c0sminel Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 (editat) Povestea suna cam asa:fiind posesor de gsxr 600 SRAD intr-o zi ies la plimbare cu un prieten detinator de V2 1000cmc, mi-l da sa merg 1 km cu el si m-am indragostit si incep cautarile si asa am intrat in posesia acestui TL.. Este la mine de vro 2 luni si am incercat sa profit de vremea buna. Ca orice motor SH trebuie bagati bani -schimb cauciuc spate -ulei -filtru aer+ulei -bujii -bateria era noua -placute spate Am inceput prin a da tot jos de pe el,dat toate mufele cu spray de contacte,curatat sistemul de franare spate daca tot am schimbat placutele si am gasit un mal in etrier,schimbat lichid si un polish ca era foarte matuit(a fost tinut intrun atelier de prelucrarea metalelor) Recent am descoperit ca nu am 2 garnituri la evacuare,comanda a durat cam 2 saptamani ca am gasit doar pe original,dupa montare gasesc altceva,imi tacaneau pastilele de la supape....Si in momentul de fata astept sa imi ajunga comanda AZI sa il pot pune la loc.... Pe viitor asi vrea sa il vopsesc(nu stiu ce culoare inca) -Cauciuc fata -bug spoiler -capace motor vopsite -galerie vopsita -lupe pe amandoua faze si sticla clara Imi cer scuze de eventualele greseli Editat Octombrie 2, 2013 de c0sminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Daca n-are, trece pe lista si un amortizor de ghidon. Si mie imi plac V-urile mari, old school. Au ceva aparte, chiar daca nu-s etalon de performante si au tot felul de neajunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 2, 2013 Autor Share Postat Octombrie 2, 2013 (editat) Daca n-are, trece pe lista si un amortizor de ghidon. Are ,se poate vedea in poze,mai bine adaug un amortizor spate,cik e cu probleme acel amortizor rotativ,in iarna este timp,asi vrea sa adaug un ambreiaj hidraulic(dar momentan sunt in proiect de cautare) Si mie imi plac V-urile mari, old school. Au ceva aparte, chiar daca nu-s etalon de performante si au tot felul de neajunsuri. Ceva aparte cu siguranta au,puterea de jos,o experienta neplacuta cu el am avuto cand eram pe la 2000 de ture si trag de gaz s-a ajung un prieten, m-a ridicat si era sa o dau de pamant Editat Octombrie 2, 2013 de c0sminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 The widow maker ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 2, 2013 Autor Share Postat Octombrie 2, 2013 The widow maker ) de ce te gandesti tu la ce e mai rau,drace? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 m-am plimbat si eu cu o d-asta, nebunie, fuge din orice pozitie, sunet demential singurul lucru care mi-a displacut a fost ca iti trebuie super forta sa tragi de maneta de ambreiaj. cu 2 degete e si mai greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 de ce te gandesti tu la ce e mai rau,drace? Ma gandeam ca nu stii porecla modelului ) Aasa sunt eu, pun mereu raul inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 2, 2013 Autor Share Postat Octombrie 2, 2013 (editat) m-am plimbat si eu cu o d-asta, nebunie, fuge din orice pozitie, sunet demential singurul lucru care mi-a displacut a fost ca iti trebuie super forta sa tragi de maneta de ambreiaj. cu 2 degete e si mai greu nush ce sa zic in legatura cu ambreiajul,dar merge destul de usor,cu 2 degete nu trag niciodata ca am manetele stock,,oricum e in proiect ambreiajul hidraulic si mai este un lucru care duce la ambreiaj tare,arcuri ambreiaj uzate Editat Octombrie 2, 2013 de c0sminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_TL1000S Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Ma bucur sa vad ca nu sunt singurul care se simte bine pe un TL1000S Am si eu unul dar l-am facut street fighter "http://www.youtube.com/watch?v=OeKkRkkvm_E&feature=youtu.be" Povestea suna cam asa:fiind posesor de gsxr 600 SRAD intr-o zi ies la plimbare cu un prieten detinator de V2 1000cmc, mi-l da sa merg 1 km cu el si m-am indragostit si incep cautarile si asa am intrat in posesia acestui TL.. Este la mine de vro 2 luni si am incercat sa profit de vremea buna. Ca orice motor SH trebuie bagati bani -schimb cauciuc spate -ulei -filtru aer+ulei -bujii -bateria era noua -placute spate Am inceput prin a da tot jos de pe el,dat toate mufele cu spray de contacte,curatat sistemul de franare spate daca tot am schimbat placutele si am gasit un mal in etrier,schimbat lichid si un polish ca era foarte matuit(a fost tinut intrun atelier de prelucrarea metalelor) Recent am descoperit ca nu am 2 garnituri la evacuare,comanda a durat cam 2 saptamani ca am gasit doar pe original,dupa montare gasesc altceva,imi tacaneau pastilele de la supape....Si in momentul de fata astept sa imi ajunga comanda AZI sa il pot pune la loc.... Pe viitor asi vrea sa il vopsesc(nu stiu ce culoare inca) -Cauciuc fata -bug spoiler -capace motor vopsite -galerie vopsita -lupe pe amandoua faze si sticla clara Imi cer scuze de eventualele greseli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Man, de unde ti-ai comandat garnituri la evacuare, ca am si eu nevoie de una si nu-mi aduce nimeni ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Ma bucur sa vad ca nu sunt singurul care se simte bine pe un TL1000S Am si eu unul dar l-am facut street fighter "http://www.youtube.com/watch?v=OeKkRkkvm_E&feature=youtu.be" ti-l admir de fiecare data cand merg sa cumpar paine, tigari, bere etc... chiar ma gandeam daca nu cumva e de vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 2, 2013 Autor Share Postat Octombrie 2, 2013 (editat) Man, de unde ti-ai comandat garnituri la evacuare, ca am si eu nevoie de una si nu-mi aduce nimeni ...... Cred ca ai facut bine ca ai intrebat,mai am eu una, Asa ai cumparat moto cu bug spoiler sau lai facut tu? Editat Octombrie 2, 2013 de c0sminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_TL1000S Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 ti-l admir de fiecare data cand merg sa cumpar paine, tigari, bere etc... chiar ma gandeam daca nu cumva e de vanzare pentru pretul corect orice este de vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 The widow maker ) Poate nu-i casatorit baiatul . Frumoasa jucaria . Spor la treaba si sa ai parte de sezoane de vis cu bestia . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 nush ce sa zic in legatura cu ambreiajul,dar merge destul de usor,cu 2 degete nu trag niciodata ca am manetele stock,,oricum e in proiect ambreiajul hidraulic si mai este un lucru care duce la ambreiaj tare,arcuri ambreiaj uzate arcurile uzate il fac mai moale... crede-ma ca nu vrei ambreiaj hidraulic, are mai multe dezavantaje decat avantaje! puna mana pe ambreiajul ala de rsv si fa o comparatie, eu unul n-am gasit ambreiaj mai tare la vreo motoreta pana acum. ma refer la ambreiajele reglate cum trebuie, nu cu cabluri ruginite/ reglate prost cu unghiuri aiurea la tije, mal in instalatie sau mai-stiu-eu-ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V Twin Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 (editat) Te felicit. Am avut două TL uri in curte , unul roșu și unul negru. Soția nu a reușit sa se acomedeze cu bestia si am rămas doar cu cel negru ... soției achiziționându-i un virago . Dacă vreodată am să-l schimb , o să fie doar cu un SV de 1000 sau o Haiabusa. Atât. Să ai drumuri bune și grijă la carnet prin oraș . La cuplul cel are ..... , eu tocmai am predat carnetul acum 2 săptămâni .... am lungit a 2-a cam mult in oras și i am arucat și treiul , când s-a aruncat in fața mea cel cu radarul din mcv Editat Octombrie 2, 2013 de V Twin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 2, 2013 Autor Share Postat Octombrie 2, 2013 arcurile uzate il fac mai moale... crede-ma ca nu vrei ambreiaj hidraulic, are mai multe dezavantaje decat avantaje! puna mana pe ambreiajul ala de rsv si fa o comparatie, eu unul n-am gasit ambreiaj mai tare la vreo motoreta pana acum. ma refer la ambreiajele reglate cum trebuie, nu cu cabluri ruginite/ reglate prost cu unghiuri aiurea la tije, mal in instalatie sau mai-stiu-eu-ce. Ala de RSV e putin mai tare decat al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Ala de RSV e putin mai tare decat al meu Ambreiajul de pe RSV imi termina mana stanga prin oras, daca-i trafic intens. In rest, in afara, n-am treaba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 "iezista" si 3 remedii pentru ambreiajul de rsv cu toate astea l-as da in schimbul unuia pe cablu oricand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 2, 2013 Autor Share Postat Octombrie 2, 2013 eu am gasit ambreiaj la 200 de lei pompa si cilindru receptor,trebuie sa mai caut furtunul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Eu am hidraulic pe VTR si nu mi se pare nimic deosebit, tare, sau mai stiu eu cum. E pur si simplu... normal. Ori unde m-am obisnuit eu cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 nu are acelasi "feedback" cel hidraulic, mai ales la plecari rapide/liniute... cu orice furtun metalic si pompa radiala si cilindru aftermarket tot n-o sa ai acelasi feedback... sa nu mai vorbim de servisare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 (editat) Da, intr-adevar, am observat ca la plecarile in forta e un pic altfel. Dar fiind motor mare cu cuplu maricel ce-ti intra de jos, nu prea sesizezi foarte mult. La liniute pleaca o idee mai incet, dar recuperezi dupa aia Editat Octombrie 2, 2013 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 "iezista" si 3 remedii pentru ambreiajul de rsv cu toate astea l-as da in schimbul unuia pe cablu oricand! Remediu exista pt orice. eu n-o sa stau sa remediez orice k.k.t de incovenient la mobra asta. Inconvenient e mult spus,in cel mai fericit caz , particularitate Ziceam doar un FAPT REAL,si anume: ambreiajul este TARE (iti solicita mana) (raportat cu cel de pe alte mobre,evident,tot hidraulic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabollyq Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 Felicitari pentru achizitie. Sa o stapanesti sanatos! Acum in iarna vreau sa o dezbrac si eu pe a mea si sa ii aduc ceva modificari de ordin estetic. Sa ii pun bug spoiler, sa ii schimb farul, sa ii ridic codita si sa ii lungesc putin evacuarile. Uite aici link pentru bug spoiler, eu nu am luat inca dar de acolo vreau sa cumpar http://stores.ebay.de/ricambi-weiss-de/Bugspoiler.html Este o motocicleta extraordinara, power-wheelie este punctul ei forte iar la a mea a fost pus de catre fostul proprietar evacuare sport cu finale Micron care scot un sunet demential. O sa am una alta de vanzare de pe ea, gen carene, parbrizul double bubble, farul, oglinzile. Dupa cum ziceam acum in iarna intra la modificat, vreau sa o aduc mai aproape de un streetfighter. Este o motocicleta periculoasa, nerecomandata incepatorilor. Sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.