George2013 Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 Salutare. Detin o yamaha fzr 400, problema e ca pornirea e cam greoaie. in ce sens? la rece: tragi socul, pompa bazaie, totul ok..invarte n`o ia..ii pun putina benzina in fiecare carburator si o ia la sfert..dupa care merge ok..tine relantiul, se tureaza, toate bune. Daca o opresti si o pornesti imediat, o ia, dar daca o lasi mai mult gen 5-10 min pa, la revedere....nu mai vrea, daca ii pui iar spritz iar o ia. Bateria e de pe masina, deci zic ca e ok. bujii curatate doar. carburatoarele au fost curatate, sincronizate si am verificat si nivelul care e ok. compresie este, m`am "jucat" putin cu suruburile pilot dar nu simt nici o diferenta nici la 2 ture si nici la 2.5, 3 ture. N`am verificat jocul la supape si ma bate gandul ca ar fii de acolo.. e posibil? stiu ca jocul influenteaza mult pornirea dar nu stiu daca si in cazul meu..de`asta am zis sa va cer un sfat. Mersii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 Pai ia-o babeste. Eu zic ca alimentarea e taiata undeva. Verifica tot ce e de verificat, furtune, vezi daca nu cumva cuiul pontou a ramas blocat pe inchis, verifica robinetul de benzina sa aiba membrana buna, verifica sa fie conectat furtunul de vacuum la robinet, etc. De regula dupa scoaterea unor carburatoare apar probleme pentru ca se uita cate ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 vezi poate este obstructionat vreun furtun din rezervor pana la carburatoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat August 28, 2013 Autor Share Postat August 28, 2013 si cu rezervorul dat jos face aceeasi chestie, alimentarea prin cadere dintr`un bidon intors invers si gaurit sa nu faca vacum..este ciudat ca doar la pornire cere mai multa benzina dupa care merge impecabil...ca si cum n`ar simtii socul ala deloc:-? Carburatoarele au fost demontate de 2-3 ori sa ma asigur ca totul e ok si chiar e..totul e pus la loc Pai ia-o babeste. Eu zic ca alimentarea e taiata undeva. Verifica tot ce e de verificat, furtune, vezi daca nu cumva cuiul pontou a ramas blocat pe inchis, verifica robinetul de benzina sa aiba membrana buna, verifica sa fie conectat furtunul de vacuum la robinet, etc. De regula dupa scoaterea unor carburatoare apar probleme pentru ca se uita cate ceva... care furtun de vacum la robinet? nu stiu la ce te referi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 vezi poate este obstructionat vreun furtun din rezervor pana la carburatoare... Din moment ce doar pornirea ii face figuri, ce furtun sa mai fie "obstructionat" ? A spus clar ca mai apoi merge ok ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 fzr nu are furtun de vacuum la rezervor e prin cadere si prin pompa de benzina care da sprituri la 2 3 secunde.....ori nu sunt curatete cum trebuie si reglate carburatoarele ori e de la supape (e doar parerea mea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 N`am verificat jocul la supape si ma bate gandul ca ar fii de acolo.. e posibil? stiu ca jocul influenteaza mult pornirea dar nu stiu daca si in cazul meu..de`asta am zis sa va cer un sfat. Mersii Ti-ai raspuns singur. Verifica jocul, cel mai probabil ai pe admisie niste supape care nu mai inchid (joc 0 sau aproape 0). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 fa-i o compresie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Si eu merg pe jocul supapelor... cel putin simptomele sunt clasice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat August 29, 2013 Autor Share Postat August 29, 2013 Mai demult m`a mancat pe mine sa vopsesc motorul cu negru mat...izolasem eu tot inafara de galerii peste care s`a dus si vopsea...Cand sa ma uit astazi la supape cu toate ca e sarbatoare, n`am avut stare...vad 3 galerii arse caramizii si una neagra ca in ziua vopsirii...si hop s`a aprins becul...este vorba de pistonul nr 1. Am masurat jocurile toate sunt in grafic admisie 0.15-0.20 si ev. 0.25.0.30. Mai putin la cilindrul 1 unde jocul e undeva sub 0.10 pe o supapa si 0.5 pe alta...nu am avut lere mai subtiri pentru un calcul mai precis..Ce`i de facut? pana acum am dat si chiulasa jos m`am enervat si am zis s`o fac de la 0. depunere de calamina nu era de speriat si prima chestie care am facut`o a fost sa o intorc cu "cracii" in sus si sa pun benzina pe supape cu bujia pusa sa vad daca o scapa si nici vorba..zic ca scaunele sunt ok..desii nu`s lamurit cu galeria aia neincinsa. Posibil la cald sa se miscoreze si mai mult jocul si sa tina admisia deschia? bun dar pornirea la rece trebuia sa fie ok..La mine e pe dos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Inainte de demontare ar fi meritat sa faci un test de compresie, ca sa stii si daca sunt probleme la segmenti sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat August 29, 2013 Autor Share Postat August 29, 2013 n`am avut de unde sa iau un compresometru ca ii faceam.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Nu stiu daca acuma mai poti verifica segmentii fara sa mai demontezi mai mult motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 poti masura uzura segmentilor si cu motorul desfacut...ia un segment jos..in bagi in cilindru si masori cu lera "gap-ul" dintre capete..iei manualul si te uiti la specificatiile pentru acel gap...respectiv.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat August 29, 2013 Autor Share Postat August 29, 2013 poti masura uzura segmentilor si cu motorul desfacut...ia un segment jos..in bagi in cilindru si masori cu lera "gap-ul" dintre capete..iei manualul si te uiti la specificatiile pentru acel gap...respectiv.. da..dar eu am demontata doar chiulasa, sa demontez si pistoanele sa ajung la segmenti mai am mult de lucru.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.