Jump to content

Suzuki TL1000s


Recommended Posts

Povestea suna cam asa:fiind posesor de gsxr 600 SRAD intr-o zi ies la plimbare cu un prieten detinator de V2 1000cmc, mi-l da sa merg 1 km cu el si m-am indragostit si incep cautarile si asa am intrat in posesia acestui TL..

 

Este la mine de vro 2 luni si am incercat sa profit de vremea buna.

 

Ca orice motor SH trebuie bagati bani

 

-schimb cauciuc spate

-ulei

-filtru aer+ulei

-bujii

-bateria era noua

-placute spate

 

Am inceput prin a da tot jos de pe el,dat toate mufele cu spray de contacte,curatat sistemul de franare spate daca tot am schimbat placutele si am gasit un mal in etrier,schimbat lichid si un polish ca era foarte matuit(a fost tinut intrun atelier de prelucrarea metalelor)

 

Recent am descoperit ca nu am 2 garnituri la evacuare,comanda a durat cam 2 saptamani ca am gasit doar pe original,dupa montare gasesc altceva,imi tacaneau pastilele de la supape....Si in momentul de fata astept sa imi ajunga comanda AZI sa il pot pune la loc....

 

 

Pe viitor asi vrea sa il vopsesc(nu stiu ce culoare inca)

-Cauciuc fata

-bug spoiler

-capace motor vopsite

-galerie vopsita

-lupe pe amandoua faze si sticla clara

 

Imi cer scuze de eventualele greseli

post-68972-0-62438200-1380698790_thumb.jpg

post-68972-0-60124300-1380698799_thumb.jpg

post-68972-0-11148300-1380698811_thumb.jpg

post-68972-0-03521400-1380698836_thumb.jpg

post-68972-0-01789300-1380698851_thumb.jpg

post-68972-0-37684400-1380698912_thumb.jpg

post-68972-0-98816600-1380698957_thumb.jpg

post-68972-0-61302900-1380699003_thumb.jpg

post-68972-0-60418300-1380699017_thumb.jpg

post-68972-0-19287500-1380699030_thumb.jpg

post-68972-0-29992700-1380699042_thumb.jpg

Edited by c0sminel
Link to post
Share on other sites
  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Daca n-are, trece pe lista si un amortizor de ghidon.

 

Si mie imi plac V-urile mari, old school. Au ceva aparte, chiar daca nu-s etalon de performante si au tot felul de neajunsuri.

Link to post
Share on other sites

Daca n-are, trece pe lista si un amortizor de ghidon.

Are ,se poate vedea in poze,mai bine adaug un amortizor spate,cik e cu probleme acel amortizor rotativ,in iarna este timp,asi vrea sa adaug un ambreiaj hidraulic(dar momentan sunt in proiect de cautare)

 

Si mie imi plac V-urile mari, old school. Au ceva aparte, chiar daca nu-s etalon de performante si au tot felul de neajunsuri.

Ceva aparte cu siguranta au,puterea de jos,o experienta neplacuta cu el am avuto cand eram pe la 2000 de ture si trag de gaz s-a ajung un prieten, m-a ridicat si era sa o dau de pamant

Edited by c0sminel
Link to post
Share on other sites

m-am plimbat si eu cu o d-asta, nebunie, fuge din orice pozitie, sunet demential

singurul lucru care mi-a displacut a fost ca iti trebuie super forta sa tragi de maneta de ambreiaj. cu 2 degete e si mai greu

Link to post
Share on other sites

m-am plimbat si eu cu o d-asta, nebunie, fuge din orice pozitie, sunet demential

singurul lucru care mi-a displacut a fost ca iti trebuie super forta sa tragi de maneta de ambreiaj. cu 2 degete e si mai greu

nush ce sa zic in legatura cu ambreiajul,dar merge destul de usor,cu 2 degete nu trag niciodata ca am manetele stock,,oricum e in proiect ambreiajul hidraulic

 

si mai este un lucru care duce la ambreiaj tare,arcuri ambreiaj uzate

Edited by c0sminel
Link to post
Share on other sites

Ma bucur sa vad ca nu sunt singurul care se simte bine pe un TL1000S

Am si eu unul dar l-am facut street fighter "http://www.youtube.com/watch?v=OeKkRkkvm_E&feature=youtu.be"

 

 

Povestea suna cam asa:fiind posesor de gsxr 600 SRAD intr-o zi ies la plimbare cu un prieten detinator de V2 1000cmc, mi-l da sa merg 1 km cu el si m-am indragostit si incep cautarile si asa am intrat in posesia acestui TL..

 

Este la mine de vro 2 luni si am incercat sa profit de vremea buna.

 

Ca orice motor SH trebuie bagati bani

 

-schimb cauciuc spate

-ulei

-filtru aer+ulei

-bujii

-bateria era noua

-placute spate

 

Am inceput prin a da tot jos de pe el,dat toate mufele cu spray de contacte,curatat sistemul de franare spate daca tot am schimbat placutele si am gasit un mal in etrier,schimbat lichid si un polish ca era foarte matuit(a fost tinut intrun atelier de prelucrarea metalelor)

 

Recent am descoperit ca nu am 2 garnituri la evacuare,comanda a durat cam 2 saptamani ca am gasit doar pe original,dupa montare gasesc altceva,imi tacaneau pastilele de la supape....Si in momentul de fata astept sa imi ajunga comanda AZI sa il pot pune la loc....

 

 

Pe viitor asi vrea sa il vopsesc(nu stiu ce culoare inca)

-Cauciuc fata

-bug spoiler

-capace motor vopsite

-galerie vopsita

-lupe pe amandoua faze si sticla clara

 

Imi cer scuze de eventualele greseli

Link to post
Share on other sites

Ma bucur sa vad ca nu sunt singurul care se simte bine pe un TL1000S

Am si eu unul dar l-am facut street fighter "http://www.youtube.com/watch?v=OeKkRkkvm_E&feature=youtu.be"

 

ti-l admir de fiecare data cand merg sa cumpar paine, tigari, bere etc...

 

chiar ma gandeam daca nu cumva e de vanzare :D

Link to post
Share on other sites

Man, de unde ti-ai comandat garnituri la evacuare, ca am si eu nevoie de una si nu-mi aduce nimeni ......

Cred ca ai facut bine ca ai intrebat,mai am eu una,

 

Asa ai cumparat moto cu bug spoiler sau lai facut tu?

Edited by c0sminel
Link to post
Share on other sites

nush ce sa zic in legatura cu ambreiajul,dar merge destul de usor,cu 2 degete nu trag niciodata ca am manetele stock,,oricum e in proiect ambreiajul hidraulic

 

si mai este un lucru care duce la ambreiaj tare,arcuri ambreiaj uzate

 

arcurile uzate il fac mai moale... :) crede-ma ca nu vrei ambreiaj hidraulic, are mai multe dezavantaje decat avantaje! puna mana pe ambreiajul ala de rsv si fa o comparatie, eu unul n-am gasit ambreiaj mai tare la vreo motoreta pana acum. ma refer la ambreiajele reglate cum trebuie, nu cu cabluri ruginite/ reglate prost cu unghiuri aiurea la tije, mal in instalatie sau mai-stiu-eu-ce.

Link to post
Share on other sites

Te felicit. Am avut două TL uri in curte , unul roșu și unul negru. Soția nu a reușit sa se acomedeze cu bestia si am rămas doar cu cel negru ... soției achiziționându-i un virago :) . Dacă vreodată am să-l schimb , o să fie doar cu un SV de 1000 sau o Haiabusa. Atât.

Să ai drumuri bune și grijă la carnet prin oraș . La cuplul cel are ..... , eu tocmai am predat carnetul acum 2 săptămâni .... am lungit a 2-a cam mult in oras și i am arucat și treiul , când s-a aruncat in fața mea cel cu radarul din mcv :)

Edited by V Twin
Link to post
Share on other sites

arcurile uzate il fac mai moale... :) crede-ma ca nu vrei ambreiaj hidraulic, are mai multe dezavantaje decat avantaje! puna mana pe ambreiajul ala de rsv si fa o comparatie, eu unul n-am gasit ambreiaj mai tare la vreo motoreta pana acum. ma refer la ambreiajele reglate cum trebuie, nu cu cabluri ruginite/ reglate prost cu unghiuri aiurea la tije, mal in instalatie sau mai-stiu-eu-ce.

Ala de RSV e putin mai tare decat al meu

Link to post
Share on other sites

"iezista" si 3 remedii pentru ambreiajul de rsv :) cu toate astea l-as da in schimbul unuia pe cablu oricand! :)

 

Eu m-am dat putin cu un monster S4 cu ambreiaj hidraulic si senzatia mi s-a parut super misto. La mine ambreiajul e parfum insa as trece pe hidraulic, mi-a placut mult senzatia(cred ca o sa iau de la Sv1000) daca gasesc ceva ieftinache...

Link to post
Share on other sites

Eu am hidraulic pe VTR si nu mi se pare nimic deosebit, tare, sau mai stiu eu cum. E pur si simplu... normal. Ori unde m-am obisnuit eu cu el.

Link to post
Share on other sites

Da, intr-adevar, am observat ca la plecarile in forta e un pic altfel. Dar fiind motor mare cu cuplu maricel ce-ti intra de jos, nu prea sesizezi foarte mult. La liniute pleaca o idee mai incet, dar recuperezi dupa aia :)

Edited by Metal Heart
Link to post
Share on other sites
Guest Adrian

"iezista" si 3 remedii pentru ambreiajul de rsv :) cu toate astea l-as da in schimbul unuia pe cablu oricand! :)

 

Remediu exista pt orice.

 

eu n-o sa stau sa remediez orice k.k.t de incovenient la mobra asta. Inconvenient e mult spus,in cel mai fericit caz , particularitate

 

Ziceam doar un FAPT REAL,si anume: ambreiajul este TARE (iti solicita mana) (raportat cu cel de pe alte mobre,evident,tot hidraulic).

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...