa intreb ce costuri implica transformarea ei in SM ,si bineinteles daca se merita .Vreau sa fie cat mai usor de condus prin oras ,plus o schimbare de infatisare (exclus cumpararea altei motociclete).Si daca este posibil atunci cand am planuit un drum mai lung sa o aduc la starea de enduro-touring. :)

 

O poza cu moto in starea actuala. post-70444-0-93144700-1375734657_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

las-o asa cum e de la mama ei si bucura-te de ea. stiu ca te-ai plictisit si vrei o schimbare dar nu ai cum sa faci din ea un sm veritabil - nici macar replica.

nu are ciclistica de sm, nu are suspensii de sm, nu are nimic decat forma vag asemanatoare sm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@DaSchumutz.Arata misto,dar acolo au intrat ceva bani.:)

 

@Sergiu_KB.Cred ca asta era pana la urma ,as vrea o schimbare doar asa pe moment iar la nevoie sa o aduc la starea initiala .

 

@GoodKat.Pe spate roata este de 17 ,iar finala am in plan sa o schimb chiar daca nu fac alte modoficari

 

Totusi daca este sa o modific (cred ca cele mai mari modificari ar suporta partea din fata),ce avantaje as avea ?

 

Ar sari de 500 E o modificare ,fara sa umblu la carene(plasticuri sau design)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am avut si eu un BMW fix ca al tau tot din 97. Pana sa imi iau un ktm lc4 am tunat si eu la el cat am putut. I-am pus o toba supertrapp care are niste chestii reglabile in ea (poti sa ii adaugi sau sa ii scoti niste separatoare si o faci sa evacueze mai liber), discuri wave...cam atat din cat imi aduc aminte...e o motocicleta destul de toleranta , nu cred ca te plictisesti repede de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa o faci supermoto ca lumea (sau cat de cat), e scump si complicat. Si oricum ar iesi o strutocamila.

 

Poti sa incerci sa ii pui roti de supermoto, dai jos parbrizul, eventual si semicarena fata (daca ai cum sa prinzi farul fara ea, eventual sa pui un far rotund), dar tot ar ramane problema franelor si suspensiilor, care nu ar fi de supermoto. Daca vrei sa le faci si pe alea, deja vorbesti de niste bani destul de multi, plus ca nu ai mai putea s-o aduci in starea initiala prea usor.

 

In plus, avantajele concrete ar fi mult prea mici. Mult mai usoara decat e acum nu prea ai cum s-o faci, rotile de asfalt (cu roata de 17 pe fata) ti-ar da mai multa agilitate pe asfalt si mai multa stabilitate la unghiuri mari de inclinare, dar ciclistica nu e gandita pentru asa ceva, cred ca ai atinge cu scaritele tot timpul, inainte sa ajungi la marginea cauciucului. In plus, nici nu stiu daca incape un cauciuc de 160 pe spate in bascula ei.

 

Eu in locul tau as lasa-o asa si as strange bani de un supermoto mai "de scandal".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...