Sari la conținut

Cati Dintre Voi Vor Japoneza


B.B.
 Share

Postări Recomandate

Vizitator DARK-RIDER-82

:banana: nu stiu ce gasiti voi interesant in a "mesteri" la un r..hat rusesc facut cu vodca la nas, si care merge/se deplaseaza mai mult din inertie si noroc.... adik cum dreaqu sa se arda alternatoru' dupa NUMAI 2000KM?!!?!? CUM O MAI POTI NUMI MOTOCICLETA?!?! cand si un scuter te tine mai mult de 2000km....

CHIAR ACUM AS DA-O PE DEGEABA(MOTOCICLETA...DNEPR-UL) , SI M-AS ARUNCA PE O VARADERO SAU BMW 1200-GS...

inca o data: MOTOCICLETELE RUSESTI NU MERITA SA LA SPUI "MOTOCICLETE" POATE DOAR JEGURI , HARBURI "DURERI DE CAP"INTERMINABILE,NUMA BUNE DE BAGAT BANII IN ELE(SUNT MAI RAU DECAT FEMEILE...)

bafta si va invidiez pe voi astia care va dati pe bmw-uri sau transalpuri sau orice alte japoneze al dreaqu de fiabile....

:lol:

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 148
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai nu-i bine efendi! Corect era sa-ti pierzi vreo 2 dinti, fie ei si de portelan si pe urma sa bati rusinos in retragere.

 

Dark-rider-82@: tu ai nimerit un harb de nipru. Daca l-ai luat sh propietarul/propietarii anterior/i l-a/au exploatat prost, daca l-ai luat de nou ti-ai batut joc de el. Nu pot sa cred ca o rusoaica noua cedeaza asa repede. Ma rog, e fier si orice e posibil. Stai linistit ca sunt cazuri si de jape care cedeaza in garantie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai tata tu te auzi ce zici?pai la cifrele date de tine inseamna ca recordul la japoneze/europene ii 5 000 000 km cu motor nedesfacut.Si cu recordul ala de 170km/h m-am c.a.c.a.t. (literar) pe mine de ras.Set bun?Ce inseamna asta?Recolta 68 si 74?
du-te si plimba-te frate. dar undeva departe te rog. da un search pe google daca nu stii, sau lasa-te pagubas. omul care a facut asa cvea cu un Ural il vezi aici in poza. sa-l respectam, ca noi nu o sa fim in stare sa facem ce a facut el. ( si nu ma refer numai la recordul lui cu Uralul, asta e numai unl din maruntisurile pe care le-a realizat.)

 

RIP, WALTER!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt idulgent cu cei care vor intr-adevar motor. Nu de fitze. Da?

 

Hai sa nu ne mai .....cuvant urat ,......... pe noi. Motocicletele japoneze nu se compara cu cele rusesti. Punct. Ca unora le plac, asta este, fiecare cu opinia lui, nu zic nimic. Aici era vorba de cu totul altceva si repet:

 

Ma intereseaza diferenta dintre cei care au comunista ca solutie temporara din lipsa de bani si cei care le tin ca asa vor. Eu am fost in prima categorie. Daca imi placea Minskul mai mult ca DR-ul nu il mai vindeam si ma laudam in continuare cu el, cum de altfel am si facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa stiu cati dintre voi vor cu adevarat comunista si cati dintre voi o tineti ca solutie temporara pana strangeti bani de ceva mai bun?

 

eu imi doream cu disperare o japoneza cand aveam Minskul, si am reusit sa-mi iau.

 

nici daca mi ar da gratis o japonezanu as schimba pt jawa mea :lol:

si vointa mea nu se va schimba niciodata ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

nici daca mi ar da gratis o japonezanu as schimba pt jawa mea :lol:

si vointa mea nu se va schimba niciodata :banana:

bravo tie! sa fii sanatos cu jawa ta cu tot ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prieteniile si pasiunea s-au cladit pe comuniste...cand nu o sa mai fie nici una decat la muzeu si o sa mergem toti pe injectie multipunct si 5 supape pe cilindru o sa fim ca scuteristii din italia...

o sa ziceti ca sunt subiectiv,dar mie mi-au placut dintotdeauna clasicele... :lol:

 

de acord, ce fine va fi cand peste 50 de ani poate in fata unui muzeu de motociclete, vor iesi vizitatorii, iar in parcare noi cu socialistele noastre vom sarbatori o aniversare sau nu stiu ce ;) :banana: :banana: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Coltul comunistelor topics:

 

"

Carburator Simson

Dnepr La Ananghie

Contact De Nipru

Pt Un Rezervor De Ij

Caut Piese De Simson Si Mz Rt 125

Esapamente Dnepra

Piese Simson

Cumpar

Filtru Aer Pt Nipru

Electromotor Ural Cumpar * 123

Saboti Sau Ferodouri Ij 56 Roti Pe 19 Care Are Pe Acasa

Rulmenti De La Jug

Voshod 3m 175 Electricitate

 

"coltul enduristilor"

 

Haha

 

"

attachicon.gifKtm Lc4 Adventure Vs Bmw F650 Dakar pages_icon.gif

Poze De Pe Dealuri

Poze De Week-end

Raliul Dobrogei 16-18 Nov 2006

Poze Ultima Tura De Anul Asta

attachicon.gifSambata La Izvoranu

"

 

etc...

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa inteleg si io. vrei sa ma provoci ?? ;) asta i parerea mea si tu na i nici un drept la astfel de afirmatii. (asa ceva vine impreuna cu cei 7 ani de acasa nu??)

 

ce vrei tu de fapt? nu prea am inteles. Crezi ca esti unicul care citeste acest topic?

 

te simti ofensat?

 

SA FII SANATOS CU JAWA TA CU TOT. - ASTA TI-AM SPUS! NU vrei sa fii sanatos? Eu asta am invatat pana la 7 ani. Si sa injur............. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt idulgent cu cei care vor intr-adevar motor. Nu de fitze. Da?

 

Hai sa nu ne mai .....cuvant urat ,......... pe noi. Motocicletele japoneze nu se compara cu cele rusesti. Punct. Ca unora le plac, asta este, fiecare cu opinia lui, nu zic nimic. Aici era vorba de cu totul altceva si repet:

 

Ma intereseaza diferenta dintre cei care au comunista ca solutie temporara din lipsa de bani si cei care le tin ca asa vor. Eu am fost in prima categorie. Daca imi placea Minskul mai mult ca DR-ul nu il mai vindeam si ma laudam in continuare cu el, cum de altfel am si facut.

 

 

Exact ce-ti spuneam! Ai catalogat o persoana pe care nu o cunosti, drept fitoasa.

 

Referitor la interesul tau: mi-am luat comunista fiindca am considerat ca-i bine sa-mi fac ucenicia pe ea.Stiam ca am mancarimi in palma si cum nu mi-as fi luat o occidentala de cilindree mica intuiam ce ma asteapta.Totusi mi-am luat nipru ca mi-a placut.Motocicleta mea de suflet e simsonul dar am considerat la vremea de atunci ca e scumpa pt vechimea ei.Cand voi avea timp, bani, garaj o sa-mi iau un simson.E un paradox: imi plac motoarele grele, cu cilindree cat mai mare si totusi sunt topit dupa simson.Nu stiu sa zic ce ma atrage la el dar e singura comunista care mi-as mai lua-o.Revenim: dupa ce am luat nipra m-am jurat ca n-o s-o dau niciodata chiar de voi avea si o japa.Cand mi-am luat yamaha, Virgil, baiatul care mi-a vandut-o mi-a spus: tu nu o sa te mai urci pe nipru! A fost si nu a fost asa.Cert e ca nipru incepuse sa putrezeasca aiurea in curte, batranu ma cicalea ca ce fac cu atatea fiare, etc. Asa ca m-am hotarat sa-l dau calcandu-mi juramantul.Imi pare si nu-mi pare rau.Vezi tu? Eu nu mi-as lua comunista ca sa ma laud cu ea cum nu mi-am luat nici japoneza in scopul asta.M-am decis sa-mi iau japoneza in momentul in care ma aflam la arc, eu cu ticolino@ si niste baieti cu vestice mici de 125,( deci nu se punea problema ca nu ne tinem dupa ei) ne-au propus o plimbare pe A2.Pur si simplu n-am avut curaj sa ma duc.Ceva nu mergea cum trebuie si nu am vrut sa risc.Ulterior fara sa umblu la motor am facut multi km dar in oras.In concluzie nesiguranta asta m-a facut sa vreau ceva vestic.Dar sa nu uitam si alea sunt tot fiare!Surprize pot apare oricand si daca o comunista o mai carpesti in drum o japa nu prea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cand mi-am vazut Minskul cocotat falnic in papuc plecand de la mine, mi-au dat lacrimile. Vorbesc serios. Prietena mea, la fel. Am fost intors pe dos doua zile dupa aceea. Dar mi-a trecut. Nu pot sa spun ca nu mi-e dor de el. Dar mi-am luat Dr-ul si mi-a trecut repede. Am fost super incantat.

daca as fi avut posibilitatea financiara l-as fi tinut pentru prietena mea.. Dar asta e.. Cu baniii\ de pe el am dat avansul pentru asta si am luat-o.

 

Dar mai am.... Mobra. Sta ponosita in curte acoperita de o prelata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

discutia a devenit inutila,ce mai vreti sa dovediti?

nu faceti decat sa va enervati unu pe altul degeaba,cu ce rost si cu ce castig?

@bellbody:off-topic:la anul du-te la intrunire la brasov prin lepsa-gresu-ojdula...3 galateni(din cate stiu eu) au trecut pe acolo,doar unuia i-a placut,si ala avea dr ca al tau...asta ca sa vezi pentru ce e dr-ul bun! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala chiar a facut 500 000km pana sa moara, in 20 de ani, cu acelasi motor. In prealabil il facuse el cum a stiut, alte materiale in zonele critice, rectificari, echilibrari si finisari unde a crezut ca trebuie. Si a mers zilnic pe distante mari. Pur si simplu si- a refacut Uralul la standarde demne de japoneze.

 

Nepra nu e Ural, poate fi un motor foarte bun daca e facut de cine stie, si cine baga suflet, si baga banul. Vrei sa-ti faci o Nepra sa mearga 70 000km fara sa se strice nimic? Poti, ca designul nu e prost deloc, e vechi. Daca din 10 ore , 3 le pierdeai reparand, inseamna ca reparai prost.. Bagi un ban da stii ca merita. Vrei sa-ti repar io japoneza, iti iau putin, promit ca nu o stric :burnout: .

 

Sunt convins ca sunt unele japoneze cu 100 000km, VT500, Honda CX500 aia cu care au facut aia inconjurul lumii, dar majoritatea la cifra asta arata consumate.

Da-mi benzina si fac inconjurul tarii pe Ural cu 110. De ce? Fiindca e un motor bun si exploatat cum trebuie cu ulei sintetic 20W50 cum ii pun eu, merg oriunde.

Nu am vorbit aici despre Minsk, Voshod, Tula ...

 

TU stii Ijul lui Zidu? Stii ce e aia un motor facut sanatos cum se faceau inainte la rusi motoarele? Cat timp crezi ca pierde ZIdu pe saptamana sa ingrijeasca fierul?

Cand vezi vreo epava de M72, trebuie sa stii ca intr-o zi poti sa o faci sa duduie daca e intreaga.

Da de EETZ 250 sau macar de ES? Asa-i ca daca e bine facut nu faci nimic la el? SI cat costa? VReo 5 milioane ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt convins ca sunt unele japoneze cu 100 000km, VT500, Honda CX500 aia cu care au facut aia inconjurul lumii, dar majoritatea la cifra asta arata consumate.

 

 

Eu mai am convingerea ca acum nu se mai fac motoare ca in anii 80-90.

 

Daca iei un kawa Z din 85 sa zicem, merge si acum.

Daca iei un kawa mai nou ... nu cred ca mai tine asa.

 

E chestie de marketing. O leaca mai iefti -> piese tratate superficial, materiale proaste => bani mai multi (vanzari mai mari, vanzari mai mari de piese ...).

 

Poate ma insel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu mai am convingerea ca acum nu se mai fac motoare ca in anii 80-90.

 

Daca iei un kawa Z din 85 sa zicem, merge si acum.

Daca iei un kawa mai nou ... nu cred ca mai tine asa.

 

E chestie de marketing. O leaca mai iefti -> piese tratate superficial, materiale proaste => bani mai multi (vanzari mai mari, vanzari mai mari de piese ...).

 

Poate ma insel

 

asta e politica globala la toate produsele... Nu ti se pare, asa este. Daca s-ar produce numai lucruri care tin 50 de ani s-ar satura piata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

M-am decis sa-mi iau japoneza in momentul in care ma aflam la arc, eu cu ticolino@ si niste baieti cu vestice mici de 125,( deci nu se punea problema ca nu ne tinem dupa ei) ne-au propus o plimbare pe A2.Pur si simplu n-am avut curaj sa ma duc.Ceva nu mergea cum trebuie si nu am vrut sa risc.

 

Cred ca de fapt depinde de abordarea fiecaruia: eu n-am simtit niciodata nici o teama sa plec oriunde cu Uralul. Nici nu m-a lasat niciodata. Dar chiar daca ar fi facut-o mi-ar fi placut la fel de mult. Pentru ca motocicleta pentru mine nu e doar un mijloc de transport. Nu ma grabesc niciodata cu motorul, nici nu ma intereseaza prea tare cand ajung la destinatie, nici cate opriri fac pe drum. Daca imi trebuie doar un mijloc de transport repede de la A la B am masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca de fapt depinde de abordarea fiecaruia: eu n-am simtit niciodata nici o teama sa plec oriunde cu Uralul. Nici nu m-a lasat niciodata. Dar chiar daca ar fi facut-o mi-ar fi placut la fel de mult. Pentru ca motocicleta pentru mine nu e doar un mijloc de transport. Nu ma grabesc niciodata cu motorul, nici nu ma intereseaza prea tare cand ajung la destinatie, nici cate opriri fac pe drum. Daca imi trebuie doar un mijloc de transport repede de la A la B am masina.

 

:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala chiar a facut 500 000km pana sa moara, in 20 de ani, cu acelasi motor. In prealabil il facuse el cum a stiut, alte materiale in zonele critice, rectificari, echilibrari si finisari unde a crezut ca trebuie. Si a mers zilnic pe distante mari. Pur si simplu si- a refacut Uralul la standarde demne de japoneze.

 

RESPECT pentru el si pentru pasiunea investita in Ural, dar ala nu mai era Ural. Dupa mine Uralu e ala de fabrica, fara nimic modificat, asa cum la facut rusu. Eu personal nu cred ca bagi turul tarii cu 110 constant cu Uralul asa cum e el, cu racire pe aer, fara sa umbli la vre-un surub tot drumul. Da sa mergi nu sa stai juma de ora in sa si jumate pe langa. Nu vorbim aici de ce farmec au opririle, cat de frumoasa e plimbarica, ma refer strict la fiabilitate. Eu cred ca daca o iei pe A2 cu 110 constant fara sa te dai jos din sa, nu ajungi pana la Cernavoda. Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca de fapt depinde de abordarea fiecaruia: eu n-am simtit niciodata nici o teama sa plec oriunde cu Uralul. Nici nu m-a lasat niciodata. Dar chiar daca ar fi facut-o mi-ar fi placut la fel de mult. Pentru ca motocicleta pentru mine nu e doar un mijloc de transport. Nu ma grabesc niciodata cu motorul, nici nu ma intereseaza prea tare cand ajung la destinatie, nici cate opriri fac pe drum. Daca imi trebuie doar un mijloc de transport repede de la A la B am masina.

 

 

Da, faza e ca eu renuntasem la conserva in favoarea mobrei.Mai exact tot ce am luat pe Renault 18 am dat pe nipru.In al doilea rand, eu mi-am luat mobra sa fac nu numai drumuri in bucale ba din contra mai mult in tara, in special la Codlea, unde am rubedeniile.Pentru asta imi trebuia un motor relativ sigur si nicidecum unul care sa ma coste transportul lui cu duba mai mult decat valoarea lui.In al treilea rand, obisnuiam des, chiar si cu conserva sa plec vinerea dupa scarbici ca sa am si eu un w/e prelungit la Bv.Logic ma prindea noaptea.Asta presupune curent.Cu ce am avut probleme la nipra?Cu incarcarea.S-a bulit jegu' ala de releu si vreau sa zic ca am pus 3 relee electronice de Dacia si nimic.Noroc cu George Moraru care mi-a recomandat releul electromecanic de Dacia.Ma rog, de blestemul incarcarii n-am scapat nici la upgrade!La yamaha aceeasi problema: regulator/rectifier.In schimb Gilera nu mi-a facut probleme, sa dea Dumnezeu nici sa nu-mi faca.Singura chestie, de cand a venit frigu porneste greu sau chiar deloc dar s-a rezolvat si asta: vine many@ cu conserva si clesti da curent si-o ia imediat.Vreau sa zic ca am deja 4 drumuri nocturne cu ea spre Bv.Odata am plecat pe la 21:30 din bucale si am ajuns pe la 12 noaptea la Codlea.Cu nipru n-aveam curaj sa fac d'astea.In plus este o motocicleta de 6-700 de euro la italieni, asa ca mari pretentii nu poti avea de la ea.O am din aprilie, fac imediat 8000 de km cu ea si n-am schimbat decat consumabile(ulei,filtru,bujie,curea de distributie). Am bagat-o prin padure,noroaie, am tavalit-o (apropos unde gasesc o maneta de frana?). Cu nipru in aproape un an am facut ..uite nici nu mai stiu, dar oricum mult mai putini km.Cu yamaha din februarie pana in aprilie am facut aproape 3000 km.Cand am luat'o nu mai imi venea sa ma dau jos.Ieseam noaptea dupa servici si cand vedeam un grup de mobre hop dupa ei, ajungeau astia la destinatie si treceau altii hop dupa aia.

 

Uite cam d'asta mi-am luat italianca:

post-4101-1164288312_thumb.jpgpost-4101-1164288475_thumb.jpgpost-4101-1164288638_thumb.jpg

 

 

 

Totusi nu voi uita nici asta:

post-4101-1164288989_thumb.jpg

post-4101-1164289010_thumb.jpg

post-4101-1164289031_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am vechitura mea din motive financiare dar trecand peste asta cum voi avea un ban il voi da pe o japoneza fara sa clipesc. Intradevar nu cred ca toti care au comuniste au o placere teribila in a surubari ore intregi la ele, uneori mai merge dar de mi s-a intamplat destul de des sa am chef de o plimbare, sa ma duc la cotoroanta mea si apoi sa stau vreo 30 de minute sa o pornesc, o blestemam, ma juram ca ii dau foc si cand pornea in final parca mi se dusese toata buna dispozitie. De fiecare data aveam o oarecare frica de faptul ca iar ma lasa in drum si iar tre sa o imping pana la garajul unde o tineam, fiecare gest mai anemic al motorului ma facea sa ii dau lui mai multa atentie in timpul mersului nu drumului, joponezele fac toate astea sa dispara, fac totul mai placut.

 

Treaba e ca o persoana care a trecut de la o comunista la o japoneza o va aprecia mult mai mult decat o persoana care se urca direct pe o japoneza, iar daca "rezisti" din punct de vedere mental si fizic uneori unei comuniste atunci esti intradevar calit si pregatit pentru orice :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai de ce nu comparati fiabilitatea celorlalte comuniste noi (MZ, Jawa) cu "japonezele"?!

 

 

...sau Ural? :burnout:

 

n-am spus ca imi doresc un motor prost la care sa stau sa surubaresc toata ziua. Am spus doar ca prefer un motor clasic (care nu e sinonim cu lipsa de fiabilitate) in locul unei japoneze. Ca 99% dintre motoarele "comuniste" de la noi au supravietuit pana acum cu tot felul de improvizatii (dictate de nevoie) si ca li se cere mai mult decat au fost proiectate sa dea (cateodata) e adevarat, asta insa nu inseamna ca intretinute bine cu piese bune (si noi) nu sunt motoare cu care poti sa vezi linistit toata tara.

Editat de cios
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...