KiD Vicious Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Salut! Se da problema: Semnalizarea nu merge pe partea stanga. Dupa actionarea butonului de semnalizare stanga, se aude un ticait din releu. Datele problemei: Becurile sunt bune. Contactele au fost curatate (mufe, socluri si buton de comanda ghidon). Releul este cu 3 pini mecanic (banuiesc). Am indicatoare (martori) pentru stanga/ dreapta in bord,becurile clasice au fost inlocuite cu leduri. Problema persista dinainte sa schimb in bord, becurile cu leduri. Alte sublinieri: Sunt momente cand isi revine in mers...probabil de la socuri. In trecut avea momente cand actionam butonul de semnalizare (stanga/dreapta) si becurile de semnalizare ramaneau aprinse sau palpaiau foarte rapid cu intenstate foarte scazuta...la fel isi revenea fara un motiv anume. Daca aveti vreo idee de ce se intampla asta...va rog s-o impartasiti si cu mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Daca ai becurile de puterea care trebuie atunci poate fi din 2 cauze: releul sau o problema pe instalatie. Cel mai usor elimini releul schimbandul de proba cu unul bun. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Salut! Se da problema: Semnalizarea nu merge pe partea stanga. Dupa actionarea butonului de semnalizare stanga, se aude un ticait din releu. Datele problemei: Becurile sunt bune. Contactele au fost curatate (mufe, socluri si buton de comanda ghidon). Releul este cu 3 pini mecanic (banuiesc). Am indicatoare (martori) pentru stanga/ dreapta in bord,becurile clasice au fost inlocuite cu leduri. Problema persista dinainte sa schimb in bord, becurile cu leduri. Alte sublinieri: Sunt momente cand isi revine in mers...probabil de la socuri. In trecut avea momente cand actionam butonul de semnalizare (stanga/dreapta) si becurile de semnalizare ramaneau aprinse sau palpaiau foarte rapid cu intenstate foarte scazuta...la fel isi revenea fara un motiv anume. Daca aveti vreo idee de ce se intampla asta...va rog s-o impartasiti si cu mine. Contactele de la semnalizare murdare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 (editat) uitate la comutatorul dupa ghidon sa nu fie defect. La nevoie identifica care este mufa pentru comutator si cauta cu un aparat de masura cele doua intrerupatoare stinga dreapta... Odata ce l-ai gasit strapeaza-le pe rind ca sa elimini banuiala de a fi comuttorul defect.... In principiu la cum iti face seamana cu un contact imperfect care nu lasa sa ajunga 12 v pe bobina releului ci mai putin...trebuie masurat. Este un defect care trebue sa-l iei in ordine logica. Editat Octombrie 10, 2013 de justme2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Vezi si sa n-ai vreun fir din instalatia semnalizarii de pe stanga care sa-ti dea la masa (daca dreapta merge normal) - dupa ce verifici ce ti s-a zis si mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KiD Vicious Postat Octombrie 12, 2013 Autor Share Postat Octombrie 12, 2013 Mersi de sfaturi tuturor! Am mai verifcat odata sa nu am contacte imperfecte....si nu am . In schimb am observat ca daca strang usor cu degetele, carcasa releului, cand activez semnalizarea pe ramura dreapta, becurile se opresc din palpait sau palpaie foarte repde...sau nu mai palpaie si se aude un ticait rapid. P.S.: Dupa ce le-am montat pe toate, am pornit sa alimentez motorul...tot drumul ramura stanga nu a functionat ...dupa alimentare, ambele ramuri de semnalizare merg ...cu mici ezitari ...WTF?!?!?! )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strut Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 Inseamna ca trebuie sa alimentezi mai des Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 Desfa releul ca sa te lamuresti. Ai alimentat releul pe direct cum ti-am zis? Ai masurat tensiunea pe el.????? Daca nu ai facut lucrurile astea eu zic sa inchizi topicul si sa te duci la un electrician.......macar sa nu ne mai racim gura degeaba..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KiD Vicious Postat Octombrie 13, 2013 Autor Share Postat Octombrie 13, 2013 Desfa releul ca sa te lamuresti. Ai alimentat releul pe direct cum ti-am zis? Ai masurat tensiunea pe el.????? Daca nu ai facut lucrurile astea eu zic sa inchizi topicul si sa te duci la un electrician.......macar sa nu ne mai racim gura degeaba..... Am strapat cum ziceai..si am ramas surprins de faptul ca ..."asa merge!" Bucuros de descoperire am luat la puricat instalatia electrica , avand in fata schema electrica. Asa am descoperit doua lucruri: Instalatia electrica, la modelul meu, nu "bate" 100% cu schema electrica a modelului pentru piata americana. O mufa , pe care de altfel am vazut-o pt prima data ...cu contactul oxidat. In concluzie: Puteam sa jur ca releu-i de vina ...dar tind cont de faptul ca semnalizarea pe dreapta mergea...am ascultat sfatul vostru ...si se pare ca ati avut dreptate! Acum semnalizarea merge si pe dreapta si pe stanga. Multumesc inca o data! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 (editat) Ma bucur ca ai rezolvat defectul.De la o motocicleta nu trebuie sa lipseasca un aparat de masura ,un bec de control si multa rabdare.Releul nu se alimenta la 12v ci la o tensiune mult mai mica si de aceea nu avea putere sa tina contactul inchis....vezi atunci cind ramai fara baterie releul de pornire tacane.... Editat Octombrie 13, 2013 de justme2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KiD Vicious Postat Octombrie 13, 2013 Autor Share Postat Octombrie 13, 2013 M-am bucurat prematur. Sunt momente cand semnalizarile (si dreapta ....si stanga) raman in pozitia aprins sau palpaie rapid...dupa scurt timp isi revin....simptom clasic de contact imperfect. Inapoi la investigatii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 (editat) ai de lucru nu gluma... verifica mufa si mergi tot pe strapare.. eu zic ca acolo sus la ghidon ai probleme. Editat Octombrie 13, 2013 de justme2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KiD Vicious Postat Octombrie 27, 2013 Autor Share Postat Octombrie 27, 2013 Cred ca am rezolvat problema definitiv. Am cumparat un releu de semnalizare compatibil led ( CF13JL02 ) si l-am adaptat astfel incat pinii sa se potrivesca cu mufa existenta. Dupa reparatie am facut un drum de vreo 40 km si semnalizarea se comporta exemplar. Multumesc si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 felicitari.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.