cmd Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 (editat) nu stiu sa-ti explic Georgica ,sorry @denis weekendul acesta suntem la Adancata ,pt Adancata am zis ca suntem 3 ,ne vedem acolo Editat Iulie 15, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Nu aveam nevoie de nici o explicatie,personal.dar ma amuza stilul asta de aruncat cu vorbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 (editat) trebuie sa agite si cineva spiritele,nu ? ) glumesc .. Editat Iulie 15, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Chestia asta cu counter steering e interesanta. O motoreta nu poate fi virata decat prin countersteering si asta e dovedit dpdv fizic de nu stiu cate ori. Ca si eu acum cand virez, in general las totul sa vina natural , dar cand imping intentionat in ghidon, strang mai tare virajul decat as face-o daca as lasa-o asa cum e corpul meu. Singura mea problema acum, e ca ce zici tu, george, ca sunt multe bucati de informatie si mintea o ia in toate partile din partile si daca nu te antrenezi te poti fura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 (editat) cand esti pe pista folosesti countersteeringul in mod activ, cu inputuri mai agresive decat in mod "natural". cand curbele sunt largi nu ai nevoie, dar nu exista alta metoda de a trece rapid prin sicane de exemplu. lucrurile astea vin in timp si nu incurajez asta decat dupa ce esti confortabil cu ritmul maxim pe care il poti atinge prin mers "stradal". Editat Iulie 15, 2016 de zahei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Nu aveam nevoie de nici o explicatie,personal.dar ma amuza stilul asta de aruncat cu vorbe. Ai spus-o foarte bine. Este exact ceea ce faci tu Dar sunt convins ca in loc sa-si piarda timpul cu explicatii (mai ales tie personal, in caz ca ai nevoie) baietii se duc sa exerseze pe circuit. Cred ca asa ar trebui sa facem si noi, invataceii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Man,mai bine o lasai asa.eu cu CMD mai discutam una alta,ne "stim" putintel si ne mai agatam cate-o data.nu sunt tocmai invatacel,asa ca stai linistit si nu-ti bate tu capul.tocmai pt ca stiam raspunsul(in cazul in care ar fi venit) am scris ce am scris.so,las-o balta cu ironia subtila. spor la invatat! » Post actualizat in 15 Jul 2016 19:33 Si inca ceva,tu ca invatacel ar trebui sa apreciezi daca unul sau altul dau si aici putina teorie "din casa".ca mai apoi tu sa poti sa incerci sa o pui in practica pe circuit.dar daca apreciezi jumatatile de masura si explicatii lipsa,go for it,forumizeaza inutil. » Post actualizat in 15 Jul 2016 19:34 @Zahei:destul de bine punctat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 daca nu tii varful pe scarita nu cumva iti oboseste piciorul si iti blocheaza putin iesirea de pe mobra? daca nu tii varful pe scarita ai doua optiuni, ramai fara cizma sau fara laba piciorului, le-am experimentat aproape pe amandoua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Ba! are dreptate Razvan ,doar bs si laudarosenie din partea ta . Am aflat (de la tine )ca ai un stil superb si ca esti un autodidact dar un video ceva sau o iesire la un circuit care nu e in Ungaria ,oha. De la CMD ,Gabi si baieti din gasca lor avem multe de invatat si mai si apar la circuit aici la botul calului .Si chiar daca nu se ridica la nivelul tau de maestru macar este de apreciat curajul de a posta clipuri si a discuta pe marginea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 @Zahei:destul de bine punctat!lol nici nu stiu ce sa zic, multumesc frumos ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 @goe:da,ai dreptate,nu am clipuri din tara,doar de pe Hungaro.de la o etapa rosbk.si altele tot de pe Hungaro.si stii de ce?pt ca e cel mai aproape de mine.din perioada Amckart nu am filmari(pe vremea aia nu aveam camera pe moto).la "botul calului"(tg secuiesc si adancata) nu am nici un motiv sa merg distanta si costurile fiind prea mari.got it?nu stiu ce relevanta ar avea sa pun eu clipuri aici de pe Hungaro.cat despre laudarosenie and shit,ia-o cum vrei.autodidact am fost pana cand am inceput sa cunosc lume care sa ma indrume.iar despre stilul meu,am zis eu ceva si nu stiu in afara de faptul ca merg foarte cursiv?si lasa atitudinea asta de "aparator" al altora,n-are sens.suntem oameni mari si ne putem descurca toti(pe forum) si fara ajutor.nu crezi?btw,tu ai vreo filmare sa se discute pe marginea ei? » Post actualizat in 16 Jul 2016 08:06 @zahei:spusesem ca e bine punctat faptul ca tot ce tine de mersul "stradal" trebuie stapanit bine inainte de a ridica stacheta spre un stil mai "race-orientated". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 @george05 Stai linistit ,clipurile nu sunt obligatorii.Ideea era ca este usor sa te dai profesor de la distanta si fara sa te vedem in actiune . Eu inca nu am pus camera ,mai mult din superstitie dar dupa ultima cazatura cred ca mi-au fost zdruncinate toate superstitiile din cap. In septembrie prind 6 zile la circuit ,sper sa ma invrednicesc sa o fac atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 de obicei care se dau tare pe forum si dau foarte multe sfaturi se pare ca pe circuit sunt tocmai invers! am cunoscut oameni care aici aveam impresia ca rup pistele si cand colo a fost tocmai invers! in schimb am ramas placut impresionat de anumite persoane care au dat un sfat exact cand trebuie si chiar rup pe pista! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 @goe:nu m-am dat nici o secunda expert,am zis doar ca nu mai sunt chiar invatacel. @eusebiu:eu nu dau sfaturi aici,daca ai observat.nu-mi permit sa dau sfaturi,sincer.pt ca aici sunt prea multi experti si toti stiu cel mai bine ce au de facut. ca fapt divers cu Hornetul600 mergeam 1:10-1.11 pe Amck,si cu R-ul 2002(full stock+carene si faruri) pe Hungaro 2:10.ca e bine ca e rau...e cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 (editat) Esti tare! Si, vorba ta, hai sa o lasam asa. Noi, invataceii, mai prindem vreun sfat, vreo povata de la baieti, daca sunt pentru circuitul Skatkart cu atat mai bine, suntem chiar on topic. Editat Iulie 16, 2016 de RazvanLNI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 am revenit de la circuit,a fost minunat,multumim Denis ca ai trecut sa ne vezi,te rugam sa treci mai des ,multumim pt sfaturi despre tehnici de pilotaj va puteam spune multe dar sincer nu vreau sa-mi bat capul momentan pt ca nu merita deranjul,intru intr-o "hora" cu voi de nu o sa ies bine,eu va spun lucrurile cum le fac,voi o sa radeti in sinea voastra,dupa postati reply,eu nu prea stiu cum sa explic...dar sa revenim,de la prima intrare cu noua motocicleta de pista am scos 1:54 cu multe lapuri consistente si constante, bestul meu era 1:56 pe Adancata cu Suzuki'ul 750,acum am reusit sa merg cu suzuki'ul 1:57 cu putin trafic ce'i drept,a doua intrare cu mobra noua 1:54 si 4-5 lapuri de 1:55-1:56 Mult succes Cata maine in cursa&have fun ,scuze ca nu am putut sta dar banii sunt/au fost problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Super! Bravo! Si mobra noua este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 "Timing is the Truest Measurement of Progress" » Post actualizat in 16 Jul 2016 20:36 sc59 Goe o sa progresezi alaturi de noi si unde mai pui ca ai in familie cel mai talentat nepot » Post actualizat in 16 Jul 2016 20:37 Eusebiu ai dreptate,multi se dau tare pe net! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 CMD, noi o sa fim toti trei la Adancata in septembrie 8-11 si doar doi pe 17-18.Ar fii fantastic sa puteti venii si voi atunci. » Post actualizat in 16 Jul 2016 20:49 Pe 8 facem scoala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Tinem legatura ! Cand se mai merge la Secuiesc,noi vrem sa mergem intr-un weekend si daca e mai liber poate-l rugam pe domnu'Lucian sa facem circuit invers,ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 (editat) @george05 Stai linistit ,clipurile nu sunt obligatorii.Ideea era ca este usor sa te dai profesor de la distanta si fara sa te vedem in actiune . Eu inca nu am pus camera ,mai mult din superstitie dar dupa ultima cazatura cred ca mi-au fost zdruncinate toate superstitiile din cap. In septembrie prind 6 zile la circuit ,sper sa ma invrednicesc sa o fac atunci. man,arata-mi te rog unde "m-am dat eu profesor".sau despre ce vorbim aici?fara sa ma vedeti in actiune?wtf again?plini de sine mai sunteti unii.va dati in jurul casei(aveti norocul de a avea circuitele aproape),altii fac pt o zi de pista 900km dus-intors.dar acei altii nu sunt in masura sa deschida gura ca hopa pe ei,cum isi permit.concluzia mea ar fi urmatoarea:doar cei pe care ii vedeti VOI cum se dau au dreptul sa vorbeasca.faina atitudine! Editat Iulie 16, 2016 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 17, 2016 Share Postat Iulie 17, 2016 George hai sa-ti dau un sfat ca stiu ca o sa-l accepti,pune o camera pe jug daca ai posibilitatea,o sa te lumineze cu privire la multe lucruri,imediat cum ai ajuns la boxe nu-ti mai aduci aminte ce ai facut pe circuit in laptul 3 din curba 6(am dat un ex),avand camera pe bord poti vedea turatiile foarte bine si unde poti intra cu o treapta mai joasa,unde trebuie sa mai schimbi o treapta ca se plafoneaza mobra in highrpm samd,sincer camera mi se pare un element indispensabil pt inceput (poti foarte bine si cu un dataloger dar e foarte scump) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 17, 2016 Share Postat Iulie 17, 2016 @george05. Asta nu e topic de scandal asa ca o sa o las exact asa cum vrei tu. Oricum nu te acuzam pe tine direct pentru ca nu te cunosc ,era mai mult un comentariu despre aventura asta pe doua roti, online ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 17, 2016 Share Postat Iulie 17, 2016 important este sa se vada bordul cu turometrul,nu am zis pe rezervor ca poate dai peste ea cu mainile cand te apleci pe curbe sibte incomodeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 17, 2016 Share Postat Iulie 17, 2016 Corect,nu e topic de scandal.scuze de aciditate,dar ma simt total aiurea cand sunt acuzat de aere de vedeta sau de profesor.repet,nu-mi permit sa dau sfaturi pt ca nu sunt acreditat sa fac asta.@cmd:right,camera pe jug are importanta,dar parerea mea doar cand ajungi sa cauti fiecare sutime.pana atunci e mai relevanta cea de pe codita pt pozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.