Sari la conținut

Kinkey

Membru
  • Număr conținut

    338
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    790 Duke

Informații profil

  • Motociclete detinute
    F4i,GSX-R 600 K7

Vizitatori Recenți Profil

828 citiri profil

Kinkey's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. So, pentru ca sunt un dubios si uit sa ma uit la notificari am vazut tarziu thread-ul asta. In principiu : - Am facut cam 8k km cu motoreta de cand am luat-o, in august pana in noiembrie. Cel mai lung traseu a fost de 1650km in 4 zile. A fost super okay. Nu e motocicleta de luat la ture de 10k km fara ceva pregatiri serioase totusi. Pentru mers la munte si inapoi, e superba totusi. Asta in ideea in care pana acum eu si pasagera am mers fara topcase, fara sidebags, doar ea cu un ghiozdan in spate. - La tura aceea am fost cu pasagera care s-a tinut de manerul din spatele motoretei. Dupa un timp nici nu mai trebuia sa se tina deloc fiindca sustinerea cu ajutorul picioarelor era de ajuns. Pentru mine a fost super comfy. As mai fi mers inca 1000km, dar pasagera era incepatoare cand vine vorba de drumuri lungi. La al 2lea drum lung de 500km+ nu a mai avut nici cea mai mica problema. - In oras, motocicleta e incredibil de agila si usoara. Doar cu mine, trage ca o bestie si e ULTRA fun. - Are 4 moduri de mers. Rain, Street, Sport si Track. In prima zi cand am luat-o am mers pe rain. A fost super okay cat sa ma obisnuiesc. Apoi am mers o vreme pe Street si apoi o vreme pe Sport. Acum, nu exista decat Track. Toate cele 4 moduri vor livra 'in cele din urma' toata puterea, doar ca o fac mai mult sau mai putin progresiv. Track mode e raspuns absolut instant. Track mode e pentru cand vin baietii de la Victoriei langa tine, zic "haha ai naked esti incet" si cand pleci ei nici nu stiu ce s-a intamplat. Bineinteles, nu are viteza maxima a unei vitezane, dar pentru oras, cuplul acela mare si o greutate foarte redusa isi arata fata. In cel mai bun sens. TC-ul si antiWheelie iti permit sa deschizi gazul din prima ca un descrierat si totusi sa pleci super rapid de pe loc. - Eu pe ea am pus mansoane incalzite. Sunt the shiznit. Nu a avut sens sa dau 800 de euro pentru evacuarea aia, care ORICUM suna exact ca o evacuare stock. Evacuarea stoc e cea mai brutala evacuare stoc pe care am avut-o vreodata. Face pops and crackles incontinuu. O sa achizitionez o evacuare Scorpion pentru ea. Trebuie neaparat alt suport de numar deoarece cel stoc arata ingrozitor. - Am seile pentru pasager si pentru mine. Fac o diferenta enorma in bine. - Urmeaza sa ii pun topcase si parbriz. Fiind naked, la 150+ nu mai e comfy deloc. Dar viteza de croaziera e undeva la 120+ unde nici nu simt vantul. Motoreta e foarte aerodinamica si nu ma loveste asa tare totul in piept. Parbrizul o sa fie cel de la Givi postat de @Neal Caffrey mai sus. - Port un Shoei XSpirit3 si airflow-ul e genial. Motoreta are o pozitie usor lasata in fata ce imi lasa casca sa functioneze perfect. - In oras, la viteze mici, viteze de mers printre masini, track mode nu e ideal. E cam innecacios sa zic asa. Sport/Street/Rain sunt absolut superbe si ofera un control exceptional la viteze mici. - Suspensia e super bine reglata pentru greutatea mea (78kg) - Anvelopele stoc sunt....meh. Recomand 2.0/2.1 pe fata cu 2.3/2.4 pe spate. Oricum se tocesc super rapid. In 8k KM deja sunt mega patrate. - Am comandat si senzorul de presiunie dar pana nu am anvelope noi nu o sa le schimb. - ABS-ul functioneaza impecabil, inclusiv cel de lean Faptul ca se poate inchide ABS-ul pe spate (sau total) face motocicleta super fun. - Mentionez ca sunt pe un update vechi. A aparut un update recent ce modifica niste parametri de injectie (in bine cica) si dupa ce o duc la dealer o sa o incerc iar. - Tin sa spun ca si pentru pasagera motoreta e comfy pentru genul acesta de motoreta. Imediat ce va veni si topcaseul cu suport de spate, sunt convins ca o sa adoarma pasagera mea. - Consuma destul de mult lichid de racire totusi. Nu doar o data a trebuit sa-l re-umplu. Dar niciodata nu m-am trezit in oras cu motorul supraincalzit din cauza asta. - Consuma cam 5.5% in oras. 6% daca merg ca un sinucigas retardat. Cam intre 4% si 5.5%in afara la mers pana in 125. Cel mai putin am scos 3.7%. Raza e cam de 260km+ pe un plin. - Frana cu care vine e decenta, dar o sa-i schimb placutele de frana cu niste Carbon Lorraine XBK5 cand incep sa merg cu ea. - La Targul Secuiesc am reusit sa trag de ea ceva mai tare si a fost super fun de asemenea. Suspensia stoc e FOARTE bine calibrata pentru acest buget. Ferma dar nu dureroasa, sta bine, tot ce trebuie. Per total, venind de la un GSXR600 K7, motoreta asta e mult peste ce imi inchipuiam. E incredibil de agila, de rapida si ofera o senzatie superba de incredere. Nu am avut un moment in care sa ma simt cu ea ca nu poate ce ii cer. Dar, dupa experienta asta, de un naked super fun, urmatoarea motoreta o sa fie un 1290 SuperDuke. Cuplul acela mi-a creat o dependenta ce nu poate sa fie descrisa.
  2. De la un punct incolo, frigul si umezeala devin o combinatie destul de naspa. Cu 5 straturi si mansoane incalzite deja incepea sa fie mega frig si pentru mine. Si asta pentru mers in oras. Nici nu vreau sa ma gandesc cum ar fi sa ies la o plimbare in afara. Screw that Chiar nu merita, doar penru inca niste KM facuti, doar pentru a zice ca i-ai facut. Timp e suficient. Asigura-te ca iti face placere ce faci, nu ca o faci aproape din ambitie, asa cum faceam eu
  3. De la 12:35 incepe sa fie cu adevarat informativ si interesant Ce face fish-eye-ul din ....oameni Fara misto, dar asta pare sa fie content decent/bunicel, nu mizeriile alea de la tazmi
  4. Ce e funny e ca Xspiritul e mult mai silent pe 790 fara niciun pic de protectie la vant decat pe gixxer. Asta si pentru ca pe gixer venea vantul cumva de imi sarea creierii. Acum, ca vantul vine complet nerestrictionat pe in cap, forma castii isi face mai bine treaba
  5. Bineinteles. De la un punct incolo nicio casca nu poate sa fie mai silentioasa de un anumit nivel unde dopurile sunt 100% mandatory. Pur si simplu, cand le indesi o sa poti sa le si apuci. Adica, eu nu am avut vreodata problema sa le apuc chiar daca le-am indesat ca ultimul meltean. Ca masura de siguranta, poti sa iei totusi doprui care au snur. Cu alea sigur nu ai cum sa dai gresi. Am gasti astea cu 36db SNR http://www.donaonline.ro/diverse/26340-3m-dopuri-de-urechi-cu-snur-1110-.html ... sau astea http://www.mondo-romania.ro/index.php?p=detalii&idmeniu=6&idgrup=18&idprod=908 cu 37db SNR.. .. Aici mai e un filmulet unde spre final arata si cum se scot. Sper sa te ajute.
  6. Nu e chiar asa. Xspiritul meu e super silent la 110 kmh comparat cu un RPHA11 testat recent. Pur si simplu nu se aude vantul asa de tare. La 110 kmh cu RPHA auzeam deja vajaituri naspa rau ca si cum ai dat deschis la geamul de la masina. Si aici vorbim de un naked fara parbriz. Deci vant luat direct in fata. Ca si comparatie intre aerodinamicitatea castilor. Ideea e ca damage-ul la ureche se aduna in ani de la mers de 100-110+kmh pe autostrazi etc unde incepe sa se auda vantul naspa la casca. Zgomotul de motor and shit nu e chiar asa de periculos ca ala de vant daca e o evacuare normala cu silencer si catalizator. Daca vorbim de burlanuri sparte, atunci e alta discutie. Ca daca esti baiat de victoriei cu burlan sa se auda cu 5km inainte sa vii, poti sa ai mama castilor ca nu o sa conteze. La 140kmh+ nici nu mai aud motorul sau evacuare. Doar zgomotoul asurzitor si plictisitor al vantului.
  7. Eu in general prefer sa imi protejez urechile si sa incerc sa ascult muzica la drum lung. Ma ajuta foarte mult sa ma concentrez. De asta, acum am niste casti in-ear cu niste doape care izoleaza chiar foarte bine. Comparat cu alte dopuri ar fi pe la 23-25 de db redusi. Mai mult decat suficient pentru afara, dar nu chiar la nivelul dopurilor de spuma profi. Trebuie sa mentionez ca muzica nu o dau la volum tare cand merg. Asta e cheia. Ca daca tre sa dau muzica tare atunci ascund faptul ca poate castile nu reduc zgomotul cum trebuie. De asta mai intai le-am testat la diverse viteze fara muzica, si apoi am vazut cat de tare tre s fie muzica ca sa pot sa si ascult cat de cat acolo. Probabil de Craciun o sa-mi iau un https://www.plugfones.com/product/liberate2/ ca sa pot sa izolez si mai bine sunetul si sa pot asculta muzica bine. Edit. AlexAB. Vad ca zici ca dupa ce le indesi ies din ureche. Multi nu stiu cum e corect sa bagi doapele asa ca las aici un link. .Nu zic ca nu stiai dar las aici in cazul in care sunt altii care se plang ca dopurile astea 'nu izoleaza'. Pentru mine diferenta e de la cer la pamant intre unele bagate CUM TREBUIE si alea care nu sunt puse corect.
  8. Au trecut 2 ani de cand am postat aici. Si din pacate, sub acest topic o sa fie ultimul post de update al motoretei. E timpul sa ii gasecsc un properitar nou, care sa o merite! Azi de dimineata, Roscatica avea 53504 KM. De ceva timp se afla in garajul de la munca, unde o vad in fiecare zi. Din pacate, am o pana la ea, deoarece anul asta este anul cuielor sau suruburilor luate in anvelopa spate. Dar am rezolvat-o cu un siret si merge in continuare foarte bine! Anul trecut i-am pus un set de Dunlop D212 GP Racer si mai fericit de atat nu am putut sa fiu. Sunt anvelope geniale pe care le voi pune pe KTM-ul nou achizitonat ;D De asemenea, in iarna a primit o revizie destul de serioasa, ca sa fiu sigur ca nu incep anul cu stangul. Cand i-am facut revizia avea in jur de 52000 km. Anul asta nu am iesit cu ea decat la o singura tura si putin pana la munca. S-au efectuat urmatoarele : - Servisarea filtrului de aer : Curatare + dat cu Bel-Ray Foam Filter Oil - Inlocuirea rulmentilor de jug. - Servisarea completa a furcilor (Ulei 2.5W) - Simeringuri noi pentru furca - Servisare lant - Arc nou de amortizor 100nm (parca, aici Cesar poate sa corecteze) - Kit servisare amortizor (azot si restul) - Servisare completa etrieri fata/spate (curatare completa a fiecarui piston etc) - Lichid frana nou fata/spate - Curatare sistem racire + antigel nou - Ulei Silkolene Pro 4 Plus 10W50 + Filtru ulei - Servisare pompa de benzina + filtru noi (filtrul era vai de capul lui) - Baterie noua YTX9 Acum, e timpul sa fac si dificilul pas de a scrie anuntul si sa vedem cine doreste sa fie fericit cu ea asa cum m-a facut si ea pe mine fericit!
  9. Intr-adevar sunt mai multe femei in lume decat barbati, dar trebuie luat in considerare cate din ele sunt posesoare de carnet de conducere si cate conduc in mod activ. Am gasit ceva interesant legat de asta, dar din pacate nu e decat din UK. http://www.brake.org.uk/facts-resources/1593-driver-gender Concurs de liniuta, inutil De parcare, meh, l-as pierde. Nu am permis de B :D
  10. Pur matematic, e evident ca barbatii vor cauza mai multe accidente, deoarece sunt mai multi km parcusi anual de catre barbati decat de femei. Drept urmare pe un esantion suficient de mare, barbatii vor face mai multe accidente decat vor face femeile. Dar asta nu inseamna ca experienta persoana va fi aceeasi. Sunt oameni care au ghinion/noroc sa aiba incidente doar cu femei sau doar cu barbati. FIecare cu bulanu'/ghinionu lui/ei.
  11. Ca sa vezi :D Bercenarii stealth suntem noi :>
  12. Posibil ca Flower-power sa fi vorbit de cazuri in care era cu masina, fiind (cred) posesoare de B, cred.
  13. Faptul ca au fost mult mai multe momente neplacute in trafic unde au fost implicate femei decat barbati ma face sexist? Crezi ca aleg eu ca acele 'aproape' accidente sa fie cu femei sau barbati? Daca ar fi sa aleg, as zice pas complet. Dar soarta face ca din toti mortii care ii dau in casca cand cineva face ceva cu adevarat naspa ( deoarece mizeriile mici le ignor complet deja. nu are sens sa-mi bat capul ),dupa ce vad soferul adesea sa fiu surprins ca de fapt e soferita. Deci, sunt sexist ca asta imi e ghinionul?
  14. Dintre toate close-call-urile de oras pe care le-am avut de cand motociclesc in Bucuresti (cam 5 ani) aproape toate au fost cu soferite. Nu stau langa femei in trafic, pentru ca experienta imi zice ca sunt sanse mai mari sa o mierlesc. De asemenea, nu sunt genul care sa fluier la ele, sa ma uit libidinos, sa fluier la ele sau whatever. In trafic sunt atent sa ajung acasa sau la munca. Si sa ajung intreg. Nu zic ca barbatii sunt soferi mai buni, dar macar ei nu sunt asa tensionati la volan (aproape toate femeile conduc mega tensionate si oglinda e ceva ce le sperie rau), unii din ei chiar recunosc cand gresesc (nu mi s-a intamplat pana acum sa imi zica o femeie, dupa ce am atentionat-o intr-un mod frumos, ca ea a gresit sau ca isi asuma responsabilitatea. Ba chiar, de fiecare data vina e a mea, evident). Dar, in fine ... ce stiu eu?
  15. E ceva absolut normal in bucuresti. Se intampla des. Probabil de vreo 8-10 ori pe an schimba in fata mea cineva banda cate 2-3 benzi dintr-o miscare si fara sa se asigure. In momentele alea tot ce fac e sa ma las in spate un pic, sa re-evaluez treaba si sa depasesc cat mai rapid si eficient. Nu imi place sa stau langa soferi de genul ala. Pana acum, mai mult de jumate din manevrele de genu au fost efectuate de femei. Eu am niste reguli simple. Daca e femeie la volan, nu stau langa ea in trafic, ce incerc sa ma indepartez rapid. Daca e femeie si in SUV, nu stau langa ea in trafic si ma indepartez foarte rapid. In plus, in general, am un stil mai.....vioi de mers, si pentru mine condusul preventiv e jumate din ecuatie. Cealalta jumate e o combinatie de a incerca aproape tot timpul sa merg mai rapid ca traficul, si sa dictez eu termenii de mers.
×
×
  • Creează nouă...