neutrino Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 vad ca rubrica de amckart e deschisa aici si e un topic continuu in care lumea se anunta si discuta in acelasi topic cam tot ce se petrece visavi de fabulosul circuit din nordul bucurestiului. nu vad ce ar fi rau sa alaturam un topic asemanator dedicat circuitului din targu secuiesc. astfel incat sa se stie tot timpul care cum si cand pleaca acolo, si astfel poate se vor mai organiza iesirile. si de ce nu sa postam filmulete sa se discute si sa se certe lumea liber pe un singur topic. suna minunat. cine mai uzeaza cauciucuri si pe alte circuite, prejmer, bacau etc sa aiba ambitia sa deschida un astfel de topic pentru ca din rezultatele celui dedicat amckart se pare ca nu e rau deloc sa avem un topic dedicat unui circuit anume si tot ce tine de acel circuit sa apara in acel topic nu in alte 100... ca sa incep cu brio, anunt ca eu am sa plec pe skatkart in weekendul ce vine, respectiv 7/8 sept. daca mai exista doritori lasa-ti mesaj aici. circuitul Skatkart arata asa: Lungime - 1500 m Latime - 8-10 m Aderenta - cam de doua ori mai buna ca pe amckart Targu Secuiesc se afla aici: Mult succes!! P.S. ca idee skatkart e de 2 ori mai lung/lat/aderent decat amckart (si cu asta nu vreau sa fac reclama proasta circuitului din bucuresti, dar asta este adevarul), iar pana la topirea ghetarilor, respectiv noua era glaciara cand vom beneficia de un adevarat circuit moto, respectiv adancata si targu mures, tin sa anunt ca targu secuiesc gazduieste cel mai mare si mai modern circuit de karturi la ora actuala in romania! poate cu asta trezesc un strop de curiozitate pentru *reisarii* ce nu au mai fost acolo pana acum! merita Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klux Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 Ar fi misto daca ar face cineva un .jpg mai maricel in alb cu traseul acestui circuit. Ca sa vina cu foaia acolo si sa-si deseneze trase sau smilie-uri pe unde au picat, eventual sa-si denumeasca virajele.Week-end-ul ce a trecut am avut parte de trei premiere pe acest circuit. Primul lowside, primul genunchi pe jos si primul cauciuc din care am scos atele Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitza Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 Pai pe 7-8 Septembrie nu este etapa de karting pe Skat Kart ? Eu asa am inteles de aici : /index.php?/topic/701578-weekend-pe-circuitul-de-la-tg-secuiesc-13-15-septembrie/?p=3538540 Si mai zic si pe site-ul oficial : http://www.frk.com.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=267&Itemid=110 Sau este timp si pentru motociclete ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 Ar fi misto daca ar face cineva un .jpg mai maricel in alb cu traseul acestui circuit. Ca sa vina cu foaia acolo si sa-si deseneze trase sau smilie-uri pe unde au picat, eventual sa-si denumeasca virajele. Week-end-ul ce a trecut am avut parte de trei premiere pe acest circuit. Primul lowside, primul genunchi pe jos si primul cauciuc din care am scos atele Lowside, adica , chiar ai reusit sa cazi? Nasol. Tu te-ai lovit? Ca, asta-i mai important, sanatatea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neutrino Posted September 2, 2013 Author Share Posted September 2, 2013 nu stiu programul lor, dar am sa sun si sa ma interesez daca e loc si de moto in weekend. daca nu se poate ramane totul stabilit pentru 13-15 sept cand mergem brigada mare! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klux Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 Am vorbit cu domnu' patron si mi-a spus ca s-a mutat competitia si week-end-ul 7-8 e liber. Domnu' patron fiind mustaciosul cu bicicleta aia smechera ce probabil a costat mai mult decat mobra mea @JAGIEram prea aplecat pentru viteza cu care rulam si m-am tarsait un pic la viteza mica 30-40km/h. Ma doare schimbatorul ca l-am rupt dar, in rest, n-am patit nimic. M-am dat linistit inca o zi dupa eveniment. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neutrino Posted September 2, 2013 Author Share Posted September 2, 2013 (edited) asa cum se mai discuta si aici iesirea moto pe skatkart va fi pe 13-15 sept. nu este exclus sa putem merge si pe 7-8 pentru ca am vorbit la circuit si se pare ca au mutat etapa de kart in bucuresti. astept un telefon sa vedem daca va putea fi cineva la circuit cat timp tot staful lor pleaca la bucuresti, astfel incat sa avem si noi acces pe pista. asadar iesirea de pe 13-15 ramane batuta in cuie, cea de pe 7-8 inca asteapta un raspuns cu care voi veni indata ce primesc o confirmare. succes! Edited September 2, 2013 by neutrino Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
clansman Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 Week-end-ul ce a trecut am avut parte de trei premiere pe acest circuit. Primul lowside, primul genunchi pe jos si primul cauciuc din care am scos atele ... si toate in acelasi bilet! Iesi mai scump daca le incerci separat ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neutrino Posted September 2, 2013 Author Share Posted September 2, 2013 odata cu lowside-ul si genunchil pe jos? si atele au fost cauza lowsideului sa inteleg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciuches.robert Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 weekendul asta si avioanele s-au dat pe pista Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetiteLutin Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 weekendul asta si avioanele s-au dat pe pista Nu puteam sa ma gandesc decat la asta: "Strada nu e circuit. Si circuitul nu e pista de aterizare." ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klux Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 odata cu lowside-ul si genunchil pe jos? si atele au fost cauza lowsideului sa inteleg? Nu, nu, atele a doua zi si-au facut prezenta. O data cu lowside-ul evident ca am racait si genunchiul pe jos Ah, si a patra premiera a fost ca am dat cu fundu' de pista Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jinxy Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 si...cum a fost? eu tot astept momentul in care-o sa dau cu fundu' de asfalt ) nu am avut norocul asta momentan, dar tot experimentez cu trail braking, deci e doar o chestie de timp )) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klux Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 A fost ok, eu ma tineam de mobra ca s-o opresc crezand ca am cum sa stavilesc 200kg ce se duc sanie spre exteriorul virajului si m-a tras dupa ea. Poti experimenta linistit numai sa nu te apuci sa tragi de frana si de gaz in acelasi timp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eusebiu Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 (edited) Hai ca mai sunt doar cateva zile! klux ai blocat fata sau ti.a fugit? Don profesor te.ai mai antrenat ca iar te activezi cand ma vezi in fata ta ) Edited September 2, 2013 by crbl69 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klux Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 N-am franat din maneta, mi-a fugit ca trebuia sa tin gazul constant dar n-am facut-o. A fugit brusc, nu m-a anuntat inainte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zimbrutza Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 circuitul se parcuge in sensul acelor de ceas sau invers? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jinxy Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 Deci ai accelerat brusc, a fugit spatele si ai facut poc. Primul meu accident (pe strada, la 2 saptamani dupa ce am luat permisul si fara echipament) a fost cam la fel, vroiam sa fac wheelie la iesirea din viraj si in loc sa ma duc in sus, am luat-o lateral. )) Partea proasta e ca am inchis gazul si...n-am stiut ce m-a lovit cand am zburat peste motor in partea cealalta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cristilvk Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 circuitul se parcuge in sensul acelor de ceas sau invers? in sensul acelor de ceasornic, linia de start finish este la containerul albastru, directia <- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eusebiu Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 jinxy cred ca matale din ce zici ai facut hightside nu lowside!klux zicea ceva de lowside Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
klux Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 N-am tras de gaz, am iesit prost din virajul de dreapta anterior si am incercat sa compensez aplecandu-ma prea mult pentru viteza cu care rulam. Am picat cam pe unde-i X-ul.Tu ai facut highside pentru ca probabil roata fata nu era aliniata cu spatele cand ai atins solul cu ea si te-ai revarsat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jinxy Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 (edited) crbl, highsideul meu a inceput cu un lowside )) klux, de asemenea accident nu am auzit )) LE: ca sa nu spamez degeaba, merge cineva cu dubite/remorci la acest circuit? As vrea sa impart costurile de transport cu cineva Edited September 2, 2013 by jinxy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eusebiu Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 de obicei ne combinam la dube!week asta ma combin cu neutrino la dubita!poate mai apar doritori cu dube Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max08RO Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 (edited) Salut, un pret pt accesul pe pista cu motorul stie cineva ? Multumesc Edited September 2, 2013 by Max08RO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetiteLutin Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 N-am tras de gaz, am iesit prost din virajul de dreapta anterior si am incercat sa compensez aplecandu-ma prea mult pentru viteza cu care rulam. Am picat cam pe unde-i X-ul. Tu ai facut highside pentru ca probabil roata fata nu era aliniata cu spatele cand ai atins solul cu ea si te-ai revarsat Cu virajul ala am avut si eu probleme, dar cand am vazut ca intru prea tare in el si nu il pot lua ca lumea, am preferat sa il tai pe iarba. ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.